VehiclesBusesKarosa B 961 › #344

Fleet number:344
Type: Karosa B 961.1970
Builder: Karosa, Vysoké Mýto
VIN: TMKK119702M000389
Plate: PO-580BE
Manufactured: 2002
In service: 15.11.2002
Out of service: December 2021
Withdrawn: 27.1.2022
Scrapped: July 2022
Ads: Coca Cola (busboard) (11/2007 - 1/2008)

Exim Alarm (busboard) (2016)

10 rokov ZOC MAX (busboard) (2018)

KB Centrum (busboard) (2019)

River tonic (podokenné nálepky) (od 6/2020)

Autoškola Delňa (busboard) (od 11/2020)
Information system: R&G ETLZ-216084
R&G ETLZ-216084
R&G ETLZ-216028
Other data: Dlhodobé odstavenie: 20.02.2018 - 10.05.2019
Last records of service:
16 Dec 2021 34
18
36
33
45
15 Dec 2021 39
34
14
38
28
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mikel68 #15:
Áno.
Dojazdila?
Reply on: Jakub335 #13:
Myslel som všeobecne
Ak myslis konkretne 15 TrM tak tie boli vyradene v lete 2019 a posledne 15 Tr boli vyradene tusim v 2017
Reply on: Jur@j #9:
Aspoň niečo bolo, teraz neni nič. Teda mohli by sme sa baviť že sú ale niekto ich má na záhrade. No to sa podľa mňa nepočíta
Reply on: Jur@j #9:
A #78 a posledne 15Tr kedy asi boli vyradené?
Reply on: Jur@j #9:
To je rovnaké, ako ospevovanie toho komunistického riaditeľa vo Vraňarovciach.
Reply on: Misho #8:
Ten "predošlý riaditeľ" tu bol 27 rokov. Koľko historických vozidiel sa za tie tri desaťročia uchovali? Ešte aj 9 Tr #28 bola v roku 2002 zošrotovaná. Najprv treba rozmýšľať, až potom písať.
Reply on: T6A5.3 #1:
Podľa mňa keby sme mali ešte toho predošlého riaditeľa tak by sme tu mali aj #78 #319 a ďalšie. Bohužiaľ nový riaditeľ chce ísť len moderne a je to vidno.. 😐
Reply on: Pe Ha #5:
Rozpadla sa zo dňa na deň, podobne ako 345, či 350. Vozovňa je plná vrakov a treba miesto pre nové vozidlá. Keďže oprava by bola totálne nezmyselná, nie je dôvod ju tam zbytočne držať niekoľko mesiacov. Takže sa trvalo vyradila z evidencie spolu s ostatnými, čo boli doteraz len dočasne odhlásené. Ostatným B961 by som tiež dával životnosť len do najbližšej prvej alebo druhej TK...
Reply on: Pe Ha #5:
To prekvapilo aj mňa. Ešte ani nebola dva týždne nepojazdná, a už je hneď vyradená. Tak boli vyraďované aj Škody 15TrM.
Som prekvapený, že vyradili aj 346. Pokiaľ viem, o tej nebola reč. Tým skôr ma to prekvapilo, že ju vyradili len dva týždne od poslednej zmeny, zatiaľ čo iné busy vyradzovali 3 roky.
Reply on: Jur@j #3:
Podľa mňa je na mieste otázka, či tento typ prvenstiev nemá pokrývať profesionálne múzejníctvo. Ale tak vieme, aké sú reálne možnosti...
Reply on: T6A5.3 #1:
Podnik mal v prvom rade zachovať 333, ktorá je prvým nízkopodlažným autobusom v SR a technickým unikátom. A nie tento zhnitý vrak s polozadretou prevodovkou vybranou z inej, už zošrotovanej, B961...
Súhlasím ale osobne dávam väčšiu šancu že ju niekto odkúpi akokeby z nej podnik mal spraviť historičák. Ak by aj tak sa z nej možno stane druhá 311, nebodaj dokonca 78
Nechajte #344 ako historickú... Je to posledná pojazdná pôvodná Karosa tu v Prešove, a takisto posledná svojho druhu na Slovensku. Viem, že nemusí byť v najlepšom stave, ale Prešov nemá ani jedno jediné historické vozidlo. Bolo by dobré, keby sa aspoň jedno staršie vozidlo zachovalo.