Napr komfort cestovania, ale myslel som to skôr tak, že na hambu Prešovu že sa nič z obnovovaním autobusového parku nedeje... Keby tu neboli autobusy z Bratislavy tak by nebolo vypravenych x spojov... Taktiež staré dobré karosky tu nebudú na veky a tak isto ani Bratislavské bosorky (dúfam)... Preto by s tým už niečo mesto/podnik mali robiť.
Neviem, či hlásenie zastávok zblblo alebo doň zasiahol vodič. Všetky spoje linky 15, vrátane tohto, však zastávku Nemocnica riadne obsluhujú. Preverené a potvrdené aj od DP.
chcem dať vám vedieť , že na zástavke Nemocnica o 22:14 linka číslo 15 nestojí to znamená ,že linka číslo 15 ide zo zastávky Holého o 22:14 a hlasí zástavku od Holého hneď Dilongova a nie nemocnica prosím o nápravu cestovnom poriadku linky číslo 15 o 22:14 ďakujem
Zdravím.
Áno, je to skutočne tak. Je to preto, aby tá zachádzka nezdržiavala tak veľa cestujúcich (2x odbočenie doľava na rušnej ceste). Prijalo sa teda kompromisné riešenie - kto bezpodmienečne chce nastúpiť pri Šarišparku v smere do Prešova, ten môže počkať na linku 14.
V opačnom prípade by som určite išiel pešo na zastávku hneď oproti pivovaru (intuitívne to je dovidieť) či na zastávku SAD, ktorá je o pár metrov bližšie hneď pri hlavnej ceste.
Zdravim, MHD č. 45 pri ceste z Veľkého Šariša do Prešova nestojí pri Šariš Parku? Pretože pri smere jazdy z PO do VŠ tam stojí. Kde je potom najlepšie nastúpiť pri Šariš parku smerom do PO? Ďakujem.
Kedže sa pýtaš tu, tak predpokladám, že myslíš či sa niečo deje s ohľadom na verejnú dopravu. Mnou spomínaný nákup trolejbusov z opcie je prvý produkt masterplanu, keďže poskytnutie dotácie podmieňovali práve vypracovaním generelu dopravy a pár mesiacov po schválení masterplanu v zastupiteľstve tento projekt aj potvrdili.
Taktiež sa po nesmierne dlhých rokoch začal v meste riešiť stav semaforov a jeho súvis s preferenciou verejnej dopravy. V prvej fáze bolo potrebné zanalyzovať, v akom stave semafory sú a čo bude potrebné na preferenciu verejnej dopravy. Minulý týždeň začalo mesto obstarávanie na projektovú dokumentáciu k výmene a zjednoteniu radičov, oprave semaforov a návrhu softvéru na preferenciu + zriadenie dispečingu. Viac tu - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/document/3059727/content/992655/download . Opäť sa zrejme mesto bude uchádzať o eurofondy a keďže tento zámer kopíruje to, čo je napísane v generele dopravy, je veľká pravdepodobnosť, že sa to schváli (ak budú peniaze).
Predpokladám, že mesto a podnik budú žiadať na základe výstupov z generelu eurofondy aj na modernizáciu depa a výstavbu nových tratí(hlavne prepojenie medzi NAY a OBI, Rusínsku a prepojenie Sibírska - Pod Šalgovíkom). Bolo už ale spomínané, že v eurofondoch v programovom období 2014-2020 nie je dostatok financií na ufinancovanie všetkých projektov, ktoré mestá predložili a mnoho sa bude realizovať až z ďalšieho programového obdobia po 2021. Neviem z dostupných info odhadnúť, čo sa zmestí ešte do tohoto programového obdobia, ale je možné, že nákup trolejbusov bude zatiaľ to posledné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jur@j