Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter K #143:
Zabudol si na linku 2/5, kde je precislovanie vzdy a na kazdom spoji 🙂 a nikomu neva 🙂
Moj komentar k linke 48:
Aj ked tomu popoludnajsiemu spoju chyba nalezita propagacia, myslim si, ze by si DPMP mal nechat palivo na prazdniny, ked pri terajsom linkovom vedeni si uz asi nebude moct dovolit take redukcie ako po minule roky. Alebo by bolo lepsie, keby sa v popoludnajsej spicke vytvoril 10 min. interval v koridore 17.11.- Obr. mieru- Sidlisko 3 ( teda 20 min. int. na L34 aj L38).

Rano sa dokazu uspokojivo obsadit spoje L48, pretoze ti, co maju priame spojenie, vacsinou idu priamo z domu do skoly a cele je to sustredene na cielovy cas 8.00. Koniec vyucovania je uz vsak roztiahnuty do sirsieho casoveho rozpatia a dost ludi chce cestovat do centra mesta a nie priamo domov.
Z mojich pozorovani plynie, ze spoje L4 a L8 naberaju najvacsie meskania okolo 15.00 (otazne je ci to ovplyvnuje viac poulicna doprava, alebo mnozstvo cestujucich) .
Ak by popoludni robil spoje L17 klbak, mohol by byt opacny rezim ako v rannej spicke (z S3: L32 alebo L34/33 namiesto MJ S3- Sirpo).

K tomu , ze rano idu natrieskanejsie spoje z mesta na S3 ako ide L48: L48 by som v rannej spicke nerusil, ale je mozne uvazovat o presmerovani stredneho spoja na 32/29.
Precislovanie pocas vykonavania spoja pomaha zvladnut spickove napory s nizsim poctom vypravenych vozidiel a teda aj efektivnejsie. Ja v tom nevidim absolutne ziadny problem, pokial dany spoj prejde (takmer) celu kmenovu trasu 1. linky a cestujucim je umoznene dalej cestovat na trase 2. linky. (32/29, 36/29, stomex/16, 41/32, 34/33) Ale nesuhlasim s praktikami typu 21/36 , 36A/21, pri ktorych sa v strede trasy zasadne meni smer spoja 21 a su zabezpecene len "nahodne" pripoje.
Reakcia na: S499.1023 #141:
To precislovavanie v strede trasy uz hadam tak nebude vadit, ked budu vnutorne displeje. To vedenie sa tiez da zniest, pretoze po tom vedeni sa da velmi solidne jazdit, aj ked na pohlad mozno vyzera neesteticky. S ostatnym suhlasim bez vyhrad.
Vladimir:Jasne,ze muchy su-uzasny pocet liniek,podivne oznacene vozy,precislovavanie v strede trasy,prakticky nulova udrzba vedenia mimo velkych rekonstrukcii...ale muchy su vsade...
Reakcia na: S499.1023 #139:
Len neprechváľ! Aj Prešov má svoje muchy...

Dnes (deň školských prázdnin) obsadenosť L48 o 13:49 zo Sídliska III zlomila rekord! Na celom spoji od začiatku do konca 0 (slovom "nula") cestujúcich.
Reakcia na: Papyr #136:
A ešte by som dodal - keď už sa v žiadnom prípade nemôžem chváliť Bratislavou, tak sa budem chváliť aspoň Prešovom:-).
I.
Reakcia na: Papyr #136:
Jednak mám k Prešovu iné väzby?, jednak tam tá MHD funguje fakt dobre, jednak čo poznám prešovčanov (a pár desiatok ľudí to je), tak to fakt nie sú takí "šaľeni" na akých som zvyknutý na východe ako na štandard a okrem toho Prešov patrí medzi mestá, ktoré som si obľúbil hneď pri prvej návšteve bez nejakého zjavného dövodu - napr. Jihlava, Zlín, Brašov, Sibiu - prost mi boli na prvý pohľad sympatické. Na rozdiel od nich mi nikdy neprirástol k srdcu napr. Bardejov, hoci je to krásne historické mesto, jednoducho ma nechytilo.
Reakcia na: Dopravák #133:
Flashko skončilo na prelome rokov 1999/2000. Trolejbus č. 98 dostal potom obnovený červeno-krémový náter, neskôr po GO dostal a dodnes jazdí v nátere mestskom.

ALL: Tak teraz sa vám čestne priznávam - to je prúser! V zálohe som mal na update pripravenú tú jednu fotku CityBusu, ktorú som chcel doplniť inými fotkami. Kvôli diplomovke som sa však rozhodol dnešný update odrieknuť, ale ani k tomu som sa nedostal a doslova bez môjho chcenia sa tam objavil ten megaupdate s jedinou (i to nie najkvalitnejšie upravenou) fotkou.
Ctenému obecestvu sa ospravedlňujem. V prvom momente som chcel update zmazať, ale to by asi nebolo správne, tak som ho nechal. Kvalitu fotky neskôr hádam upravím. A nateraz sa aspoň zbežne na tú reklamu pozrú tí, čo v ankete hlasovali, že reklamu na CityBuse ešte nevideli 🙂
S499.1023: Ty vieš tak krásne pohladiť náš prešovský lokálpatriotizmus... 😉 počuť od rodeného Bratislavčana, že sme oáza civilizácie v rámci Balkánu, to je vážne extrémne príjemné 🙂
Dopravak:Presov nastastie je oazou civilizacie na Balkane a balkanske zvyky sa tam prejavuju len vselijakymi geometrickymi obrazcami vystrihanymi zo samolepiacej folie.Ziadne farebne folie podla uvazenia vodica,ziadne CDcka:-).
Len prečo majú všetky vozidlá rovnaké "biele" slnečné fólie? Na tú Reginu by sa hodila modrá fólia 🙂
Vladimír: Ďakujem za fotky trolejbusov. Tá Modrá Regina je pekná (aj Flash mal takýto podklad). A vôbec je ešte u Vás CVR na Flash rádio?
Reakcia na: Esicko #98:
Dakujem za informaciu.Pantografy { 460.560 } sa mi velmi pacia .
Ondris: Aha, zaštrajkovalo mi copy - paste. Takže ešte raz.

červené: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f8f4f0edf4f0f0f2&no=3&id=27302aeef7f021f6f0f7f321
modré: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f4f8f0edf4f0f0f2&no=9&id=27302aeef4f7f21f21
strieborné: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f1f0f1edf4f0f0f2&no=3&id=27302aeef5f023f3f0f8f421
Dúfam, že to už bude v pohode.
Farebne sú v Bratislave odlíšené stĺpy podľa toho na akej sú ulici. teda akého typu.

Sarko: Nevidel si ešte historizujúce trakčné stĺpy na Mostovej.
Pre predstavu na klasické škaredé stĺpy trakčného vedenia v súčasnosti sú inštalované ako keby nejaké oblečenie z kovu a tak dostávajú veľmi pekný výzor.
EM488.0049/50:No vidis,ako sme sa pekne dohodli:-).
Papyr:Kruta strasidelna bola asi montaz.Vo Svajciarsku jazdia po podvesnych armaturach 60 rokov rychlostou 50 km/h.Cim chcem povedat,ze podvesne armatury z takychto reko netreba zahodit ale pouzit prave napr. na konecne.
Reakcia na: S499.1023 #123:
Križovatka na Čiernom moste i na Solivarskej bola z roku 1992, výhybky boli primerané tej dobe.
Reakcia na: S499.1023 #123:
Odbocenie zo solivarskej trate na Sekcov boli takisto podvesne trubkove armatury, DOST KRUTE STRASIDELNE.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.