este by som chcel poukazat na jednu nedobru vec a to slabe podvecerne spojenie z/na Juh II., pred zmenou v r. 2006 jazdilo po 18-tej hodine zo zast. Gen. Svobodu 9 spojov, teraz su to 4, co je menej ako polovica. hlavne ma tam stve ten poobednajsich int. 60 min. na l. 8 a 60 minutova diera na l. 1 medzi 18.30 a 19.30. uvazoval uz niekto nad rentabilnostou l. 3?
Juraj, nevies aka je vytazenost useku Zlatovska, VOD-EKO - Závažie? ja som zopar krat isiel a bol som v buse posledne 3 zastávky sám.
Mozem ta poprosit, ci by si mi /kedze cestujes busom denne/ zapisat cisla autobusarov, ktori mavaju vo svojich vozidlach nafajcene? Pretoze mna uz to celkom dozralo. Dakujem. ?
Strojčeky Em-Test používajú GPS len pri objednaní modelu GPS. Typy strojčekov ktoré používa SAD TN nevyužívajú GPS vôbec. Ale mam info že prebieha zameriavanie GPS súradníc tak ako na MHD tak aj na PAL doprave z dôvodu nákupu nových stročekov. Strojčeky ktoré používame v PB majú GPS, ale to slúži nie na sledovanie kde sa autobus nachádza ale na koordináciu a obsluhu strojčeka, aby vodič nemusel posúvať zastávky s tým je spojená aj hlasová signalizácia, ktorá podľa nastavenia pred zastávkou ohlasí zastavku, na zastávke taktiež a po odchode zo zastávky zahlási nasledujúcu zastávku. Taktiež GPS v strojčeku pomáha, pokiaľ je v strojčeku nahratý aj turnus, resp. príkaz, aby vodič namuse obsluhovať pokladňu z pohladu CP takmer vôbec, lebo na konečnej mu prehodí nasledujúci spoj a upozorní na jeho odchod. Viem že Emtest dodávku aj modulu pre sledovanie vozidiel na mape, ale u nás to nieje rozšírené a sú s tým spojené zvýšené nálady na pokladne a obsluhu, dosť že pokladňa na MHD stojí v prepočte cca 70tis. Sk bez DPH a to nepočítam tabuľe. ☺
dnes v buse #32 bolo tiez nafajcene a moja ucitelka to nema rada a kolko krat uz vodicom hovorila, ale tiez to maju na salame:) ja neviem co s tym robit, myslim ze je to len na vedeni mesta a SAD nech si spravia poriadok. pretoze maju absolutny bordel a nevymyslam si, chodim busom kazdy bozi aj nebozi den
Otázka: (05.11.2007)
Môže šofér autobusu počas jeho prestávky fajčiť v autobuse?5.11.2007, spoj č. 17 zo zastávky Saratovská, odchod 8.20 bol zafajčený a mne ako alergičke to škodí, možno aj iným cestujúcim.Stáva sa to aj u iných spojov autobusov miestnej aj prímestskej dopravy. Vďaka za odpoveď.
Odpoveď:
Vodič by vo vozidle nemal fajčiť a počas jazdy ani nesmie. V prípade fajčenia vo vozidle počas prestávky je povinný dostatočne vozidlo vyvetrať.
.
Tak vedenie ma aj ine veci na salame..."Vodič by vo vozidle nemal fajčiť"...NEMôŽE! ☠ Ja niekedy zasnem, ako su ti ludia obmedzeni...Ani ho len neupozornili, nech si to nabuduce odpusti...
Ja uz fakt neviem, co napisat....Sa cudujem tym ludom, ze uz sa nejak nevzburili, pretoze toto nie je normalne! Ja tym busom az tak vela necestujem, ale ked to tu tak citam, tak su to svinstva!
lenze u nas je prave ten problem ze momentalne bez GPS je take nieco zbytocne pretoze vodici nenahadzuju zastavku podla toho kde sa skutocne nachadzaju, takze u nas by bola nejaka len tabula s nasledujucou zastavkou zbytocna, mame taku v #75 a naozaj pokial by sa chcel podla toho niekto riadit tak mu prajem vela stastia...od Gymnazia az po Juh bude na nej ukazovat dalsia zastavka: Legionárska
Keby mestu na tom zalezalo, tak pritlaci na SAD. Ibaze ked su tam nadstandardne vztahy, medzi "elitami", tak sa necudujme, ze sa toleruju taketo veci. Nemame tak rozsiahlu MHD. Neviem, ci by to bola dobra investicia. I ked mozno...neviem to posudit.
BTW:
Brne zaradili do prevadzky klbovy Citelis, kde popri akustike a LED panely, pribudla aj /asi LCD/informacna obrazovka o nasludujucej zastavke s trasou...Som zvedavy, aka vybava bude v tom nasom.
na MHD by som dal ruku do ohna za to ze tam ziadna GPS nieje a to je velka chyba inac by vodici nechodili tak ako chodia, co ja vidim od predstihu 8 minut az po meskanie vyse 10 minut a vacsinou tym ze vodicovi sa jaksi nechce vystartovat z konecnej alebo chce byt rychlo na konecnej aby si mohol zapalit. vodicov-kamionistov stale sleduje GPS aby ich mal zamestnavatel pod kontrolou, v MHD kde je potrebna dochvilnost by to bolo idealne...
no a este k tomu EM-testu, bus #75 ma aj vnutorny svetelny transparent avsak vidiet na nom pravdivu informaciu je snad zazrak vodic je na konecnej Kubranska, BILLA a stale ma nasledujucu zastavku Aut. stanica, je to mozno nielen kvoli tomu aby mohol odist skor zo zastavky ale aj kvoli tomu ze sa nechce vodicom posuvat zastavky a na listku si to aj tak malokto vsimne...sice na PAL to je inak kedze tam sa uctuje podla zastavok, ale myslim ze mal ten vodic pravdu, nevyzeral ze klame
ja si myslim ze ak by mesto zaujimala zbytocna spotreba uz by davno nerobili tolko zbytocnych prejazdov. pokial by sa to v TN uchytilo bola by to dobra vec ale bojim sa potom toho ze vodici by nezastavili aj keby si mal zaujem vystupit...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.