a ak myslis ikarus 280.10 co vykonaval hlavne zrychlene spoje na l. c. 5 taky modry s dvoma dverami tak tiez bol zaradeny na niektoru primestsku linku. najskor DCA alebo Nemsova/Horne Srnie. myslel si tento? http://www.ikarusy.net/slovensko_ikarus_280/sk-trencin-sad/80.html
na primestskych linkach s najvacsou pravdepodobnostou B961 nejazdia. ale jazdia na nich niektore ikarusy co jazdili povodne na MHD, myslim ze na PAL do Nemsovej. a takisto vidiet ze SAD pouziva na PAL ako zalozne vozidlo bus co jazdil na MHD, konkretne na l. 8 s reklamou Old Herold.
kamos mi vravel ze kedysi jazdila na MHD TN aj C741 konkretne na l. 15 ale zeby C744 o tom som nepocul a mozno aj preto ze som mladsi rocnik:)
naposledy tieto dva novsie ikarusy z roku 1995 jazdili hlavne na domovskych linkach 5 a 8. najprv sa vytratil z premavky ten na l. 8 (myslim ze koli castym porucham, viac stal ako jazdil) a minuly rok aj ten na l. 5. momentalne by mali sluzit ako zaloha ale zatial som ich v zalohe nevidel, mozno aj z toho dovodu ze B961 sa nekazia a preto ikarusy netreba nasadzat.
Este sa chcem spýtat par otazok:
1, Nejazdia niekedy karosy B 961E aj na niektorych primestskych linkach?
2, Neexistovala kedysi v sad TN nejaka karosa C744?
3, Co sa stalo s Trencianskym ikarusom 280.10?
Nevie niekto, ci sa tie 280.87 este pouzivaju? Ved to boli dobre autobusy, a ked som bol v TN, tak sa mi zdali aj dost zachovale. Nechapem, ze preco aspon jeden z nich nenasadia do pravidelnej dopravy, ked sa vsetci stazuju na nedostatok klbovych vozidiel.
Prvykrat prispievam do Trencianskeho fora. Dufam ze prijimete aj tu moje postrehy a nazory. Budem sa chciet tohto fora tiez zucastnovat ako mojho rodneho Zilinskeho. Je tu hlavne osoba a cloveka zodpovedny za vela veci v DPMZ ze jeho cias, Juraj, ktorý je a bude dufam velkym prinosom aj pre Trencin.
velmi zaujimave to som zvedavy na II. diel. tam uz budu asi aj sidliska nie? je to velka skoda ze sa to v TN nikdy nezrealizovalo kopcovity teren najvacsieho trencianskeho sidliska je ako stvoreny pre trol. dopravu. ale zasa na druhej strane su väcsie mesta, ktore ju nemaju(Nitra,Trnava,Martin,B.Bystrica?)
mohli by ste kupit aj jeden klbovy nizkopodlazak a nasadit ho na l. 1 co myslis? ved ja si spominam este na dobu ked jazdlio v TN 11 klbovych vozidiel bolo to este v roku 2002 alebo 3 niesom si presne isty. a teraz len 4 klbove vozidla, mizeria
mohol by si prezradit aj nieco co sa tyka upravy tras liniek prip. nejake nove linky alebo zrusenie niektorych existujucich nevytazenych? a kedy sa chystaju tie zmeny? k 28.10?:D
áno, myslel som to tak, pretože zo starej sihote na stanicu ide minimum ľudí. A jedná sa len o pár spojov, kedy je na cestu k nemocnici možný iný variant použitím zvyšných liniek. Chcelo by to samozrejme komplexnú zmenu, nie len odbuka...to je jasné.
Pri L23 som už kedysi navrhoval urobiť okruh, ale takto: zo stanice k Maxu a späť na juh. Linka by bola polookružná a obslúžila by i v psolednej dobe dosť exponovaný Max. Meškania na nej by boli minimálne, a ľudia z východnej by získali priame spojenie.
L28 by som naopak nechal v tejto podobe, ono si tú linku veľa ľudí pochvaľuje. Len jej spraviť dokonalý preklad s L23.Možno ešte zohľadniť zo sihote po stanicu preklad s L2 a L6.
milan005
kamos mi vravel ze kedysi jazdila na MHD TN aj C741 konkretne na l. 15 ale zeby C744 o tom som nepocul a mozno aj preto ze som mladsi rocnik:)