Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: irizar #806:
No od Troligu by som nekúpil ani kolobežku a kĺbak už vôbec nie... Myslím, že SOR by im mal byť vzorom - začali najprv s malými autobusmi a postupne sa púšťali do niečoho zložitejšieho.

Druhá vec je, že ak by chceli robiť kĺbak, tak to by asi museli najprv nakúpiť kĺbové MANy na reverse engineering...
Reakcia na: irizar #806:
No tak bude SOR NC 18. Ja veľmi nedôverujem spoločnosti, ktorá si nedokáže ustrážiť ani gramatickú správnosť webu.
Reakcia na: TeBeCe #804:
Však keby namiesto blbnutia s dvojpodlažákmi ktoré chce bohviekomu predávať Troliga dokončil vývoj a prototyp kĺbáku, mal by celkom slušnú šancu uchytiť sa drápkom - zvlášť keby zbúchal za lacný peniaz prímestskú verziu. Eurobus, SAD Prešov, SAD Lučenec, SAD Poprad, Humenné, títo všetci majú na prímestí starnúce kĺby ktoré nemajú čím nahradiť. Iste, o takom objeme predaja ako majú veľkí hráči by sa mu mohlo tak akurát snívať ale pár desiatok kusov (ak rátam aj zahraničie) by na takú malú manufaktúru nebolo zlé číslo...
Reakcia na: TeBeCe #804:
len sa bojím či sa zmestia popod železničný most v PP a aj na iných miestach
Reakcia na: draxter #803:
velkokapacitne potrebuju skor na primestskej, kedze klbove Karosy uz koncia a nahrada nedosla...
Reakcia na: irizar #802:
má jazdiť v PP, pravda je ako vravíš, že zvyšné 4 busy majú byť kratšie, t.j. 10-11m, ale to práve nevylučuje dvojpodlažnosť. Takže nejak takto to zakamuflovali. Veď Ikarusy na L1, 9 či10 bývali v PP samozrejmosť, teraz je ráno niekedy problém sa zmesiť, ale aj vďaka "úžasnému" CP. ?
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=12697&idg=328&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
a pekné foto sú i na Ikarusy.net
Reakcia na: zakaznik #801:
Už som sa k nemu dostal, vďaka 910zssk-ovi ? . Bolo tam dosť vecí, nad ktorými som žmurkal úžasom, ale nechcem zase vyzerať ako blbec pre ktorého je všetko slovenské šmejd, tak to komentovať nebudem. Koniec-koncov keď sa môže Sor nahrnúť do Nórska tak možno aj Pre-Os by mal šancu...

Ale keď už sme pri Troligovi, zaujímalo by ma kde vlastne má ten jeho dvojpodlažák jazdiť? Podľa jeho vyjadrení v nejakej staršej reportáži som si myslel že ním chce nahradiť kĺby na prímestí, ale v tomto článku sa hovorí, že si ho objednal Poprad. Avšak Danko pri odovzdávaní Leonisov hovoril že zvyšné štyri mestské autobusy majú byť práveže menšie. Takže z toho mám trochu hokej...
Reakcia na: irizar #799:
Treba pockat mesiac. Ptom sa odomkne 🙂
Reakcia na: irizar #799:
Mal. Posli mi mail 😉
http://www.etrend.sk/trend-archiv/rok-2010/cislo-4/dalsi-pokus-o-slovenske-autobusy.html

Nemal by niekto sken toho článku? K tlačenej verzii sa nedostanem a preddplácať si ju kvôli jednému článku sa mi nechce...
Reakcia na: TA #796:
Hagyari nemal, jazdil a aha ako dopadol. Okrem toho, myslím že primátori okresných miest si robia vodičáky trochu inak ako bežní smrteľníci...
Reakcia na: brefos #795:
" „Robím si preto vodičák na autobus, aby som ho odskúšal ako prvý,“ povedal Anton Danko. "

--->>> ako sa hneď ponúkol. BTW, vodičák ani netreba, len kvôli 1 jazde? Veď aj Hagyari jazdil a nemal.
Reakcia na: toso0077 #793:
Ale iste, cestujúcemu je šumafuk v čom sa vezie, pokiaľ pohodlne sedí a je mu teplo, to je v poriadku. Ale na to, aby si mohol autobus hodnotiť ako dobrý a zlý toho potrebuješ vedieť trošku viac. Prevádzkovateľa zaujímajú také veci ako hospodárnosť, spoľahlivosť, cena a dostupnosť servisu, životnosť, jazdné vlastnosti a nie len to či sa nejakým deckám dobre sedí...
akože šotomladeš reaguje, v tom že som cestujuci ,nie vodič!!! ja si všímam usporiadanie sedadiel, hlučnosť motora a podobne... mne ako cestujúcemu je úplne jedno aké su tam sučiastky!!!
Reakcia na: irizar #791:
Pokiaľ mne je známe SAD Lučenec a SAD Poprad má toho istého majiteľa
Reakcia na: Diggi #789:
A Troliga má nejaký majetkový podiel v SAD LC?
Reakcia na: Diggi #787:
Ono tá diskusia z K-Reportu je celkom pekný príklad. Keď ste tam ty a kolega z Liberca písali, že Tedom je slušný voz, mal názor vás dvoch pre mňa väčšiu váhu než všetky pindy košickej šotomládeže dohromady, pretože na rozdiel od detí ste na tých vozoch aj jazdili a teda zjavne viete, o čom hovoríte. A človek, ktorý mi povedal, aké sú Levočské vraždy nespoľahlivé a kazivé šmejdy robil vodiča zo tridsať rokov a predtým, než šiel do dôchodku si na tých zázrakoch niečo odjazdil. Takže si myslím že aj on vie o čom hovorí.
Reakcia na: S499.1023 #788:
Ja som nepovedal, že majú nejaké výrobne haly. Prvé vozy su podľa mňa na kolene robene a pokiaľ viem zatiaľ to berú len ich spoločnosti a to Poprad a Lučenec. Tých 6 do Žiliny neviem ako sa dostalo a to, že PSK chce teraz nakupovať pre SADky práve Troligy vidím len v peniazoch, lebo také veľké množstvo vozov by neboli schopní nakúpiť

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.