Reply on: draxter #13000:
áno, Juh I musí mať v "a" 20 min a verím že sa tak stane spolu s pretrasovaním 3,5,13 do jednej linky (3) a na Juh I, pričom v "a" bude mať táto linka 60 min interval.Juh III by mal mať aspoň základných 60 min, ja som za linku 28 celý deň, 23 zrušiť alebo obmedziť len na špičkové posilnenie.
Západ by linkou 6 mal spojenie na stanicu a Sihoť, linkou 3 k nemocnici a na Juh I, a linkami 7/17 Zlatovská s Juhom II cez centrum.
Laugaricio by tom dopravnom chaose by mohlo mať na 24 konečne 30 min celodenne, pričom by sa to mohlo jazdiť polokruhom ak by sa infra dobudovala: ...vjazd na II/507 niekde pri Mobelixe by pomohol aby sa linky nemuseli vracať na kruháč okolo celého Laugoparkoviska.
Linky 2/12 navrhujem ponechať len v rozsahu Nozdrkoviec. ak by sa zriadila zastávka na Električnej pri Kauflande, blízko je svetelná križovatka, bolo by to z námestia v Biskupiciach na skok a frekvencia neporovnatzeľná.
Vladimír
Verejná doprava v meste typu Trenčín je primárne na to, aby čím menej ľudí jazdilo autami. Preto treba MHD vylepšovať tak, aby ľudia z áut do autobusov presadnúť chceli. Používatelia áut dnes na jazdenie autami minú výrazne viac ako by minuli na lístky na autobus. Je teda evidentné, že od používania MHD ich neodrádza cena. Preto nechápem, prečo by ich mala presvedčiť práve bezplatná preprava.
Ak chceme v MHD viac ľudí, potrebujeme pravidelne a často premávajúce linky, na ktoré sa dá spoľahnúť. Len toto do MHD pritiahne nových ľudí. A ak je niekto v takej sociálnej situácii, že si nemôže dovoliť pár centov na autobus denne, nech to rieši odbor sociálnych služieb adresne.