Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #483:
Tak beriem spat, co som napisal.
Reakcia na: Majo #486:
Ak sa tam ešte stále jazdí na telefonické dorozumievanie, potom by si to mohol riešiť len tak, že v niektorých výhybniach zrušíš pravidelné križovanie vlakov a výpravcov tam nebude treba.
Reakcia na: Ámos #483:
Pod lesom je vyhybna. Zastavky na znamenie by podla mna mohli teoreticky byt vsetky (samozrejme, ze by stacilo, aby sa cestujuci postavil na zastavke tak, aby ho bolo vidiet, nemusel by kyvat), ale pochybujem, ze s tym by zeleznice suhlasili.

Re #484 Ámos: No este som ho nikde nepredkladal, tak neviem... Ale myslim, ze Zlocinecka spolocnost si najde vzdy X dovodov, preco nejaku dobru vec nespravit. A hodinovy interval by znamenal mierne zvysenie poctu odjazdenych km (aj ked vozidiel by nebolo potrebnych viac, kedze by sa zbytocne dlho nezdrzovali vo vyhybniach), proti commu by mohli namietat.

Re #485 Dušan: Myslel som to tak, ze si neviem predstavit, ze pri sucasnom zabezpec. systeme by bola cela TEZ a OZ riadena povedzme len jednou osobou z nejakeho centralneho strediska.
Reakcia na: Majo #481:
Keďže si písal, že na zrušenie výpravcov by bolo treba vybudovať lepší zabezpečovací systém, vyznelo to tak, že súčasný v žiadnom prípade nedovoľuje výhybňu bez výpravcu.
Reakcia na: Majo #477:
A myslis, ze sa ti ten grafikon podari presadit? Resp. ze ho ZSSK akceptuje?
Reakcia na: Nodes #482:
esteze som si u nej na zastavke Nova Lesna kupoval od 6 do 15.9.2008 pravidelne listky...

Re #477 Majo: Ked v niektorych vyhybniach nemusia byt, tak na co su v inych. Pod lesom je stanica ci zastavka ci vyhybna. Tam je ten vypravca podla mna uplne zbytocny...

A inak taktiez viacero zastavok by mohlo byt na znamenie, nie len Danielov dom, ci ako sa tomu nadava.
Reakcia na: Ámos #463:
Cetka v pokladni v Novej Lesnej nesedi uz dost davno.
Reakcia na: Dušan #479:
A tvrdil som niekedy, že sú v každej stále?
Reakcia na: TeBeCe #476:
Vidíš to som si ani nevšimol ? možno nejaký utajený komunistický nerealizovaný projekt ?
Reakcia na: Majo #477:
Pokiaľ mi je známe, tak nie v každej výhybni sú výpravcovia stále
Reakcia na: TeBeCe #476:
Ja tam pre zmenu vidím pod Chúpekom meno predsedu Veterán klubu železníc ?
Reakcia na: Ámos #463:

1.) Špeciálni revízori pre TEŽ boli zrušení len nedávno. To ale neznamená, že sa tam občas nemôže objaviť normálny revízor ZSSK, takže to máš rovnako ako v MHD... Možno sa časom ukáže, že ich treba vrátiť, možno nie... Výpravcov na zastávkach zrušiť nemožno, lebo tam žiadni nie sú. Sú len na staniciach a vo výhybniach a na ich zrušenie by si potreboval vybudovať lepší zabezpečovací systém, čo tiež nie je zadarmo. Tie pokladníčky by sa zrušiť mohli, ale na druhej strane je fakt, že už ani teraz nie sú až na toľkých miestach, ako kedysi.
2.) S traťou sa nič v blízkej budúcnosti neplánuje, bohužiaľ. Čo sa týka grafikonu, mám vypracovaný návrh, kde sa ráta s intervalom 60 minút, a súčasne vozidlá na križovanie nikde nečakajú (až na jednu výnimku - v jednom smere 10 minút, ale to sa, myslím, dá zvládnuť). Takže žiadne výhybne netreba dobudovávať, stačí len zapojiť mozog pri tvorbe grafikonu.
3.) Nerobí sa s tým nič...
Reakcia na: Diggi #475:
pocujem dobre, ze podzemnej lanovky? 🙂
Reakcia na: Ámos #471:
"tak nech to Š.Pleso patri Štrbe."

Dnešný www.korzar.sk píše:

Podľa Michala Sýkoru sú najväčším problémom Štrbského Plesa doprava a parkovanie. Obec to chce riešiť výstavbou novej cesty a podzemných parkovísk pri každom väčšom hoteli. Financie na tieto projekty by sa mali nájsť.
Reakcia na: Ámos #471:
ono tí dvaja páni sú jeden za 18 a druhý bez 2 za 20
a tých 15% zo ŠR je čistá utópia, to by boli mld a tiež si myslím, že sú aj iné priority. Ale je fakt, že EÚ už zafinancovala iné haluze...
Reakcia na: Ámos #469:
No čo sa týka tej maximálnej rýchlosti: aj dlhé priame časti trate v hlavne v úseku Nová Lesná - Poprad-Tatry sú v dosť zlom stave. Neviem, či si si to všimol, ale je to citeľné už aj pri tej 60ke. Súpravu v niektorých miestach značne rozkýve. Na 80ku by to malo byť aspoň v takom stave ako ten kúsok trate ponad rozostavanú diaľnicu ?
Reakcia na: Kari #470:
ak sa primator dokaze starat iba o jednu vec treba ho vymenit za takeho, ktory sa dokaze starat o viacero. Ked si zoberem v akom stave je Štrba a v akom Lomnica, tak nech to Š.Pleso patri Štrbe.
15% by sa naslo v ŠR a ochranari by sa tiez vyriesili. Je to o komunikacii a vysvetlovanie. Narovnanie oblukov = menej zabratej tatranskej pôdy. Vacsia siet elektriciek = menej aut a autobusov.
Reakcia na: Ámos #469:
no hej, len aj tých 15% musí niekto dať. Druhá vec sú ochranári, ktorí nič nedovolia, pokiaľ to nestavia firma Ja a Ty. A primátor sa teraz naťahuje o Štrbské Pleso ?
Reakcia na: Kari #465:
Myslim si, ze na narovnanie oblukov nam unia peniaze neda. Ale na TEŽ kol dokola celych Tatier by nám unia ako cezhranicny projekt v klude dala takych 85%. V ramci toho by sa mohlo pridat aj narovanie tych oblukov. Ale to by musel primator Vysokych Tatier aj nieco robit. Lebo to v akom stave su Tatranske osady okrem Stareho Smokovca je katastrofa.


A este jednu otazku som zabudol. Preco ked elektricky maju Vmax 80km/hod elektricka jazdi na priamich usekoch max 60. Je ta trat v tak zlom stave?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.