34 sa pošle na Nábrežnú komunikáciu, tam problém nevidím. Skôr vidím problém v predpokladaných trasách, kde sa predpokladá aj viac ako 50% času jazdy mimo TR vedenie. Zatiaľ sa mi nepodarilo nikde nájsť, aké majú parciálne trolejbusy dojazd + ako rýchlo sa nabíjajú. Technické špecifikácie na stránkach Škody, SOR či Solarisu tieto údaje neobsahujú.
Taktiež je otázne, s akými dátami pracoval Masterplan a aj DP pri vypisovaní žiadosti. Ak tieto hodnoty prepískol, tak je možnosť dať firme Masterplan prepracovať. On bol vlastne vypracovaný s tým, aby sa cca každých 5 rokov aktualizoval podľa situácie.
Taktiež je otázne, s akými dátami pracoval Masterplan a aj DP pri vypisovaní žiadosti. Ak tieto hodnoty prepískol, tak je možnosť dať firme Masterplan prepracovať. On bol vlastne vypracovaný s tým, aby sa cca každých 5 rokov aktualizoval podľa situácie.
Viko
Na druhej strane, fascinuje ma, že sa za tie roky rokúce správca neunúval dané podjazdy aspoň mierne prehĺbiť, keďže aj bežná technika typu smetiarske auto presahuje 3,3 metra.