Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: djscorpion #407:
Ja by som nevylucoval to ze spoje obcas preplnene mozu byt ked su z nejakeho dovodu zvysene prepravne naroky (napr. je nejaka akcia) mozu byt tie vlaky plne. Ale to je skor problem toho ze ZSSK nie je schopna pruzne reagovat.. Pravda je ze co som toto leto siel dva krat TEZkou, vzdy sa to dalo a to som bol vzdy cez vikend kedy chodi asi najviac ludi..
Reply on: KOLAcik #405:
Zaujímavý príbeh. Škoda, že keď som šiel do Tatier ja ( a to nebolo jeden krát za tieto prázdniny ), bolo všetko v poriadku. Podľa mňa stačí toľko spojov do Tatier, koľko ich je. Okrem iného nám do Tatier chodí aj "motorka" (--> presnejšie chodí do Tatranskej Lomnice) a autobusy. Ja som za tieto prázdniny nezažil, že by bola TEŽka preplnená.
Okrem toho, v Popradskej stanici máš všetky druhy lístkov na TEŽku (sieťové + aj na zubačku ) ?
___________________________________________________________________________________
Re #406 810zssk: Samíčku, prečo Ťa to tak zaujíma? Snáď sa nechceš trepať do Tatier... ? Našťastie sa tam stále dá dýchať...
( ---> ?
Reply on: KOLAcik #405:

1. O tyzdennom listku TEZ a lanovky neviem ani ja. Je o tom nieco na nete? Celkom by ma to zaujimalo 🙂
2. Pasmove listky su sice komplikovane (ja by som mozno viac privital casovu), ale nikto ta nenuti vyuzit ich. K dispozicii mas standardne ZSSK listky za rovnaku cenu.
Minule som im tam písal že by malo premávať viac spojov ale oni mi povedali že to stačí. Tak ja som sa vybral pekne krásne do Tatier na dovolenku a hned prvy den dva vozne z Pod Lesom-St.Smokovec-Štrbské Pleso odchod 10:27 a preplnený jak debil ludia sak tam sa bohvieako nedalo dychat niektory museli zostat aj na stanici a to islo takto kazdy den a to 5minut. meskanie odpustim a este jedna vec ked som bol v Pod Lesom na stanici tak sme si vypitali nejaky Tyzdenny listok spojeny s TEŽ s lanovkami atď. a oni o ničom takom nevedeli a ešte tie pásmové lístky sú úplne neprehľadné!!
Reply on: 810zssk #397:
jednoznačne takt na TEŽke chýba!
Reply on: Dušan #400:
Hej, v tomto zmysle áno.
Reply on: 810zssk #401:
Problem je v tom, čo povedal Gabo zrovna pri "vláčikoch": "Je jedno, kto vyhrá. Pozadie pre stranu je v oboch prípadoch rovnaké."
Reply on: Dušan #400:
Problem je skor v tom ze vlastnik to ma na haku.
Reply on: S499.1023 #399:
Takže aj tak to je v podstate ostuda vlastníka, že si to nie je schopný ustriehnuť či skôr nechce ustriehnuť...
Reply on: Dušan #398:
Myslím, že vlastník do nich leje peňazí dosť, ale ŽSR, ako každý správny štátny podnik, ich dokážu preěbať bez stopy...
Reply on: S499.1023 #396:
Skôr by som povedal, že to je ostuda ani nie tak ŽSR ako ich vlastníka ?
Reply on: AAA #395:
Neslo by to riesit novou vyhybnou? Myslim ze Tatry a TEZ si zasluzia mat intervalovy CP, teraz sa celkom dost penazi davalo na turistov, tak snad by sa aj na toto naslo (pripadne €Fondy) 🙂

Posledna vec ktora TEZ chyba k dokonalosti je fakt len taktovy CP, pripadne zvysenie kapacity a mozno trochu dizajnova uprava stanic a nastupist. Potom by som bol schopny povedat ze ZSSK a ZSR prevadzkuju aspon nieco co sa da oznacit ako "bezchybne" 🙂
Reply on: AAA #395:
A to, že ešte ani dnes nie je TEŽ vhodná na križovanie v taktovom intervale, je ostuda ŽSR.
Reply on: 810zssk #392:
Ak sa pamätám táto debata tu už raz bolo a výsledok bol, že interval sa v podstate nedá, lebo neexistuje vhodná dopravňa na križovanie, aby ak chceš interval tam vlak z jedného smeru nemusel niekoľko minút čakať. Pozri #279 od Kariho.
Reply on: 810zssk #393:
Samozrejme to vsetko rata s predpokladom ze ZSSK bude mat zaujem robit napr. primestsku dopravu intervalovo.
Reply on: JamaVOku #391:
Preco interval? Kvoli tomu ze k tym vlakom su pripojne vlaky (resp. ine druhy dopravy), ktorym sa to momentalne narusa.

To ze IC nebude sediet vsade viem a najlepsie sa mi zda to napasovat v Poprade kedze je logicke ze dopravca bude predovsetkym podporovat funkcnost svojho systemu (TEZ).. ale ano, tie IC uplne vsade sediet nebudu 🙂 Aj ked pravdou je ze v Bratislave, Kosiciach, Ziline su intervaly take ze IC ani napajat netreba..
Reply on: TeBeCe #390:
Ja to nepopieram 🙂 Ja som len napisal ako to spravit aby mohol byt na TEZ intervalovy cestak, lebo o to mi primarne islo 🙂
Reply on: 810zssk #389:
Pozri sa. Takto. Interval medzi R a IC je úplne zbytočný. Pochop to. Načo by bol taký interval dobrý? R každé 2 hodiny máš. A ešte musíš pochopiť, že IC má oveľa kratšiu jazdnú dobu, ako R, takže by ten R aj keby bol hodinu pred ním, bezpodmienečne, či sa ti to páči, alebo nie, predbehol. Takže interval by si mohol mať len tak z konečnej stanice. Vieš? ?
Reply on: 810zssk #370:
ak sa dobre pozeram, tak zo vsetkych IC zo smeru Bratislava je celkom pekny prestup na TEZ takmer bez cakania.
Reply on: JamaVOku #388:
Ale ja viem ze to nie je lahke. Ale na to maju byt ludia a ti nemaju sediet a nariekat ze je to tazke, ale robit.

Som presvedceny ze intervalove CP by isli. Sprav kazde dve hodiny R, do toho IC a potom ries dalsie vlaky do toho.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement