Re TeBeCe: Môj zdroj je len parkoviskár, ale vzhľadom na to, koľko substrátu išlo v Lomnici na kabínku (vyše hodiny v šóre na lístky napriek počasiu) si myslím, že to bola pravda.
to by ešte tak chýbalo . Myslím, že aj vďaka vzornej údržbe týchto vozidiel, sú vo viac než dobrom stave. Každý môže mať rôzny pohľad na vec a určite sa nedá povedať, že by to malo byť tak alebo onak, ale ja som skôr toho názoru, že táto "zubačka" akosi k Tatrám zatiaľ neodmysliteľne patrí ?
až na to, že Juh, Sever a podobné názvy sú oveľa viac rozšírené a neviažu sa až tak na nejakú lokalitu, ako Štrbské Pleso. Taktiež by znelo čudne, ak by napr. MČ Rača bola v každom meste rovnako ako Juh alebo iné.
Práveže to vôbec neznie čudne, je to presne podľa zákona. Po príklad netreba chodiť ďaleko:
Košice - mestská časť Juh, Trenčín má tiež Juh, aj Poprad, aj Topoľčany atď. Tak má Štrba časť Štrbské Pleso /nakoniec, od čoho je ten názov, ak nie od Štrby/ a aj Vysoké Tatry /volá sa tak katastrálne územie/. Čo je na tom nelogické?
"Starý Smokovec si na železničné spojenie s Popradom musel počkať až do roku 1908, aj napriek tomu, že prvý projekt na stavbu tejto železnice vznikol až v 80-tych rokoch 19. storočia." - asi tam malo byt "uz v 80-tych rokoch..."
3. a 4. nástupište v Starom smokovci je už hotové, dnes sa pracovalo na 2. Vybudované sú zatiaľ základy a 2. koľaj nebola v prevádzke nakoľko na nej boli fúriky bagre a nákladiaky ? ? ?
Už teraz sú nástupištia prakticky hotové, stačí dorobiť prechody cez koľajnice... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
toso0077