Fleet number:702
Type: Škoda 24 Tr Irisbus
Builder: Škoda Electric, s. r. o., Plzeň
Serial number: 13196
VIN: VNEPS09D100002163 (Irisbus) | TM96TAJ6V6ASE3196 (Škoda)
Manufactured: 2006
In service: 27.9.2006
Out of service: 8.3.2017
Withdrawn: 1.6.2020
Scrapped: October 2020
Depot: Šarišské Lúky
Ads: VÚB Banka (busboard) (od 6/2008)

Korzár (busboard) (12/2010 - 12/2013)

Kelt (busboard) (5/2014 - 8/2014)
Information system: R&G SRG-3100P (do 2015)
R&G SRG-6000P (od 2015)
R&G ETL-416120 (120 x 16 px)
R&G ETLZ-U 416112 (112 x 16 px; amber), ETLZ-U 216112 (112 x 16 px; amber), ETLZ-U 216028 (28 x 16 px; amber)
Additional information: low-floor vehicle
Other data: Dlhodobé odstavenie: jar 2013 - 28.1.2014

Od marca 2017 bol odstavený kvôli poruche hnacej nápravy, časom začal slúžiť ako zdroj náhradných dielov a jeho prípadná oprava sa ukázala ako nerentabilná. V júni 2020 sa tak stal prvým vyradeným nízkopodlažným trolejbusom v SR.

V čase vyradenia mal najazdených len 564 998 km.

10/2020 - odvoz do kovošrotu v Drienovskej Novej Vsi na likvidáciu.
Last records of service:
7 Mar 2017 1/111-9
6 Mar 2017 7/111-4
2/111-4
5D/111-4
5/111-4
5 Mar 2017 5/111-3
7/111-3
2/111-3
3 Mar 2017 2/111-7
5/111-7
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
10/2010 - zapožičanie do Banskej Bystrice.
Uvidíme ju ešte niekedy v premávke?
Reply on: rexino #2:
Ťažko povedať, odstavená bola kvôli rozsypanej zadnej náprave. Čo všetko sa nabalilo za tie 2 roky, neviem. Momentálne mám rozpracovaný článok práve o týchto odstavenkách, no čakám ešte na nejaké informácie z technickej prevádzky. Čoskoro budeme múdrejší.