Často bývam na adresu dopravcu, aj v tu v diskusnom fóre, kritický. Dnes by som ale rád zverejnil jednu pozitívnu skúsenosť. Včera (štvrtok) som čakal pri gymnáziu na 11-tku (spoj o 18:49) a keď spoj dlhšiu dobu neprichádzal, zistil som na Ubiane, že už 10 minút stojí pod mostom. Ako som následne zistil, jednalo sa pravdepodobne o menšiu nehodu, po ktorej išlo vozidlo do vozovne.
Čo je ale podstatné, automaticky som predpokladal, že musím počkať na 5-ku (o 19:11). O to viac som bol prekvapený, keď po zhruba ďalších 5 minútach prišiel náhradný autobus #37, ktorý spoj dokončil (s meškaním 15 minút). Takýto aktívny prístup dopravcu ma veľmi potešil a preto to sem píšem. Myslím, že cestujúci to očakávajú ako samozrejmosť a snáď to tak bude aj v budúcnosti.
Jediná nevýhoda je, že na väčšine zastávok ešte nemáme LCD panely, ktoré by mohli cestujúcich informovať o predpokladanej výške meškania. PS: týmto príspevkom samozrejme nechcem prekrývať množstvo negatív našej MHD, no prišlo mi fér sa podeliť aj s pozitívnou skúsenosťou
Čo je ale podstatné, automaticky som predpokladal, že musím počkať na 5-ku (o 19:11). O to viac som bol prekvapený, keď po zhruba ďalších 5 minútach prišiel náhradný autobus #37, ktorý spoj dokončil (s meškaním 15 minút). Takýto aktívny prístup dopravcu ma veľmi potešil a preto to sem píšem. Myslím, že cestujúci to očakávajú ako samozrejmosť a snáď to tak bude aj v budúcnosti.
Jediná nevýhoda je, že na väčšine zastávok ešte nemáme LCD panely, ktoré by mohli cestujúcich informovať o predpokladanej výške meškania. PS: týmto príspevkom samozrejme nechcem prekrývať množstvo negatív našej MHD, no prišlo mi fér sa podeliť aj s pozitívnou skúsenosťou
kvorka
Z webu mesta vyberám:
Téma: Mobilita
Prečo nejazdia všetky dlhé 18 metrové autobusy, ktoré sú zaradené na MHD? Taktiež ma zaujíma, prečo po hokejových zápasoch posilák robí krátky voz, keďže dlhý by bol tiež plný. Takto ľudí odrádza, že sa tlačia a idú pešo.
Odpoved:
Miloš Minarech, útvar mobility, 19.9.2019
Dopravca disponuje 5 kĺbovými autobusmi vo vozovom parku, z toho 4 vozidlá sú počas pracovných dní vyťažené na rôznych linkách. Posledné - piate vozidlo je v zálohe - v prípade poruchy, škodovej udalosti a pod. Čo sa týka posilnenia z hokeja - idú tesne po sebe dva spoje linky č. 8. Jeden z nich ide podľa cestovného poriadku s odchodom 20:38 h zo zastávky Zimný štadión. Zo štatistík z minulých zápasov väčšinou posilový spoj odchádzal tesne pred odchodom spoja z cestovného poriadku. Maximálny počet cestujúcich, ktorých posilový spoj viezol, bolo 20. 1. 2019 a bolo to 82 osôb. Priemer je inak 65 cestujúcich.