Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #12369:
Mas ju! V emaili ako eBook. Na pripadnom sireni sa musime dohodnut.
Reply on: JurajZaTn #12367:
gratulujem, si ma predbehol (hoci ja to zužujem len na oblasť MHD, ale niektoré biele miesta mi to ešte nedovoľujú ukončiť)! Už je tá kniha v predaji? Rád by som taký kúsok mal 🙂
Reply on: Vladimír #12366:
pozri si už je tu článok ako občania zneužívajú MHD a vozia sa len niekoľko zastávok.... Trenčín sa teda znovu vydal balkánskou odyseou. A keďže bola MHD zdarma, zjavne nie je ani štatistika na takéto tvrdenie. To je vrchol!
Reply on: Marek6283 #12349:
Marek, mate pravdu, nezanevrel. Ako ja mozem existovat bez dopravy... Ako pracujuci dochodca som zacal pisat knihy. Prva je uz hotova - o historii verejnej autobusovej dopravy v Trencine a okoli.
Reply on: kvorka #12364:
Teraz máte šancu - aktuálne v Salzburgu od pondelka opustili už aj celotýždenný sobotný CP a v platnosti je mimoriadny CP s jednotným celodenným intervalom 30 minút na každej linke.

Inak, Salzburg je moja najobľúbenejšia prevádzka MHD na svete, ale ako ho čoraz viac spoznávam, odhaľujem, že skrýva viac balkánskych praktík, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať 😉
Reply on: kvorka #12364:
...ja viem,ja to vidim z kazdej strany,aj z takej aku vy nemate moznost vidiet a tiez ma to netesi...
Reply on: Marek6283 #12363:
len neviem či sa smiať či plakať. Možno keď sa raz v Salzburgu otočia a budú bežať oproti nám, tak by sme ich mohli aspoň dobehnúť...
Reply on: kvorka #12362:
🙄 tak sme kusisko napredovali 😃
Reply on: Marek6283 #12361:
to je ešte nič, za "starých čias" voz mal príchod na konečnú a odchod na inej linke už 5 min predtým 😁
Reply on: 810zssk #12360:
No,to bud rad kamarat, a myslim ze kazdy pochopil ako je to myslene...ale co nie je,moze byt! No verim ze sa to tu nevymkne spod kontroly a este ako takeho triezveho rozumu u vasciny ludi... ale toto sem uz nepatri! Ja si lamem hlavu skor nad tym ako moze ist 28 5:17 aj z Lavickovej a aj z gen.Svobodu ,ti moji kolegovia asi dokazu zazraky... 😅
Reply on: Marek6283 #12341:
Žiaden zákaz vychádzania na Slovensku neexistuje, aj keď o ňom mnohí blúznia.
Reply on: kvorka #12358:
Nie je to celkom tak, bude to spoj 28, nekončí na stanici. 5:17 ide z Juhu II ale potom po svojej trase. Na stanici je 5:30 a ide na Sihoť!
Ste čítali o tom posilovom spoji na linke 28? Zase to robil nejaký dement:
- k linke 1 nikdy nebola a ani nebude posilou 28; ak sa presmeruje aj na Juh II
- máme linku 23, ktorej spoj ak zájde na Juh II má po stanicu celú trasu rovnakú
- trasa toho spoja je kde?
To bolo treba 28???? Mňa už fakt drbne.
Reply on: draxter #12354:
Myslím, že by som vedel o jednom zdroji. Ozveš sa mi prosím na mail pod nickom?
Reply on: capaCity #12355:
Áno, ten je môj a ďakujem jednému nemenovanému známemu, že mi ich poskytol. Aj to pomohlo.
Reply on: draxter #12354:
Kedysi tu kolovali staré CP, kde boli pri jednotlivých linkách ceruzou vyznačené vozy, ktoré ich robia (skrz ŠPZ). Tak by sme k jednotlivým vozom potom vedeli plus mínus určiť domovské linky.
Pre rozprúdenie diskusie nie je neschopnosťou "starých známych" odbočím: akiste ste si niektorí všimli, že pribudla prvá ŠM11 v katalógu. Spracovávam zoznam starších vozidiel, mám slušné zdroje, ale budem potrebovať aj pomoc, ak má niekto niečo k tomu. Zatiaľ prezradím len, že okrem prvých Ikarusov mám nejaké ďalšie špz, ktoré by som však potreboval rozlúštiť, akým vozom patrili.
Reply on: Vladimír #12350:
Najhoršie v minulom. A naďalej je radca GR....
Reply on: Vladimír #12350:
A to vedenie je takto odkedy? Lebo ansabel sa nezmenil (a aj to vyplýva z toho vedenia) hoci karavanu vedie iný Touareg. Nič to nemení na Tom, ze majú maslo na hlave.
Reply on: kvorka #12348:
Vedenie spoločnosti
Generálny riaditeľ JUDr. Vladimír Zachar
Dopravno-prevádzkový riaditeľ Ing. Ľubomír Prchlík
Technický riaditeľ Jozef Opatovský
Manažér kvality Mgr. Miloš Michelčík
Ekonomicko-obchodná riaditeľka Ing. Ľudmila Hoštáková

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.