Ako to mesto moze dovolit, ked sa jedna o jedinu pristupovu (a zaroven unikovu) cestu z oblasti Sirpa, cize ostrovceka presovskeho uzemia? Ja zasnem... vidim, ze bezpracne zarobit sa na Slovensku kazdy snazi, ako moze.
Zavory su uz namontovane, myto sa uz vybera. Kolony aut su az po nadjazd na Bardejovskej. L7 o 7.17 este stala v kolone smer Sirpo, L35 ani vobec neisla, L17 si to svihla v protismere (esteze oproti nic neislo).
Tak a v Presove mame dalsiu kuriozitu. V presovskej casti Sirpa, pri zastavke Strojnícka , sa dnes objavila v strede tej nie velmi sirokej cesty "buda" a asi budu namontovane aj zavory. Niekto sa chysta vyberat MYTO. Cesta totiz nepatri mestu ale je v sukromnych rukach. Nakladaky tam okolo toho prejdu len tak-tak. A zimnu udrzbu si tu teraz uz vobec neviem predstavit. Som zvedavy, ci bude vyberat myto aj od MHD, a ak ano, kto ho bude financovat.
Nejde o to, či je ZSSK zástancom myšlienky IDS ale aké by mala tarifné požiadavky, resp. požiadavky na kompenzáciu tarifnej straty. Okrem toho by to vyžadovalo spraviť na trati takt a nie t ***** ZSSK grfikon, ktorý môže soSADistickými "notami na bubon" smelo súťažiť.
Davam vsetkym do pozornosti najnovsie cislo (12/2004) casopisu Dráha. Je tam 5-stranovy clanok o pionierskej zeleznici na Sigord s 12-timi fotografiami a mapou. V stanku v Kauflande este maju.
So SAD-kou chcel rokovať aj Malý Šariš. Ešte skôr ako sa to stalo, info prenikla medzi obyvateľov obce, ktorí hneď na to dali vedieť starostovi, že ak DPMP nahradí SAD, potom viac nebude starostom
Re #2763 Vševedko: Najväčším zástancom myšlienky IDS v Prešove je DPMP a ZSSK! Mesto však také aktívne nie je a SAD-ku zmietajú dokonca reakčné myšlienky.
Re #2767 Peter K #2771 Papyr: To je hlúposť, tomu neverím. Vasi mal v príspevku na mysli určite ako "mesto" Sabinovskú ul. a nemocnicu. SAD-ka nemôže jazdiť cez Hlavnú ul.
Re #2773 Papyr: Šarišania si dva mesačníky nebudú kupovať už len preto, že v SAD mesačníky dávno zlikvidovali.
Veru tak! Aj v Presove ma SAD definovane koridory, kade moze jazdit. Preto sa mi zda nelogicke, aby jedna SAD-linka mala vyhodu, ze moze ist priamo centrom mesta.
A co sa tyka primatora Velkeho Sarisa, az mu tam zacnu jazdit kratke Karosy podla cestovneho poriadku a la "noty na bubon", s nastupom len na predne dvere, namiesto klbovych B961 v hodinovom takte s nastupom na vsetky dvere, tak ho Sarisania asi zabiju. A ked ho nezabiju pre toto, tak preto, ze si nahle budu musiet kupovat dva mesacniky - SAD a DPMP (pretoze Sarisania nepracuju iba pozdlz trasy SAD, ale aj inde v Presove).
Kazdopadne mam dojem, ze po istej dobe, pocas ktorej bude dopravu do Sarisa obstaravat SAD, si obyvatelia Velkeho Sarisa na svojom mestskom zastupitelstve VYDUPU peniaze na "presovsku mapku". Bude sa opakovat historia z obce Zaborske, kde kedysi tiez nemali peniaze na DPMP, a zacala im tam jazdit SAD. Po 4 mesiacoch sa pokorne vratili k DPMP a dnes presovski vodici hovoria, ze nikde nie su taki mili, slusni a vdacni cestujuci, ako v Zaborskom. (Niet sa comu divit - namiesto jedneho-dvoch spojov obstaroznou Karosou, ktora vymietla predtym 6 dalsich dedin, maju teraz cez vikend nizkopodlazak kazde styri hodiny vyhradne pre ich dedinu.)
Ja si myslim, ze by tu nemal byt problem. V Ziline su urcene cestne koridory po ktorych sa pohybuje doprava SAD. Cize aj v Presove by mali prechadzat autobusy zo Sarisa len po vyhradenych komunikaciach urcenych pre SAD. Pan primator z Velkeho Sarisa si nevie uvedomit vyhodu, ze je sucastou velkej aglomeracie, ktora ho spaja s centralnou castou mestska doprava. Svojim rozhodnutim poskodi len vlastnych obyvatelov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr