To by musela byť MHD pre ľudí a nie pre mesto Trenčín. Pokiaľ nebude fungovať MHD poriadne pre ľudí podľa ich požiadaviek, ale požiadaviek mesta Trenčín tak to bude oničom a radšej každému odporúčam rovno nech radšej jazdí autom ako takouto MHD.
Inak síce som dokopy až raz využil túto nočnú linku a ako zišla sa mi, určite lacnejšie ako taxík, a keďže mala tuším cenu 1€ v hocijakom prípade tak určite zarobili predsa viac ako normálne.
Smiešne je, ale ako si stále nepriznajú, že jej zrušenie. Oznámili vôbec niekde jej zrušenie? Typujem, že počas covidu keď nemala zmysel tak ju pozastavili, ale potom nenápadne zrušili bez oznámenia. Ale čo chcieť od SAD-ky, ktorá nič poriadne neoznamuje a prípadne ak oznámi tak VEĽMI neskoro a to by sa malo zmeniť.
Pravda, 3500 cestujúcich počas jedného roka na linku, ktorá premáva len raz do týždňa nie je najhorší výsledok .
Ale aspoň keď už nechcú voziť ľudí unavených piatkovou nocou, kľudne mohli tie kilometre bez navýšenia vybehať v pracovné dni na prvé ranné alebo posledné nočné vlaky (pred štvrtou ráno resp. pol hodinu pred polnocou).
Mesto neplánuje obnoviť linku 50 (viď otázky a odpovede). Takže sponzoring taxislužieb miesto verejných potrieb zase víťazí...hlavne že sme krajské mesto, nočné rýchliky tu stoja a chceme, aby mesto žilo. Trasa linky sa vhodne upravila že obslúži 2/3 mesta, ale nie...ako aj na Nový rok (Silvester) či iné významné sviatky, kedy by mala premávať.
Ako napísal irizar, podstatné je to, čo je na papieri a to, či sa to dodržiava/vymáha.
Čo sa týka dobrého mena, konečný užívateľ výhod sú otec a synovia Zemekoví, o ktorých podnikaní, trestnom stíhaní a aj odsúdení nájdeš na googli viac než dosť (vlastníkom AKV je česká firma Z-Group a.s., ktorej akcionármi sú slovenská firma rovnakého mena Z-Group a.s. a Zdeněk Zemek, a potom zrejme jeho synovia Zdeněk Zemek ml. a Alexander Zemek).
To zalezi od toho, ako bude vyzerat zmluva mesta s dopravcom, a ako budu postavene sankcie v pripade jej nedodrziavania. Lebo od SADky si mesto nechalo brnkat po nose, a zrovna AKV teda v Cesku nema najlepsie meno...
Dobrý deň. Prečo MHD spoje obsluhujúce TESCO a Laugaricio zónu niesú vedené veľkokapacitnými kľbovými autobusmi? Tieto spoje jazdia zhruba raz za hodinu a "malé" autobusy kapacitne nestačia a sú preplnené. Na iných linkách kde autobus ide každých 20min netreba klbové vozidlá. V týchto COVID časoch sú veľkokapacitné autobusy nutnosťou na spomenutých spojoch najmä ked sa otvorili obchody.
Odpoved:
Miloš Minarech, útvar mobility, 3.5.2021
Aktuálny vozový park dopravcu, ktorý zabezpečuje obsluhu MHD Trenčín, disponuje 5 kĺbovými vozidlami, z toho jedno vozidlo je v oprave. Interval v ranných hodinách na linke č. 24 je 60 min. a v poobedňajších hodinách 40 min. Čo sa týka linky č. 25, interval počas celého dňa je cca 60 min. Nie je možné, aby dopravca presunul všetky kĺbové autobusy na linky č. 24 a 25, vzhľadom k tomu, že máme ešte ďalších 17 liniek. Narušil by sa plán obehu vozidiel. Bolo by ideálne, napísať, ktoré konkrétne spoje myslíte na linkách č. 24 a 25.
Toto je asi otázka na dopravcu, spoločnosť SAD Trenčín. Informačné panely fungujú v aktuálnom obmedzenom režime už približne 4 roky, kedy poskytujú len minimum informácií.
Vzhľadom na blížiaci sa koniec kontraktu nepredpokladám, že dopravca bude riešiť update systému. Od novej zmluvy bude mesto požadovať výrazne vyšší štandard informovanosti (LCD vnútorné informačné panely s podstatne širším požadovaným množstvom informácií).
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, že či sa vráti funkcia vnútorných informačných panelov späť aby to písalo Nasledujúcu zastávka, dátum čas deň a tak jak to bolo pred zmenou. Pretože toto je blbosť keď tam raz za čas zasvieti zastávka a furt dokola je tam iba čas.
Ako som napísal, bez problémov v TN MHD/SAD, PD, ZA atď., len sa doplním s jedným problémom:
SlovakLines karta sa dá použiť aj v busoch DPB, ale zrejme je nejaký synchronizačných problém, keďže mi čítačka v busoch DPB nerozpozná kartu, ak som medzitým jazdil mimo BA. Neviem, či si ju po nejakom čase DPB vymaže zo servera alebo nerozpozná kredit, ak bola používaná mimo dopravcov IDSBK - ak však predtým použijem kartu v busoch SL eventuálne na čítačke na stanici, tak následné použitie v busoch DPB je bez problémov.
Čiže v skratke, ak jazdíš mimo Bratislavy, pri jazde v DPB maj v zálohe jeden papierový lístok, ak kartu predtým nenačítaš inde v rámci IDSBK. Keďže tak často v samotnej Bratislave nejazdím, neviem, v čom presne je problém a ani sa mi nechce zisťovať, keďže SL bude na jeseň nahradený novým dopravcom.
Ako bolo napísané, držiteľ karty SL ju môže použiť u všetkých zapojených dopravcov - v prímestskej doprave som s tým nemal problém od Trenčína po Poprad, Bratislavu a Prievidzu.
To čiastočné zapojenie sa ťa netýka; znamená, že držiteľ napr. karty vydanej SAD Trenčín ju nemôže použiť v autobusoch SL alebo DPB.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Michal Mazánik
Vzhľadom na blížiaci sa koniec kontraktu nepredpokladám, že dopravca bude riešiť update systému. Od novej zmluvy bude mesto požadovať výrazne vyšší štandard informovanosti (LCD vnútorné informačné panely s podstatne širším požadovaným množstvom informácií).