Reply on: N/A #1612:
Čo si ZSSK objedná, to má... Keď požadujú priestor na batožinu, je jasné, že dostanú luxy a nie nízkopodlahy (a že ich tam cez leto stojí zo skibusov nevyužitých hneď niekoľko...)A vôbec, aký je aktuálny stav zazmluvnenia NAD? Je niekde zašité predĺženie zmluvy s Holubom, čo bola do minulého novembra? Alebo sa už čerpá z novej zmluvy ( https://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4817390&l=sk )? Lebo ak platí to prvé, čaká nás časom ešťe väčšia švanda... Nedávny výheca regiónu od Mikuláša po Ľubovňu je totiž no-name firma bez webu či facebooku založená len minulý rok. V JIS CD má oprávnenie iba na jedno vozidlo, pritom v dodatku čestne vyhlásil, že nebude využívať subdodávateľov... a na zubačke od prvého dňa výluky kmitajú obvyklé busy, ktoré tam za normálnych okolností nemalo byť vidno. Už len tŕpnem, kedy to zaklincuje výskyt Javorského LC 735-ky
N/A
- často sa stáva, že NAD odíde aj o 5 minút skôr oproti plánovanému odchodu
- zatiaľ čo zubačka na zmeškaný rýchlik (pokiaľ nešlo o desiatky minút) vždy počkala, u autobusov to už samozrejmosť nie je
- cez Lieskovec jazdí iba jeden autobus (ktorý kapacitne často nestíha a aby cestujúci zistil ktorý voz to vôbec je, musí sa spýtať sprievodkyne)
- v autobusoch nie sú označovače, takže lístky pečiatkujú zamestananci ZSSK
- zo začiatku slabé (až nijaké) označenie zastávok NAD, zastávka na Lieskovci je nakoniec v inej polohe než sa pôvodne avizovalo
- informácie v angličtine nulové
- napriek platnému cestovnému poriadku autobusy nahrádzajú iba celoročné spoje zubačky, v čase posilových sezónnych spojov nejde nič (čo nie je celkom v súlade s predpismi)
S mestkou verziou autobusov úplne súhlasím - keď už nič iné, je neprípustné aby bol nízkopodlažný vlak hradený vysokopodlažným turistickým autobusom bez akéhokoľvek multifunkčného priestoru. Čo sa týka toho náteru, niečo podobné spravili napr. v Štokholme: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Saltsj%C3%B6banan_-_Henriksdal_-_16_March_2017_05.jpg