Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Corex mas v areali SAD-ky, je to normalny autorizovany Iveco Servis - je to tam aj na tej tabuli napisane, t.j. auto, autobus si mozes k nim dat opravit aj ty. Vsade su tabule Iveco Service, takze iba z toho vychadzam ze SAD nema vlastnu dielnu(sak naco aj). Co sa tyka tych zavad, nehnevaj sa ale ziarovku??? Ved preboha ten sofer jazdi na autobuse!! Nie na detskej trojkolke. Pri obsluhovani tohto typu vozidla sa snad prepoklada ze sofer nieje uplny trotel a tu ziarovku si vymeni sam. Tak isto uvolnene madlo? Snad su tie autobusy vybavene zakladnym naradim, takze tiez v tom nevidim problem. EP ventil dveri, ak si ho niekedy menil(co prepokladam ze nemenil), nieje uplne taka lahka a rychlo riesitelna vec. V praxi sa to tak riesi, je to normalna vec.
Reply on: Dispecer #10391:
Nebude to skôr toto: https://goo.gl/maps/796xUqdLCLR2? Prečo by s autobusmi z Trenčína jazdili do autosalónu vo Vrábľoch?
Reply on: Richard Ščepko #10392:
Ešte k reklamnému panelu na Legionárskej (smer Nemocnica), ktorý bráni výhľadu na prichádzajúce vozidlo MHD. Požiadavka č. 18.

"Útvary mesta neevidujú sťažnosti cestujúcich na nedostatočnú viditeľnosť vozidiel MHD na zastávke MHD na Legionárskej ul. pri Daňovom úrade. Prístrešok s dvomi integrovanými reklamnými plochami typu citylight bol postavený v roku 2002 v zmysle dohodnutých podmienok t.z. bol schválený cestným správnym orgánom a povolený stavebným úradom. Prístrešok MHD je starší model kde obidva citylighty tvoria pevnú súčasť konštrukcie prístrešku. Požiadavku na odstránenie reklamnej plochy je možné riešiť len výmenou autobusového prístrešku za nový typ, kde citylighty už netvoria pevnú súčasť konštrukcie. Výmena prístrešku za nový je možná len základe požiadavky mesta. Spoločnosť euro AWK je následne v zmysle zmluvy s Mestom Trenčín oprávnená postaviť samostatne stojací city light na inom pozemku vo vlastníctve mesta ako náhradu /č.III, bod 3.3 zmluvy/. Mesto by v tomto prípade znášalo náklady na odstránenie jestvujúceho a vybudovanie nového prístrešku a aj na vybudovanie náhradnej reklamnej plochy."

Takže tak.
Celkom by ma zaujímal váš názor na presun zastávky MHD Nemocnica (smer Perla) bližšie ku vchodu do nemocnice. Minulý mesiac som to dal ako požiadavku, resp. zistenie názoru z Útvaru dopravy (ÚD), či je to vôbec možné. Ide o bod č. 14:

http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000325962/pr%EDloha%20k%20po%BEiadavkam%20Ing.%20%A9%E8epko.pdf

Odpoveď z ÚD:

"Riešenie je to vhodné a správne. Technicky a priestorovo vzaté je presun možný. Finančne je to potrebné riešiť ako investičnú akciu a vyčleniť prostriedky z rozpočtu mesta. Pokiaľ sa vyčlenia zdroje na túto akciu v rozpočte, MsU zabezpeči jej realizáciu."

Existujú nejaké negatíva takéhoto presunu? Mňa nenapadli, preto sa pýtam.
Reply on: heee07 #10385:
a kde je ten Corex?
Reply on: heee07 #10387:
isto ju má:
http://www.ikarusy.net/foto/foto.php?id=12546&res=1

avšak využitie, kvalita a pod. je pre mňa neznámou
Reply on: heee07 #10387:
Napríklad vypálená žiarovka, tiahlo stieračov, EP ventil dverí, uvoľnené madlo - všetko do externého servisu?
Neviem co myslis pod pojmom drobna zavada. Neviem o tom zeby SADka mala vlastnu dielnu, ale mozno sa mylim, natoto by mal odpovedat niekto kompetentnejsi. Ale viem ze ked sa cez vikend pokazi autobus, berie sa zalozne vozidlo
Reply on: heee07 #10385:
To nemá SAD-ka vlastnú dielňu a aj na výmenu žiarovky jazdí do Corexu? Cez víkend sa neodstráni ani drobná závada na autobuse?
Nie cez vikend sa v Corexe nerobi (aspon nie na autobusoch SAD)
Reply on: Richard Ščepko #10383:
úžasné hovadiny - pre tabuľu nejazdil týždeň? svetlá sa neopravia po šichte? Cez víkend sa v dielni SAD nerobí? Reklamuje sa oddokola nekvalita? Kokos aká úbohosť - a týmto šlendriánom máme predĺžiť napriamo zmluvu? Ved to je zlodejina na nás všetkých!
Keby niekoho zaujímalo ako jazdil a prečo nejazdil 18M. Len som to z exvelu prekopíroval do .pdf formátu.

Mimochodom,
pozeral som si tu cestovný poriadok linky 6 a úplne v ňom chýba zastávka Stavokov smer centrum. Chcel by som poprosiť administrátorov, či by sa to dalo opraviť?

Ďakujem ?
Reply on: dyspozytor #10380:
Samozrejme, veď som to sám písal, že to sem zavesím.

Avšak chcem poprosiť o strpenie. Podnety sú rozdelené na dva dokumenty - apríl a máj. Aprílová verzia je v SAD už vyše 2 týždne. Májovú som však dodatočne dopĺňal a túto novú verziu ešte nemá ani SAD. Momentálne to už ale mám takmer hotové, zajtra to plánujem poslať a hneď potom to zavesím aj sem.

Namiesto spolu 9 strán to tak bude strán až 11.

Ďakujem za pochopenie ?
Reply on: MA MHD #10379:
Len do SAD som za posledné dva týždne poslal 9 strán pripomienok

...

Ja ti verím, no napriek tomu by som privítal, ak by si to sem zavesil - rád by som si to prečítal a verím, že aj ďalší... Zároveň to tu budeš mať takpovediac "uložené" a možno sa to ešte v budúcnosti zíde...?
Reply on: kvorka #10371:
Súhlasím s tým, že stále je čo riešiť. Toto bol ale pomerne krátkodobý problém. Mne osobne viac vadia tie dlhodobé, ktoré človeka rozčuľujú každý deň. Spomeniem len nefungujúce vnútorné transparenty, stále neosadené nové označníky, len jedna info tabuľa na Hasičskej, lajdácka aktualizácia niektorých označníkov a podobne.

Len do SAD som za posledné dva týždne poslal 9 strán pripomienok. Ak by ste mi neverili, môžem ich sem zavesiť ?

Druhá kapitola je CP. Ten je síce po optimalizácií z 90% naozaj výborný, ale aj tak tam ešte treba dačo vychytať.

Spomeniem napríklad linku 23, ktorá nutne potrebuje predĺženie trasy aspoň k Max-u. Alebo to, že z Novín nejde takmer 4 hodiny (medzi 12:49 a 16:29) priamy spoj do mesta a podobne. A to je to pritom špička!

A linka 31 je samostatná kapitola, o tej som už ale písal dosť. Naviac, tá nemá s optimalizáciou z minulého roku nič spoločné.

Reply on: Marek6283 #10372:
Ja by som linku 31 prirovnal vyťaženosťou asi k linke 12, možno aj trochu lepšie. Išiel som zatiaľ spojom o 11-tej a bolo v smere z Lauga okolo 10 ľudí, v smere späť okolo 20.

Ohľadom linky 13 môžem iba súhlasiť. Ja som dnes išiel už spomenutou linkou 12, spoj o 16-tej a bol som celkom príjemne prekvapený. V autobuse bolo aj na Novinách okolo 10 ľudí, či mi príde na 12 pomerne dosť.
Reply on: draxter #10374:
S tou linkou 31 by som nebol tak kritický. Áno, terajší stav je hrozný, ale po úprave môže mať tá linka opodstatnenie.

Predložil som útvaru dopravy návrh nového cestovného poriadku tejto linky, ktorý zahŕňa presun dvoch párov spojov z linky 3 v čase špičky, otočenie okruhu tak, aby sa nemuselo chodiť na Bratislavskej cez cestu, zriadenie zastávky Prúdy vo voľnej nike pri kruháči Brnianska, ktorá zlepší obsluhu Nových Zlatoviec a podobne.

Mám prísľub, že sa s návrhom aj zriadením zastávky Prúdy bude pracovať, návrh bude predložený SAD aj ODI, tak uvidíme, čo z toho bude.

Znovu vravím, že podľa mňa má linka po Bratislavskej opodstatnenie, len budem trvať na niekoľkých zlepšeniach.....
Reply on: draxter #10375:
Ten spoj je pokračovanie spoja číslo 61 linky 8 zo smeru Gen. Svobodu (15:45): http://www.sadtn.sk/cms_object/file/486_309008.pdf

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.