Ešte k tým plánom predĺženia TEŽ-ky:
Jej rozmach zastavila ani nie tak 2. ako 1. svetová vojna. A nebyť vojny, tak dnes sa možno vozíme na oveľa dlhšej trati. Podľa plánov mala byť predĺžená na západ až na Podbanské a časom až do Liptovksého Hrádku a na východ do Tatranskej Kotliny, kde sa mala dakde pri Kežmarských Žľaboch napojiť na plánovanú trať medzi Spišskou Belou a poľským Zakopaným. Podľa tých najodvážnejších plánov malo vzniknúť i prepojenie dnešnej zast. Popradské Pleso s Lysou Poľanou a to cez Popradské pleso (pleso) a Morskie Oko, kde úsek Popradské pleso - Morskie Oko mal byť riešený tunelom. Žiaľ prišla vojna, po vzniku samostatného Československa sa zmenili majetkové pomery a zostalo iba pri snoch ?
Jej rozmach zastavila ani nie tak 2. ako 1. svetová vojna. A nebyť vojny, tak dnes sa možno vozíme na oveľa dlhšej trati. Podľa plánov mala byť predĺžená na západ až na Podbanské a časom až do Liptovksého Hrádku a na východ do Tatranskej Kotliny, kde sa mala dakde pri Kežmarských Žľaboch napojiť na plánovanú trať medzi Spišskou Belou a poľským Zakopaným. Podľa tých najodvážnejších plánov malo vzniknúť i prepojenie dnešnej zast. Popradské Pleso s Lysou Poľanou a to cez Popradské pleso (pleso) a Morskie Oko, kde úsek Popradské pleso - Morskie Oko mal byť riešený tunelom. Žiaľ prišla vojna, po vzniku samostatného Československa sa zmenili majetkové pomery a zostalo iba pri snoch ?
Nodes