Reply on: Jacob #10919:
som si to nevšimol po pravde, času nie je nazvyš, ale napravíme ? Keďže sám do ankety nehlasujem, naozaj mi ušlo, že sme nedali aj novšiu. Dakedy bývali častejšie, to je fakt. Kľudne napíš, ak máš nápad. PS: nie je pravda, žeby TN neexistoval, nahadzovať nové CP je pre kolegu riadna fuška vždy, zase tie naše vianočné pseudoobmedzenia a kadejaké hovadiny pri nedodržiavaní zákonných lehôt v TN na oznamovanie je ozaj o tom, že x krát ráno zistím, že je dáke obmedzenie, zmena a pod. (posledne linka 12), takže iné by to bolo, keby som mal info 10 dní vopred, takto to stíhame len tak tak, ale dovolím si tvrdiť, že nebyť nášho webu veľa vecí nie je vôbec alebo je neskoro. Takto to predsa len trenčianska sekcia má (viď početnosť správ na hlavnej stránke a pod.
kvorka
- som jednoznačne za možnosť B, pretože vidím v premávke nejakú B952 po GO, lenže ja si myslím, že s týmto sa malo začať už pred 3 rokmi a nie teraz, keď majú 3 roky do dôchodku tie vozy!
- máme 5 kĺbových vozov a furt jadzia len 4, kedy konečne mesto dupne dopravcovi na krk aby jazdili všetky? To sme asi jedné mesto čio sti toto môže dovoliť.
- nejazdia ani krátke Citelisy, chápem že dáky musí byť záloha pre garantované spoje, ale na to stačí jeden. Majú manuál, idálne do mesta, najväčšiu kapacitu zo sólo vozov (veď ich kúpa bola argumentom aj pre nahradenie kĺbových Ikarusov na menej vyťažených linkách), ale sú v takom stave v akom sú - šiel som #02 a tesnenia okien, gumičky a kadečo akoby ich práve zo smetiska vytiahli!
MESTO: nech sa konečne spamätá, lebo je zbytočné aj kúpiť nový voz, ak sa oň bdue SADka starať tak, ako to robí teraz - viď prípad Citelis 18M a podobne, neschopné B952 a pod. Nie je žiadne tajomstvo, že by veľa B952 neprešla ani STK...a pritom jazdia, kým sa dačo nestane.