Ty si podla vsetkeho este mladucky chalanisko,mas na to dost laicky pohlad,vies,napriklad lietadlo ma svoje periodicke prehliadky,co sa musi po kolkych letovych hodinach skontrolovat,vymenit,opravit...co po akom case,aj pri stani to plati....u autobusu sa o stati nepise kedze sa s tym moc nerata a tento stal velmi dlho,vela veci je casom prestarlych,na nieco sa da prist beznou kontrolou,ine sa ukaze v praxi...aj dnes podla vodicovych slov sa zacal prehrievat chladiaci system,ale kedze je este chladno,a skuseny kolega sa neda zaskocit,pustil naplno kurenie,tie odoberali teplo a vsetko este dobre dopadlo.Da sa to pozriet do dielne a zase par Km spravi a takto to pojde teraz nejaky cas kam sa muchy vychataju a potom uz bezne starosti z beznymi zavadami co prinasa prevadzka...
Keď ide do dielne už, tak znamená to, že zajtra už nepôjde či ako? Lebo ak by to tak malo byť že dnes išiel konečne po dlhej dobe, a zajtra už nie a zase bohvie dokedy to by bolo celkom trápne
...davali sme tomu tak prejazd zo SADky a spoj/dva,maximalne tri...no predcil nase ocakavania ale nedojazdil veru....uz putuje pred dielnu...nuz,musia sa musky vychytat...
? Tak ked uz je taky vyznamny den,ku oslave patri aj sranda tak tu je nieco z autobusu 61 Pan si prisadol k mladej mamicke ktora ma na rukach babatko. Nastane cas kojenia,mamina vytiahne prsnik,pritisne maleho ale tomu sa mliecka nechce a tak mu mamicka vravi: Pi Janko ,lebo ponuknem tuto panovi vedla! Janko stale nic a tak mamicka doraznejsie zopakuje: Pi! Janko,lebo ponuknem tuto panovi vedla!!! Ked ani na treti pokus malinky nepije tak pan vedla to uz nevydrzi a vravi: Janko,uz si to konecne rozmysli,lebo ja uz cestujem 5tu zastavku navyse! ?
Snáď jeden z dôkazov, že ak sa viacerí spojíme, môžu sa niektoré veci pohnúť. Mám z toho fakt radosť. Radosť, že (snáď) bude pravidelne slúžiť ľuďom, ktorí MHD využívajú.
Takže čo ďalej?
@Kvorka, veľmi dobre napísané. Vďaka! Aj draxterovi
Citelis 18M #61 jazdí! Po koľkých rokoch je to riadne nasadenie? Tuším od 2012 vyšiel len ako náhrada, keď nejaká klobáska 961 chýbala aspoň týždeň, inak na pár dní ani nehradil. Minulý rok tuším nebol v premávke ani raz.
Richard: veľká vďaka, nikdy by som nemyslel, že náhrada za legendárne Ikarusy na najvyťaženejších linkách MHD TN bude musieť mať re-opening po takom tlaku verejnosti, pretože jeho nenasadzovanie nie je výsledok nepotrebnosti, ale dôvodov, ktoré tu už viacerí uvádzali. Bez ohľadu na to, že Marek môže mať pravdu, že kde-tam je problém prejsť kĺbakom a že sa ľudia pomestia na niektorých spojoch kde ho niektorí diskutujúci chceli nasadiť, je potrebné, aby jazdil.
Trenčín je expert vo vyhadzovaní peňazí von oknom - prokuratúra vo veci stíhania bývalého primátora dala hlavu do piesku, hoci kúpalisko na ostrove je asi najkrajší príklad nekompetentnosti, ohľadne tohto vozu to je to isté len v malom - voz zaplatený našimi daňami, najmodernejší kĺbový autobus v meste, stojí vo vozovni. Nepochopiteľné z dlhodobého hľadiska, a výsledok neodbornosti a neznalosti problematiky, možno aj chaosu ohľadne účtovania oprávnených nákladov, na čo sa na meste asi nikto dosiaľ nepozeral.
PS: kultúra cestovania má veľa spoločné s využívaním MHD. Keďže v meste máme 15 dožívajúcich Karos B952E, príde mi ako vesmírna odysea, že Citelis 18M stojí. Ja tvrdím, že tých spojov, kde ho treba, je dosť. Pre mňa všetky spoje linky 1 čo vídam v pracovné dni minimálne medzi 7:00 a 17:00 kĺbak potrebujú. Aj doobedu. Ľudia už nechodia na 6:00, 7:30, 14:00, 16:00 a 22:00 ako kedysi. Ľudia ráno chodia do práce medzi 6:00 až 10:00, k doktorom, na nákupy a podobne. Stačí sa postaviť na zastávku a je to vidno. A že tam nestojí rovno 130 ľudí? To ani nebude. Ale ak sa bude 90 ľudí tlačiť v sóle, o to viac privítajú kĺbak. Ktorý je nízkopodlažný!
Na linkách 1,7,8,11,17,22,23,24,25 a 28 nemôže byť ani reč, žeby cesty jazdu neumožňovali. Na týchto linkách kĺbaky jazdili a jazdia, vyskúšal si ich všetky aj kĺbový Citelis po zaradení v roku 2008. Druhá vec sú konkrétne spoje, kde má jazdiť. Tretia vec je, zabezpečiť, aby IAD neblokovala pri parkovaní cesty (otoč Juh I, Dlhé Hony). Určite nebude tento voz jazdiť linku 3,12,13,27, a ani kompletné kolá liniek 4,5,6 (skrátené spoje linky 4 po Sihoť možné sú) ale ľaľa ho - čítačky: možno zistíme, že je ráno potrebný na nejakom spoji linky 2 alebo na robotníckych spojoch liniek 5 a 6 do priem.parku či po Zlatovskú. Je to len a len o tom, že treba pohnúť mozgom a vytipovať pre kĺbaky vhodné spoje a až potom urobiť obehy pre sóla. A opätovne spraviť, to aby tento voz #61 mohol na dušiky jazdiť aj cez víkend napríklad na linke 4 (po Sihoť) a 11 k cintorínom, alebo pred sviatkami konečne dať na linky 24 a 25 kĺbaky. A nie to čo doposiaľ.
Osobne vďaka za informáciu, zajtra to pôjdem ráno pozrieť či pôjde, keby išiel tak pofotím hádam (uvidíme, lebo idem na inoveckú stred kde príde 7:26 a potom musím rýchlo ísť na Dlhé Hony späť odkiaľ idem 7:32 čiže mi to vychádza dosť tesne )
Tak predbežne by mal výjsť Citelis zajtra na L1. Spoj 7:20 z Gen. Svoboru (7:36 na Hasičskej). Šiel by som sa aspoň pozrieť ak nie priamo odviesť, no budem mimo TN. Snáď ho SAD dobre pripraví. Berte to len ako informáciu veľmi pravdepodobnú, nie na 100%.
Veru. Aj to predĺženie mám v mojom balíčku, alebo zásobníku malých zmien k MHD. Pomohlo by ľuďom, MHD a vlastne aj mestu, keďže by sa pravdepodobne znížila strata linky 23.
Z balíčka zmien som zatiaľ dával podnet len včera ohľadom zastavovanie spojov z LOT v Biskupiciach, ktoré stoja na hlavnej ceste a nie na riadnej zastávke a ľudia o tom nevedia. Ak by boli vedené ako linka 12 so zachádzkou do LOT, problém by sa odstránil. Ale to už som odbočil ?
? ake vyhovorky?-ja pisem realne veci z praxe=napadol snej a na konecnej na Sihoti 4 sa skratka neotocil,museli ho nasadit na linky 1 a 22 ,inde sa s im v TN nedalo pocitat,dnes uz ani tie linky nie su take vytazene ze by ho tam bolo treba....ved hej,ked je kupeny nech tam nezahala,za to som i ja...ale ked nem ho tu nie je treba preco sa to uz davno nevymenilo ked napr.Vy by ste ho potrebovali a este mate aj dobre kontakty? Do toho zase ja nevidim...Kludne nech nam tu aj ostane,len nech sa tu aj nieco pre tu MHD robi aby sa tu dalo jazdit ,lebo povedzme si na rovinu-ine autobusy uz nebudu a na tie nizke Trencin stale nema toho vela prisposobeneho! Nas netreba urazat ako je to tu zvykom od vas z inych for velmi casto a som rad ze ste konecne napisal bez emoci! A to kde a na ake linky ho chcu nasadit tu priaznivci-sak chalani,ozaj treba troska realne kukat!!! Ja vam to bez klapiek na ociach viem povedat kde ho treba a kde nie,ale ozaj na 23 ,28 11:) 7:) ,17:).......ked bude toto mesto mat na plytvanie peniazmi,kludne nech nakupi aj 30 takych autobusov a nech sa premavaju poloprazdne hore dolu,bude to konfort ako som videl v Mnichove ,ale za tejto situacie ozaj naco zbytocne!!!
Ja viem jedno - že ste kúpili Citelis 18. Ten, ktorý ste konkrétne kúpili, ste kúpili preto, že si to váš riaditeľ výslovne prial. Tak ten autobus má jazdiť. Akékoľvek výhovorky, že tam neprejde a tam sa nezmestí do zastávky, sú mimo, keď ten autobus tri roky jazdil.
spajas velmi vela veci a velmi zle,dufam ze Ti ide to riadenie lepsie! Na co sa nam sem vlastne pleties do toho ked nemas paru co som ja chcel napisat,nie vsetko zial smiem napisat co mam na srdci a ver ze proti tomu autobusu som lebo viem koho bude stat najviac! (skus na to prist sam) ...u vas to dufam tak nie je
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek6283