Reakcia na: MUC. Papyr #317:
mno ja nevravim, ze kruhak je zle riesenie, ja ho podporujem. ale keby som o tom rozhodoval ja a mal by som dost penazi (ake naivne :-)) tak by som tam dal kruhak+nadjazd. ale sme v presove a som ochotny sa s kymkolvek stavit, ze do piatich rokov tam bude stat semafor ...
Vladimír
Re #302 Papyr: Skôr k magistrovi
Re #304 V.p.: Je pravda, že zo slovenských DP v tom prešovskom prebieha výmena značiek nejpomalšie (resp. vôbec neprebieha
Keď už sme pri ŠPZ-tkách, nemôžem znova nespomenúť dávny sen niektorých prešovských dopravákov-nadšencov, aby pr hromadnej výmene ŠPZ-tiek dostali všetky autobusy značku v tvare PO x DP, kde "x" je podnikové evidenčné číslo vozidla. Napríklad taký Ikarus 280 č. 297 by dostal značku PO 297 DP. Ach, keby to tak bolo...
Re #307 dispecerske okienko: K tej 280 na L43 len vysvetlenie - je to z dôvodu nepojazdnosti CityBusu 333.
K priebehu výluky nemám ani ja zásadnejšie pripomienky, ale bol som prekvapený, čo za vraky sa vonku vytiahli. Ikarus č. 298 v prednej časti (1. a 2. dvere) vôbec dvere neotváral. Potom som bol svedkom situácie, ako jedna nemenovaná Karosa prešla jednu celú zastávku s ľuďmi bez toho, aby dvere zavrela (ale to už bol pravda ľudský faktor).
Čo sa týka prechodov, nesúhlasím s názorom - podľa mojej mienky za žiadnych okolností DP NESMIE skracovať výluku, aj keď je centrum už prejazdné. To, čo je napísané v ozname, musí byť záväzné. Ani upozornenie vodiča na zastávkach o poslednom spoji nestačí. Predstavme si len príklad cestujúceho, ktorý sa v oný moment zmeny nachádza na polceste medzi Trojicou a Vajanského. Jemu kto oznámi čo a ako? Nie - termín začatia a ukončenia výluky musí byť vopred daný a dodržaný.
Aby som len nekritizoval, chcel by som vyzdvihnúť, že všetky vozidlá, ktorými som sa viezol logicky pred odklonom prostredníctvom hlásenia informovali cestujúcich o obchádzke. Tiež oceňujem, že DP presadil (a na počudovanie to väčšina vodičov s ktorými som sa viezol dodržiavali), že na odklonovej trase vodič vypína hlásenie a prepína palubák na režim obchádzkovej trasy. Cestujúci tak na obchádzke nie sú dezorientovaní chybným vyhlasovaním zastávok.