Bývalé bratislavské autobusy postupne menia kabát

Z ulíc Prešova sa časom vytratí bratislavský nádych.

V priebehu mesiaca august začala Technická prevádzka DPmP, a. s. s postupným lakovaním autobusov SOR BN 10.5, ktoré boli odkúpené z Bratislavy. Prvým nalakovaným autobusom je bývalá #3434. Okrem lakovania priebeha aj postupný prepis autobusov na prešovské poznávacie značky. Dopravca im taktiež v dohľadnej dobe pridelí nové interné evidenčné čísla, ktoré nadväzujú na posledný dodaný autobus s číslom #400.

Pôvodné evidenčné číslo Nové evidenčné číslo
#3406 #401
#3418 #402
#3428 #403
#3432 #404
#3434 #405
#3436 #406
#3437 #407

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak to budú asi najkrajšie autobusy v Prešove 😁. Bude sa meniť aj interiér alebo tam ostane pôvodný bratislavský?
Reakcia na: Šimon3706 #1:
Iba drobné úpravy, zázraky nečakať.
Pride mi, ze v spodnej casti je prilis vela bielej.
Reakcia na: Jur@j #2:
Strecha lakovaná nebude? 🙂
Reakcia na: Pe Ha #3:
Priatelia MHD spracovali dva návrhy, realizovala sa len časť spredu po druhé dvere. Zvyšok si menežovala technická prevádzka. Preto tá kopa bielej...

Strecha lakovaná nebude, bude len preleštená.
Reakcia na: Dispecer #4:
Tá strecha je ako päsť na oko.
Reakcia na: Pe Ha #6:
Obávam sa, že v momentálnej situácii to na krásu naozaj nejazdí.

Inak, predpokladám správne, že idea priateľov MHD bola čiernou zarovnať spodnú hranu okien, nech ten červený pruh takto podivne neskáče?
Reakcia na: Viko #7:
Predpoklad je samozrejme správny. Jedna verzia bola taká ako píšeš, druhá verzia bola aj s čiernym pásom hore nad oknami po vzore Transdev Morava.

A tak ako píšeš, v momentálnej situácii je to veľmi ťažké, 3434 sa tiež lakovala preto, lebo mala prevodovku v ťahu, tak bol čas a priestor na lakovanie. Budúci týždeň ukáže, či si budeme môcť dovoliť stiahnuť ďalšiu SORku do lakovne.

S čerstvo prenajatými vozmi tiež nie je sranda. Predpoklad je, že 3431 a 3433 v stredu budú hotové, crosswaye ale určite na ďalší týždeň nevyjdú, tam je roboty ako na kostole.
Reakcia na: Viko #7:
Škoda, že nie je fotka ľavého boku po prelakovaní, tam by to mohlo byť ešte zaujímavejšie... 🙂
Reakcia na: Dispecer #9:
Nevyzerá to tragicky. Kvôli svetelným podmienkam som tamten bok nefotil a kvôli jednej fotke zas nebudem šikanovať mechanikov 😅 Snáď postačí fotka zo štvrtka.
Ešte jedna technická, alebo skôr estetická otázka. Prečo majú všetky BA Sorky, elektronické tabule nad vodičom a nie na opačnej strane?
Ba Ex 3434 je v Presovskych farbah velmi pekna
Reakcia na: Pe Ha #11:
Kvôli výhľadu do pravého zrkadla.
Reakcia na: S499.1023 #13:
Chceš tým povedať, že keď tam v Bratislave mali veľké BUSE-čko pravé zrkadlo mal DPB iba ako módny doplnok (t. j. bolo zbytočné)? 😂

Podľa mňa je odpoveď prozaickejšia - diera na káble k prednej tabuli je nad vodičom.
Budú sa meniť aj sedadlá?