MHD je teraz kôli nedostatku vodičov a vozidiel nestabílne ohľadom kapacity a vypravovania, predtým to bolo stabílne a počas spičky sa ozaj našlo 10 a viac voľných miest na "Osmičke" alebo "Štvorke"
A ty máš pocit, že tu treba mať 24m vozy? Alebo máš pocit, že sa už idú vyraďovať 31Tr keď sa pýtaš, čo bude miesto nich? Buďme radi, že zatial mame co mame, buducnosť moze byt nepekna.
Myslím, že nehrozí. Nie sú tu v Prešove na to poriadne stavané cesty a ani obratiská. Napríklad taká Sibírska. Parciálne Solarisy 18-metrové tam majú niekedy čo robiť, nakoľko majú slabší otáčací polomer ako SORky, nie to ešte 24-metrový...
Prosím vás, nepanikárte, 31Tr sa tak skoro vyradzovať nebudú. Jedine že niektoré z tých prvých kusov, ale k tomu tak skoro nedôjde, nakoľko zatiaľ nie je za nich adekvátna náhrada + väčšina z nich nie je ani 10 rokov stará...
To nie je také jednoduché ako sa zdá. Dopravný podnik musí vyhlásiť verejné obstarávanie na nové trolejbusy, kde sa určia podmienky, parametre atď, a ktorý výrobca najviac uspeje, ten vyhráva. Pokojne tu časom môžu prísť aj trolejbusové Urbanwaye.
Opäť ďakujem za odpoveď
A mám otázku o oaktuálnom stave vozového parku. Bude sa riešiť aktuálna situácia nákupom ďalších vozidiel alebo chýbajú len vodiči MHD?
Len doplním, že 708 mala viacero vád, ktoré by sa dali zhrnúť ako prevádzková nespoľahlivosť, také vozidlo bolo jednoducho nevyspytateľné. 702 a 707 omyl už na papieri. 703 trakčný motor, 705 trakčné obvody, oprava u oboch bola prevádzkovo a ekonomicky nerentabilná ako bolo zmienené - prišli nové vozidlá). Treba poklopať, 703, 704 a 705 na Ukrajine zatiaľ jazdia. 710 porucha AC meniča, ktorá vyskočila pri jazdách pri 30. výročí TR na Sekčove. 709 je naďalej evidovaná, pravdepodobnosť jej vypravenia sa limitne blíži k nule. 712 už tiež cestujúcich neodvezie kvôli korózii nosných častí.
Očakávam otázku na 31 Tr, takže 713 porucha izolačného stavu, čaká sa na diely/opravu, 714 široká škála porúch, čaká sa na diely, vždy, keď niečo príde, uprednostnia sa iné vozidlá, pretože poruchovosť je vysoká a dodávka ND trvá aj mesiace. Na 716 sa opravuje predná náprava.
Prevažne kvôli prevádzkyneschopnosti. Napríklad taká 707 bola kapitola sama o sebe. 704 tiež tak nejak. 708 popravde neviem, čo s ňou bolo a 710 sa pokazila na konci roka 2022 počas tých jázd, čo boli v novembri. Prakticky jediná pojazdná ostala 709, ale neviem, či sa s ňou vôbec ešte ráta.
No a krátke - 702 odišiel diferenciál, oprava sa nekonala kvôli príchodu 30Tr, 703 zhorel motor pokiaľ dobre pamätám a 705 tiež mala nejakú vážnejšiu poruchu, preto sa vyradili. Dopomohol k tomu aj príchod ďalších 30Tr, tj. 737 - 740.
Bolo kdesi spomínané, že čosi sa reklamovalo. Počul som, že niečo nebolo v poriadku s informačným systémom, ale neviem, či mám správne informácie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jur@j
Očakávam otázku na 31 Tr, takže 713 porucha izolačného stavu, čaká sa na diely/opravu, 714 široká škála porúch, čaká sa na diely, vždy, keď niečo príde, uprednostnia sa iné vozidlá, pretože poruchovosť je vysoká a dodávka ND trvá aj mesiace. Na 716 sa opravuje predná náprava.