Reply on: Richard Ščepko #10085:
Namiesto prioritizácia sa používa najčastejšie pojem "preferencia". ? To by ma zaujímalo, čo je to za človeka čo mapuje a nastavuje svetelne riadené križovatky na celom Slovensku... Ale na buspruy treba zvyčajne politickú vôľu, súhlas KDI, alebo keď už nič iné tak nejaký projekt a náklady na zmenu vodorovného a zvislého značenia...Ale na to, čo píše kvorka v #10086 resp. čo sa sťažuje mamička v tom odkaze čo si dal, tak to je čisto iba o ochote niekoho. Ak je k dispozícií 21 NP 12 metrových vozov (teraz opomeniem zaťatosť dopravcu nenasadzovať kĺbový citelis..), tak takých 12-13 vozov by sa malo dať určite garantovať. A pokiaľ tak nechce spraviť turnusy sám dopravca, tak by ho k tomu mal tlačiť mestský úrad - patričný odbor. Ale keďže vieme prístup patričného odboru, tak potom ste ešte na rade vy poslanci, ktorí tiež môžete minimálne rýpať do toho odboru a do dopravcu...
MA MHD
Otázka od: jaro, 19.12.2016
... Do budúcnosti nemusí byť zlý projekt spojenia ulíc Šafárikova/Novomeského alebo Šafárikova /Saratovská. Na Saratovskej by kľudne mohlo vzniknúť odstavisko, ako to je pri cintoríne. Pevne verím tomu, že existujú vízie a dôjde ich naplneniu, aby obyvatelia sídlisk nemuseli zažívať parkovací stres a zároveň sme pozdvihli atraktivitu bývania na sídlisku.
Odpoveď:
Róbert Hartmann, vedúci útvaru dopravy:
...Nad prepojením oboch častí "starého" Juhu sme uvažovali, zatiaľ ale "nepadlo" definitívne rozhodnutie. Toto prepojenie by veľmi uľahčilo trasovanie a plánovanie liniek MHD.