Pani,nie som pravnik,ale len vodic autobusu,ale premyslal som nad tym a vidim ze uz je to aj napisane v cestaku,ale pozor,ja mam ist v Sobotu 5ku 13:20 po SAD,upravovala sa premavka spojov jazdiacich v pracovnych dnoch a kedze sa jazdi ako cez vikendy tak ten spoj sa predlzil do priemyselneho parku,ale to sa tyka len tych dni pracovnych! V Sobotu a Nedelu idem len po SAD! To ista si myslim plati aj o tej rannej 3ke ktora nepojde! Ja viem ze to rozdelit na vyvesky je asi tazsie ale mojim rozumom je to jasne,pre istotu som sa informoval ci tomu dobre rozumiem 2x a je to tak ako pisem,este raz : V So a Ne po SAD a Po-Pia az do priemys.parku! Tolko moja malickost,opravte si to prosim nejakym sposobom,stav ma byt len docasny,i ked to asi bude dlhsie nez sme predpokladali podla vyvoja situacie.... dakujem!
Zdravím.Chcem sa opýtať prečo boli posilnené linky do priemyselného parku iba tie čo idú na juh a z juhu .Nie všetci bývajú na juhu!!! Ja chodím linkou 6. zo sihote a teraz ked je víkendová prevádzka tak ide iba jeden spoj velmi skoro ráno a naspäť tiež iba jeden a zase veľmi skoro a navyše bude určite veľmi plný.....Ako budem teraz chodiť do práce???
Ďakujem aj ja. Keď už sme pri tých opravách, dal by sa doplniť chýbajúci piktogram "zastávka na znamenie" ku zastávke Karpatská? Už som to písal do fóra aj na mail, uvedený v kontaktoch, ale zatiaľ to nebolo opravené
Btw drobná poznámka pre administrátorov. V aktualizovanej verzií CP L3 je nesprávne poznámka pri spoji o 5:23k z Gen. Svobodu počas víkendov. Spoj nepokračuje zo zastávky Kasárenská v smere VOP, ale iba tam zachádza a pokračuje do Záblatia. Je tam zmena oproti obvyklej trase spoja v "x" a to znamienko nie je úplne jednoznačné...
keďže to nebude len týždeň či dva, isto by to stálo zato: ja byť objednávateľom dám spraviť úplne nové obehy, však to za týždeň stihnú:
Linka 1 a 8 by sa spojila, voz by šiel z Juhu na 1 do Pred poľom, potom prešiel na Sihoť a odtiaľ ako 8 nazad na Juh (linka 18). Opačný smer by bola linka 81. A jazdilo by sa teda aj cez stanicu, centrum a interval 20 min a môžu jazdiť všetky kĺbaky.
A potom by som spravil linku Juh I - Dlhé Hony - Nový most - Zlatovská - centrum - stanica - centrum - nemocnica - Juh I
A napokon by som spojil linky 24 a 25 do jednej.
Čiže by to bolo takto:
2/12 - zrušená, nahradená 5 (zachádzka do Nozdkoviec na každom druhom spoji)
4 - zrušená
5 - okružná ako som uviedol vyššie
6 - skrátiť po stanicu, doplniť potrebné zachádzky do AUO
7/17 zrušené
11 - ostáva
13 - ostáva (aj spoje 27 do nej)
22, 23 - zrušené
24 a 25 spojiť (minimálne obehovo)
27, 31 zrušené
28 - predĺžená do Opatovej každý druhý spoj
samozrejme premávka v "a":
sumárne linkové vedenie:
5 - 60 celodenne, jedno sólo, ráno a popoludní kĺbak
6 - 60 celodenne, jedno sólo
11 - 60 celodenne, dve sóla
13 - 120 celodenne, jedno sólo
18/81 - 20 min celodenne, 4 kĺbaky
24/25 - 60 min celodenne 2 sóla, v čase keď netreba kĺb na 5 bude jazdiť na 24
28 - 60 min celodenne, každý druhý spoj do Opatovej, 2 sóla
spolu treba 13 vozov a v premávke bude len 7 liniek
Odhliadnem od toho, čo tu už odznelo a čo si zobral na vedomie a položím ti otázku: Považuješ prepravu taxíkom za hygienickejšiu a infekčne bezpečnejšiu, než VHD? V karanténa a v nemocniciach je podstatne viac taxikárov, ako vodičv MHD.
Prečo by sme tu nemali diskutovať a riešiť to? Možno ste si nevšimli, že sekcia sa volá "Všeobecná diskusia". Rovnako tak si nemyslím, že je správne zastaviť MHD. Popísal to už Kvorka, niektorí ľudia cestovať musia a nie je jediný dôvod, prečo by im po prijatí adekvátnych preventívnych opatrení nemala byť MHD k dispozícií (opakujem, zatiaľ žiadne slovenské mesto MHD zatiaľ neruší).
Zároveň by som SAD nestaval do pozície neprekonateľnej autority. V prvom rade je dôležité, ako rozhodne mesto. Určite má zmysel tu diskutovať a prípadné riešenia mestu ponúknuť, ako sa to už aj viackrát v histórií iMHD stalo a prišlo k reálnym zlepšeniam.
kvorka