Reply on: N/A #1612:
Čo si ZSSK objedná, to má... Keď požadujú priestor na batožinu, je jasné, že dostanú luxy a nie nízkopodlahy (a že ich tam cez leto stojí zo skibusov nevyužitých hneď niekoľko...)A vôbec, aký je aktuálny stav zazmluvnenia NAD? Je niekde zašité predĺženie zmluvy s Holubom, čo bola do minulého novembra? Alebo sa už čerpá z novej zmluvy ( https://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4817390&l=sk )? Lebo ak platí to prvé, čaká nás časom ešťe väčšia švanda... Nedávny výheca regiónu od Mikuláša po Ľubovňu je totiž no-name firma bez webu či facebooku založená len minulý rok. V JIS CD má oprávnenie iba na jedno vozidlo, pritom v dodatku čestne vyhlásil, že nebude využívať subdodávateľov... a na zubačke od prvého dňa výluky kmitajú obvyklé busy, ktoré tam za normálnych okolností nemalo byť vidno. Už len tŕpnem, kedy to zaklincuje výskyt Javorského LC 735-ky
Ike
- 4x (aspoň čo som napočítal) lux verzia busu ako NAD. Zazmluvneny súkromník (možno viacerí)
- co vozidlo, to iný náter
- euroobal s a4 ako linkova tabuľa musí byť, je to písané takým veľkým písmom, že sa tam zmestil obrázok zubacky, ale nie ilustračný ale taky, ze aj text aj obrázok rozpoznať z diaľky 70 cm, ďalej nie.
Možno ma napadla teraz blbosť, ale nebolo by lepšie, keby zssk zobrala do nájmu mestské verzie busov (možno aj klbak), ktoré sa ako NAD za ozubnicu viac hodia a keď už špekulujú s natermi lokomotív a la kakaovnik, nedali im náter pripomínajúci aj z diaľky zubacku? Cieľ by mohol byť digitálna tabuľa, alebo popri zákonom v podobe celovozidloveho napisu.