Reply on: draxter #11597:
Keď sa mesto spamätá, to mi pripomína čo mi prišlo, že aké má ciele Rybníček ak by vyhral voľby tam tuším bolo niečo aj ohľadom MHD, ale to sú čisté reči pravdepodobne, keďže nič sa doteraz poriadne nedeje a ani sa nebude, SAD-ka stále len hovorí, že mesto musí mať záujem, čo nemá. Ale už by sa malo niečo začať robiť, MHD je tu u nás využívaná, aj by bola viac, lenže aj keby niekto dajme tomu chcel chodiť do roboty autobusom, tak je otázne či mu pôjdu dobré spoje, zároveň do Laugarícia je to hrôza, ten interval do najväčšieho nákupného strediska v Trenčíne je proste hrozný, aj do Maxu je lepší, dokonca do Maxu sa dá pešo dostať čo do Lauga nie
Tiež objednali iba jeden autobus, chápem, že to je náhrada za zhoretý, ale, že im neprišlo trápne jeden objednávať, zároveň ako keby sa zrútila celá MHD kvôli jednému zhorenému autobusu mi príde, lebo často chodí tá prímestská Karosa, čomu nechápem, keďže určite sú aj iné zálohové autobusy, ako včera ževraj sa pokazila B952 a dobre išiel #01 ale dnes? Išla práve tá Karosa.
Normálne by som, ale zakázal opravovať tie B952, však načo? Aj tak sa kazia stále, a proste vieme, že to už nie sú autobusy vhodné pre dnešnú dobu. Ale aj tak budú vrážať do nich peniaze
draxter
- všade kde sa robí pravidelný takt a zahustenie záujem o VHD stúpa, takže dúfam, že mesto si uvedomí potrebu dofinancovania výkonov a nastolenia nevyhnutnej potreby obnovy vozového parku (bez ohľadu na dopravcu), pričom ak najpálčivejšie by som videl:
- potreba doplniť takt na Juhu I (najmä v "a") a III (popoludní a večer)
- zohľadniť ponúkanú kapacitu liniek 1, 8, 11 a 24 a optimálnejšie nasadiť veľkokapacitné vozidlá s tým, že konečne by ich jazdilo všetkých 5, ktoré sú k dispozícii. Cez prázdniny bola linka 24 ráno utrpenie v sóle, linky 11 a 24 bývajú často "plnky". Linky 1 a 8 zase možno v sedle vidieť plné, keď kĺbové vozy väčšinou nejazdia a pritom by na nich mali využitie.