dnes v buse #32 bolo tiez nafajcene a moja ucitelka to nema rada a kolko krat uz vodicom hovorila, ale tiez to maju na salame:) ja neviem co s tym robit, myslim ze je to len na vedeni mesta a SAD nech si spravia poriadok. pretoze maju absolutny bordel a nevymyslam si, chodim busom kazdy bozi aj nebozi den
Otázka: (05.11.2007)
Môže šofér autobusu počas jeho prestávky fajčiť v autobuse?5.11.2007, spoj č. 17 zo zastávky Saratovská, odchod 8.20 bol zafajčený a mne ako alergičke to škodí, možno aj iným cestujúcim.Stáva sa to aj u iných spojov autobusov miestnej aj prímestskej dopravy. Vďaka za odpoveď.
Odpoveď:
Vodič by vo vozidle nemal fajčiť a počas jazdy ani nesmie. V prípade fajčenia vo vozidle počas prestávky je povinný dostatočne vozidlo vyvetrať.
.
Tak vedenie ma aj ine veci na salame..."Vodič by vo vozidle nemal fajčiť"...NEMôŽE! ☠ Ja niekedy zasnem, ako su ti ludia obmedzeni...Ani ho len neupozornili, nech si to nabuduce odpusti...
Ja uz fakt neviem, co napisat....Sa cudujem tym ludom, ze uz sa nejak nevzburili, pretoze toto nie je normalne! Ja tym busom az tak vela necestujem, ale ked to tu tak citam, tak su to svinstva!
lenze u nas je prave ten problem ze momentalne bez GPS je take nieco zbytocne pretoze vodici nenahadzuju zastavku podla toho kde sa skutocne nachadzaju, takze u nas by bola nejaka len tabula s nasledujucou zastavkou zbytocna, mame taku v #75 a naozaj pokial by sa chcel podla toho niekto riadit tak mu prajem vela stastia...od Gymnazia az po Juh bude na nej ukazovat dalsia zastavka: Legionárska
Keby mestu na tom zalezalo, tak pritlaci na SAD. Ibaze ked su tam nadstandardne vztahy, medzi "elitami", tak sa necudujme, ze sa toleruju taketo veci. Nemame tak rozsiahlu MHD. Neviem, ci by to bola dobra investicia. I ked mozno...neviem to posudit.
BTW:
Brne zaradili do prevadzky klbovy Citelis, kde popri akustike a LED panely, pribudla aj /asi LCD/informacna obrazovka o nasludujucej zastavke s trasou...Som zvedavy, aka vybava bude v tom nasom.
na MHD by som dal ruku do ohna za to ze tam ziadna GPS nieje a to je velka chyba inac by vodici nechodili tak ako chodia, co ja vidim od predstihu 8 minut az po meskanie vyse 10 minut a vacsinou tym ze vodicovi sa jaksi nechce vystartovat z konecnej alebo chce byt rychlo na konecnej aby si mohol zapalit. vodicov-kamionistov stale sleduje GPS aby ich mal zamestnavatel pod kontrolou, v MHD kde je potrebna dochvilnost by to bolo idealne...
no a este k tomu EM-testu, bus #75 ma aj vnutorny svetelny transparent avsak vidiet na nom pravdivu informaciu je snad zazrak vodic je na konecnej Kubranska, BILLA a stale ma nasledujucu zastavku Aut. stanica, je to mozno nielen kvoli tomu aby mohol odist skor zo zastavky ale aj kvoli tomu ze sa nechce vodicom posuvat zastavky a na listku si to aj tak malokto vsimne...sice na PAL to je inak kedze tam sa uctuje podla zastavok, ale myslim ze mal ten vodic pravdu, nevyzeral ze klame
ja si myslim ze ak by mesto zaujimala zbytocna spotreba uz by davno nerobili tolko zbytocnych prejazdov. pokial by sa to v TN uchytilo bola by to dobra vec ale bojim sa potom toho ze vodici by nezastavili aj keby si mal zaujem vystupit...
Ak sa este vratim k tym zastavkam na znamenie....
Myslim, ze bud vsetky, alebo "ziadna". Ten system musi byt jednoducho jednoduchy, prehladny. Len to v dnesnej dobe obstoji. Samozrejme Hasicska, Hlavna stanica a konecne by mali byt urcite bez znamenia.
Ono nejaka rozsiahla studia by to mozno ani byt nemusela, mozno len zadat/poprosit vodicov, aby pocas tyzdna, dvoch zaznamenavali, na kolkych zastavkach zastavili zbytocne...Mozno by sme dostali zaujimavy vystup. A to, ze by tie tazke Karosy nemuseli zastavit a znovu sa rozbehnut by za rok mohlo usetrit nemale financie. Tych 100dolarov za barel mesto mozno donuti rozmyslat. Ekologiu nevynimajuc, samozrejme!
viem na čo si narážal, ale asi si ma nepochopil presne /resp. to čo som napísal/: súhlas s vylepením do vozidla, resp. pod CP /, teda na spodnú časť CP ku kontaktným informáciám.
No pokial viem, tak zastavky, oznacniky a plocha okolo nich spada pod kompetencie mesta/nieco ako ŽSR-trate a Železnicna spolocnost-vozne a hnacie vozidla/ ?
Takze toto asi SAD nema v moci. Ak mam samozrejme dobre informacie!
Už to bolo rozoberané aj na iMHD, že prešovský DPMP vynecháva spoje (= nie je schopný zabezpečiť schválený CP) pre silný nedostatok vodičov. Takže už aj ten východ...
presne o tom celý čas hovorím. SAD nemusí mať záujem na lepšom CP a väčšej efektívnosti, lebo aký CP mesto schváli, podľa toho vykryje stratu.
K tomu politikárčeniu: hovorím, že to súvisí, ale je to najmä o ľuďoch /či komunista, liberál alebo sociálny demokrat, dôležitý je jeho osobný postoj/, a to zatiaľ v TN 100% platí.
možno ťa prekvapím, ale s mestom v komunikácii problém nie je. Na našu stránku odkazuje aj www.trencin.sk. Uvidíme, či bude v našich silách niečo viac dohodnúť, či už s mestom alebo s SAD /CP vyhotovuje a umiestňuje SADka/. Vylepiť niečo do autobusu bez súhlasu SAD určite nie je správny krok, takže sa pokúsime o súhlas.
Juraj, otázka na teba: bolo by možné prezentovať naše stránky v autobusoch MHD, resp. nalepením na označník pod CP?
A co sa tyka spropagovania imhd.sk/tn tak s draxterom suhlasim! aj sa Ti poobede ozvem na mail. Len vylepovanie plagatov...no neviem....mne by prislo "elegantne" a nevtierave nalepenie samolepky na dvere autobudu. Priesvitnej, s bielim napisom" imhd.sk/tn". neposobilo by to rusivo a casom by si to urcite vsimlo vela ludi! Alebo po dohode s mestom na zastavkach, pri cest.poriadku. Malim, niekde v rohu, nad/pod cest. poriadkom. Len to je na dohode, ci uz nas, ak by to preslo samozrejme, mesta-oddelenie dopravy a SAD. A budeme prekvapeny, kolko bude problemov, preco NIE ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.