Video je super, vďaka za dokaz Akurát ťa trochu skorigujem v duchu rádia Jerevan - nebol to Ikarus, ale Karosa s podvozkom Avie ( https://cs.wikipedia.org/wiki/Karosa_A_30 ) a podľa známych informácií nebol zos košickej estevečky, ale z prešovského rozhlasového štúdia.
Je to veľké číslo, ale priznám sa, že ja neviem posúdiť, či je to adekvátne. Spoluúčasť mesta je ale iba 5%, takže ani nie 50-tisíc €. Preto si nemyslím, že tretie najväčšie mesto v SR v dôsledku toho zbankrotuje.
Je to ale obrovská stavba, vypichnem tie základné veci z dostupných podkladov, ktoré sa budú riešiť, keďže nemusí mať každý predstavu o rozsahu PD:
- prístavba a nadstavba dielní, oprava striech, výmena všetkých podláh v halách, nové kanály (to je podstatné, súčasné kanály majú hĺbku len 1,2 m !!!, ja sám mám 1,9 m ),
- výmena všetkých okien, dvier, obkladov, maľovanie,
- nová sanita, kúrenie, vzduchotechnika, rozvody NN, osvetlenie, odkanalizovanie,
- nové zázemie pre údržbu, garáž pre 35 hybridných TR, garáž pre cca 20 klasických TR.
Modernizovaná bude väčšina prevádzok na dielni:
- umývacia linka, hala dennej údržby, turnusová a mechanická dielňa, kancelárie, elektro dielňa, zámočnícke dielne, miestnosť rozvodov, akumulátorovňa.
Taktiež vynútené úpravy TV:
- demontáž pôvodného TV (posledná reko tuším v 1999), demontáž trakčných stĺpov, osvetlenia,
- rozšírenie spevnených plôch pre budovanie TV, nové osvetlenie,
- nové TV v celej vozovni a dielňach,
- systém automatického stavania cesty, signalizácia beznapäťového stavu.
No a na záver ešte výstavba novej diódovej meniarne s inštalovaným výkonom 3 MW, ktorá bude živiť sieť, keďže rozširovanie elektrickej trakcie je na dobrej ceste.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jur@j
Je to ale obrovská stavba, vypichnem tie základné veci z dostupných podkladov, ktoré sa budú riešiť, keďže nemusí mať každý predstavu o rozsahu PD:
- prístavba a nadstavba dielní, oprava striech, výmena všetkých podláh v halách, nové kanály (to je podstatné, súčasné kanály majú hĺbku len 1,2 m !!!, ja sám mám 1,9 m ),
- výmena všetkých okien, dvier, obkladov, maľovanie,
- nová sanita, kúrenie, vzduchotechnika, rozvody NN, osvetlenie, odkanalizovanie,
- nové zázemie pre údržbu, garáž pre 35 hybridných TR, garáž pre cca 20 klasických TR.
Modernizovaná bude väčšina prevádzok na dielni:
- umývacia linka, hala dennej údržby, turnusová a mechanická dielňa, kancelárie, elektro dielňa, zámočnícke dielne, miestnosť rozvodov, akumulátorovňa.
Taktiež vynútené úpravy TV:
- demontáž pôvodného TV (posledná reko tuším v 1999), demontáž trakčných stĺpov, osvetlenia,
- rozšírenie spevnených plôch pre budovanie TV, nové osvetlenie,
- nové TV v celej vozovni a dielňach,
- systém automatického stavania cesty, signalizácia beznapäťového stavu.
No a na záver ešte výstavba novej diódovej meniarne s inštalovaným výkonom 3 MW, ktorá bude živiť sieť, keďže rozširovanie elektrickej trakcie je na dobrej ceste.