Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #384:
Predstav si, že je to mimoriadne komplikované a vo väčšine prípadov sa to už nedá ani ináč. Okrem osobných vlakov je aj kopa nákladných, a čas sú peniaze. Samko, vytváranie vlakových grafikonov nie je také jednoduché, ako ísť do KFC a dať si 8 stripsov. ? ?
Reply on: 810zssk #384:
Čo myslíš pod pojmom iné vlaky? Osobáky?
Re #385 igugu_pgosim_si_gezen_810: Neviem, na čo narážaš, ale šak dobre.
Reply on: 810zssk #384:
Samozrejme prioritou nie prioritov 😉
Reply on: djscorpion #383:
Potom si necital prispevok na ktory si reagoval, Romik.
Reply on: JamaVOku #382:
Jednoduche to nie je, ale na to su tam plateny ludia. Ak sa R a IC stanu prioritov a od nich sa budu odvijat ine vlaky, som presvedceny ze to ide.
Reply on: 810zssk #380:
No šak nie. Neviem, na čo narážaš, Gugáč...
Reply on: 810zssk #381:
Samíčku, ale to nie je také jednoduché vymyslieť dobrý grafikon pre R s intervalom 120 minút, keďže po tratiach po ktorých jazdia, jazdí aj X iných vlakov. A keďže ICčiek je oveľa menej ako R, tak by to bolo zbytočné. Ešte k tomu R majú pravidelný interval takže by tento interval nebol problém aj pre TEŽku. Samozrejme najlepším, ale u nás takmer nemožným riešením by bolo zdvojkoľajniť TEŽku a tak by na nej mohol byť interval aký by si len chcel. Ale to, aby sa rýchliky prispôsobovali ICčkam a TEŽke zároveň je absolútna nechutná, donebavolajúca, nervyzdrcujúca, smradľavá, hovadina!!! Pochop to ❗

?
Reply on: JamaVOku #379:
Potom nech sa R prisposobia ICckam 😉 131 a 141 su zly priklad. Tie sluzia vylucne na prepravu ludi z tych vlakov (aj ked samozrejme, preprava ostatnych nie je vylucena) a teda nemusia mat pravidelny interval.
Reply on: djscorpion #378:
Ja len tvrdim ze v tomto velmi nie je rozidle medzi R a IC. Citaj pozorne.
Reply on: 810zssk #375:
V Bratislave sa tiež rýchliky prispôsobujú linke 131 a 141??? NIE!! Linka sa prispôsobuje im
Samo, prosím Ťa, už tu netrep blbosti. Keby si občas cestoval rýchlikmi a IC smerom z PP do KE, alebo naopak, tak by si videl, koľko ľudí vystupuje z vlaku a koľko ich ide potom do Tatier. Mám to odsledované a preto jednoznačne súhlasím s Karim. ICčka by sa mali prispôsobovať iným veciam a nie TEŽkou. A mne osobne sa mi to zdá byť celkom dobre vymyslené.
Všetko časom pochopíš. ? (hádam ? )
Reply on: 810zssk #375:
"Vzhľadom na úplne inú cieľovú skupinu cestujúcich v IC" - v com?

máš pocit, že cieľovou skupinou cestujúcich v IC vlakoch sú turisti do Tatier?

"podľa tvojej logiky by mali byť IC v Poprade v čase, keď tam budú aj rýchliky" - na tuto somarinu si ako dosiel?

skús si to nakresliť a prídeš na to aj sám
Reply on: draxter #372:
Ja som myslel označníky PAL a ty sa mi zdá píšeš o MHD. Je pravda, že na tej MHD v TN sa to nejak zadrhlo. Snad sa predvedie neskor.
Reply on: Kari #374:
"podľa tvojej logiky by mali byť IC v Poprade v čase, keď tam budú aj rýchliky" - na tuto somarinu si ako dosiel? Pokial ma TEZ interval 60 min a R 120 min, tak potom by IC mali byt v Poprade cca 60 minut po rychliku.

"Vzhľadom na úplne inú cieľovú skupinu cestujúcich v IC" - v com?

Ostatne neviem ci je riesitelne, vecer sa s tym pohram.
Reply on: 810zssk #373:
podľa tvojej logiky by mali byť IC v Poprade v čase, keď tam budú aj rýchliky, čiže by ich niekde okolo Popradu mali predchodiť, čo by asi nebolo vhodné. Pri IC sú tieto faktory: 402 a 501 najskorší možný odchod z východzích staníc vzhľadom na MHD, 500 a 403 najneskorší možný príchod do cieľa vzhľadom na MHD a prípoje, 511 príchod do KE a PO do skupiny prípojných vlakov po 18. hodine, 404 a 405 obrat súpravy v KE + prípoje vo Viedni. A jedna vec, čo sa v tomto roku nejako nezadarila, nepredchodenie rýchlikov IC vlakmi. Ale v novom GVD vraj to už bude v poriadku...

Vzhľadom na úplne inú cieľovú skupinu cestujúcich v IC prípoje na TEŽ v Poprade nie sú prioritné, u R by to malo byť samozrejmosťou - žiaľ nie stále je. U IC je silná pre Tatry sobota 501 a sobota a nedeľa na 500, aspoň čo viem.
Reply on: Kari #371:
Daj podstatne dolezitejsie faktory? Jedine s cim su IC pripojne su regionalne vlaky a tie sa mozu posuvat.
Reply on: zakaznik #367:
asi ťa sklamem, ale neviem o príchode schopného riaditeľa do SAD TN: aspoň podľa doterajších výsledkov. A nové označníky v TN? O nejaký ten týždeň pribudne galéria, tak uvidíš tie prehnité a prehrdzavené označníky, na ktorých niekedy ani nie sú označené linky, ktoré tam stoja. Takže okrem nových busov všetko po starom: predčasné odchody, neoznačovanie busov, nahovno CP, porušovanie zákona atď. ?
Reply on: 810zssk #370:
Pravidelný takt na TEŽ je možný v súčasnosti len pobytom všetkých vlakov jedného smeru v niektorej stanici cca 12 minút, ak si to pamätám. 120 minútový takt na rýchlikoch je zavedený už roky. A prispôsobovať polohy vlakov IC Popradu? Tie sa musia prispôsobiť podstatne dôležitejším faktorom. No a samozrejme, štát by musel pridať výkony do Tatier, pričom MDPT dlhodobo tvrdí, že doprava v Tatrách nie je základnou dopravnou obslužnosťou.

Riešenie? Sci-fi - upraviť dopravne (aspoň jednu) na TEŽ, aby boli približne rovnaké jazdné doby a takt by mohol byť.
Idealne by bolo keby tato prehnita spolocnost zaviedla pravidelny 120 minutovy takt na rychlikoch, k tomu zaviedla 60 minutovy takt na TEZ (a TREZ). IC-cka spravit tak aby v Poprade bol mozny prestup na TEZ. Aspon toto by mohol by zaklad pre normalny system dopravy v Tatrach 🙂
Reply on: lampash #361:
myslím že tento projekt je reálny asi ako KORID ?
presne ako napísal zákazník, radšej urobiť úpravy na TEŽ a skoordinovať to s autobusmi.

Re #365 irizar: kedy železnice naposledy menili príchody rýchlikov do LM okrem pravidelnej zmeny GVD v decembri?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement