Prečo by sme tu o tom nemali diskutovať? Mesto to tu číta, roky pozorne sleduje. Viac hláv - viac rozumu. Len nech dá každý návrh a najlepší nech sa vezme do praxe. Ale ani železnice sa nezastavili, fabriky tiež nezavru, treba zásobovať aj pracovať. Takže sobotný režim je z môjho uhla maximum. Ibaže vláda nariadila úplný zákaz. Myslím, že kto nemusí nie je ani na ulici nieto vo voze MHD. Či ty máš potrebu sa voziť?
To už radšej nech preventívne zrušia prevádzku MHD, načo bude prevádzka MHD keď aj tak je všetko zatvorené? Dobre sú zamestnanci potravín prípadne fabrík, ale tak neverím, že nie je možnosť inej dopravy. Nehovorte mi, že ten kto musí ísť do roboty tak nemá možnosť odvezenia iným rozidnným príslušníkom autom, prípadne si vybaviť, že by ho kolega z práce zobral po ceste do práce, alebo pri najhoršiom už ísť taxíkom, je to drahé, ale pri dnešnej situácii ja osobne by som sa úplne neriešil peniaze ale zdravie.
Ale čo tu vôbec riešite niečo, slová čo tu odznejú sú také len do vetra. Keď sa SAD alebo mesto rozhodne o dočasnom zrušení tak sa tak stane a hotovo, keď už chcete tak nejaké opatrenia tak píšte mestu alebo SAD nie sem kde to nevidia, ale chápem písať aj im nemá zmysel, buď neodpíšu, alebo odpíšu nejakú úplnú sprostosť.
To je pravda, preto som to aj formuloval skôr ako zaujímavosť. Ale nové vzory tak, aby dané poradie obsluhovalo jednu linku (prípadne viacero liniek s podobnou trasou a parametrami) by boli do budúcna užitočné. V prípade potreby by potom bolo možné nahradiť sólo autobus kĺbovým (L24 pred Vianocami, L11 na Dušičky), alebo aj naopak. Ak mám správne informácie, dnes ak by sa mal na napr. L24 nasadiť kĺb, objavil by sa tento aj v Nozdrkovciach, alebo na Novinách. Súčasné riešenie z tohto hľadiska nie je ideálne...
To je sice pekne,no podla akeho kluca by sme ich nasadili do premavky? Ked kazdy jazdime vsade...a u nas uz pre klbaky tych ciest moc nie je... to by sa museli vytvorit nove vzory ...aby to robilo len 1 a 8 .... a to sa zo dna na den rozhadzat vsetko neda...
Z hľadiska kapacity ich určite netreba, ale napríklad Nitra posilnila ich prevádzku, aby mohli byť cestujúci ďalej od seba (odporúčaná vzdialenosť je až okolo 4 metrov), je to od Nitry zaujímavý krok
To obmedzenie MHD na víkendovú prevádzku mi príde zmysluplné, ale úplné zastavenie, ktoré mesto zvažuje, považujem za prehnané. Nechcem spochybňovať zmysel opatrení, ale k takémuto kroku sa zatiaľ neuchýlili ani od Trenčína väčšie mestá. Stále totiž existujú ľudia, ktorí MHD potrebujú aj v týchto dňoch cestovať.
Avšak bolo by fajn umožniť cestujúcim bez kariet bezplatnú prepravu a uzatvoriť prvé dvere, aby vodiči neprichádzali do kontaktu s ľuďmi. Obzvlášť tá manipulácia s mincami ich môže zrejme dosť ohrozovať...
Hotovost zrusit suhlasim,klbaky vsak vobec netreba-skolaci nechodia,Laugo zavrete predsa!!! Podniky sa zatvaraju,autoservisy zavrete...zivot sa zastavuje vsade! Mozno cez vikend uz nepojdeme vobec,uvidime... i ked predavacky potravin,pekarky,pumparky,sestricky je treba odviest,riesil by som to nejak ze by sa jazdilo v kritickom pripade do 8:00 ale ako potom poobede a vecer to neviem...kedze jedny robie do 12:00,iny do 14:00 a do 18:00 ...
To je správny krok, avšak nasadiť by sa mali kĺbové autobusy - jednak preto, že najmä ráno do práce (24,25,1,11,7) nebudú stíhať a tiež preto, aby sa rozložili cestujúci v čo najväčšom priestore pre ochranu vodičov. A je čas zrušiť hotovostné platby.
Od utorka 17. marca 2020 bude mestská hromadná doprava v Trenčíne premávať každý deň ako cez víkend. Prosíme ľudí, aby cestovanie MHD využívali iba v nevyhnutných prípadoch. Ak musíte cestovať MHD, vstupujte do vozidiel len s ochranou tváre. Odporúčame použiť aj rukavice.
Mesto Trenčín uvažuje o celkovom pozastavení premávky MHD.
Môže mi niekto vysvetliť, prečo mi prestala platiť čipová karta MDS PB v trenčianskej MHD? V nedeľu som nastúpil do busu a EMtest vyhodil hlásenie: Zakúpte si lístok u vodiča.
Oproti študentským 0,25€ na kartu je tých 0,80€ celkom pálka.
Nerozumiem tomu, doteraz som sa po TN bežne bežne vozil na považskobystrickú kartu...
Keď sa súťaž vypíše včas a rozumne, dá sa vyhnúť väčšine problémov. Už miesto aktuálneho predĺženia sa malo vysúťažiť dopravcu s presnými podmienkami fungivania a nemuselo mesto visieť takto na špagátiku.
Neviem si predstaviť, ako sa majú ešte vyše dva roky prevádzkovať Karosy bez dopadu na kapacitu. Asi sa treba rozlúčiť s fuknčnou MHD
Miesto ktorých vozidiel premávajú v MHD nevhodné prímestské vozidlá #66 a #67? Kontroluje mesto stav autobusov - napríklad #35? Akú skladbu má momentálne funkčný vozový park MHD a kedy mesto zabezpečí obnovu vozidiel?
Odpoved:
Róbert Hartmann, vedúci útvaru mobility, 9.3.2020
Vozidlá #66 a #67 slúžia len na "záskok" štandardných mestských autobusov, a to v prípade nevyhnutnej potreby. Mesto nekontroluje stav autobusov, nemá na to kvalifikovaných ľudí a ani technické zázemie - na kontrolu slúžia Stanice technickej kontroly. Skladba vozového parku: Iveco Crossway LE 12M , Karosa C 954 , Irisbus Crossway LE 12m, Irisbus Citelis 18M, Irisbus Citelis 12M, Karosa B 961, Karosa B 952, Irisbus Crossway 10,6M. Skladbu vozového parku možno nájsť na verejne dostupnej webovej stránke: https://imhd.sk/tn/vozidla/28/autobusy-mhd
Obnova vozového parku sa zrealizuje po vysúťažení nového dopravcu a podpise zmluvy v lete 2022.
Záver: do 2022 lobogo a spoliehame na súťaž (ktorá napríklad v RK už zlyhala). Fakt koncept ako sa patrí
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jacob
Inak beriem späť tú dopravu taxíkom inak, od dnes zakázali taxíkom voziť ľudí. Čiže je len otázka času si myslím, kedy aj MHD zakážu.
"Či ty máš potrebu sa voziť?" - nie, nemám potrebu sa voziť MHD, načo by to bolo dobré