No od Troligu by som nekúpil ani kolobežku a kĺbak už vôbec nie... Myslím, že SOR by im mal byť vzorom - začali najprv s malými autobusmi a postupne sa púšťali do niečoho zložitejšieho.
Druhá vec je, že ak by chceli robiť kĺbak, tak to by asi museli najprv nakúpiť kĺbové MANy na reverse engineering...
Však keby namiesto blbnutia s dvojpodlažákmi ktoré chce bohviekomu predávať Troliga dokončil vývoj a prototyp kĺbáku, mal by celkom slušnú šancu uchytiť sa drápkom - zvlášť keby zbúchal za lacný peniaz prímestskú verziu. Eurobus, SAD Prešov, SAD Lučenec, SAD Poprad, Humenné, títo všetci majú na prímestí starnúce kĺby ktoré nemajú čím nahradiť. Iste, o takom objeme predaja ako majú veľkí hráči by sa mu mohlo tak akurát snívať ale pár desiatok kusov (ak rátam aj zahraničie) by na takú malú manufaktúru nebolo zlé číslo...
Už som sa k nemu dostal, vďaka 910zssk-ovi ? . Bolo tam dosť vecí, nad ktorými som žmurkal úžasom, ale nechcem zase vyzerať ako blbec pre ktorého je všetko slovenské šmejd, tak to komentovať nebudem. Koniec-koncov keď sa môže Sor nahrnúť do Nórska tak možno aj Pre-Os by mal šancu...
Ale keď už sme pri Troligovi, zaujímalo by ma kde vlastne má ten jeho dvojpodlažák jazdiť? Podľa jeho vyjadrení v nejakej staršej reportáži som si myslel že ním chce nahradiť kĺby na prímestí, ale v tomto článku sa hovorí, že si ho objednal Poprad. Avšak Danko pri odovzdávaní Leonisov hovoril že zvyšné štyri mestské autobusy majú byť práveže menšie. Takže z toho mám trochu hokej...
Ale iste, cestujúcemu je šumafuk v čom sa vezie, pokiaľ pohodlne sedí a je mu teplo, to je v poriadku. Ale na to, aby si mohol autobus hodnotiť ako dobrý a zlý toho potrebuješ vedieť trošku viac. Prevádzkovateľa zaujímajú také veci ako hospodárnosť, spoľahlivosť, cena a dostupnosť servisu, životnosť, jazdné vlastnosti a nie len to či sa nejakým deckám dobre sedí...
akože šotomladeš reaguje, v tom že som cestujuci ,nie vodič!!! ja si všímam usporiadanie sedadiel, hlučnosť motora a podobne... mne ako cestujúcemu je úplne jedno aké su tam sučiastky!!!
Ono tá diskusia z K-Reportu je celkom pekný príklad. Keď ste tam ty a kolega z Liberca písali, že Tedom je slušný voz, mal názor vás dvoch pre mňa väčšiu váhu než všetky pindy košickej šotomládeže dohromady, pretože na rozdiel od detí ste na tých vozoch aj jazdili a teda zjavne viete, o čom hovoríte. A človek, ktorý mi povedal, aké sú Levočské vraždy nespoľahlivé a kazivé šmejdy robil vodiča zo tridsať rokov a predtým, než šiel do dôchodku si na tých zázrakoch niečo odjazdil. Takže si myslím že aj on vie o čom hovorí.
Ja som nepovedal, že majú nejaké výrobne haly. Prvé vozy su podľa mňa na kolene robene a pokiaľ viem zatiaľ to berú len ich spoločnosti a to Poprad a Lučenec. Tých 6 do Žiliny neviem ako sa dostalo a to, že PSK chce teraz nakupovať pre SADky práve Troligy vidím len v peniazoch, lebo také veľké množstvo vozov by neboli schopní nakúpiť
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
Druhá vec je, že ak by chceli robiť kĺbak, tak to by asi museli najprv nakúpiť kĺbové MANy na reverse engineering...