Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prečo sa k vyradenkám nedostali aj B941? Pojazdné už aj tak nebudú, nie?
Reakcia na: Polio #24813:
To bol presne ten dôvod, pre ktorý som to sem nepísal. Technický stav 78 je na obdobnej úrovni ako napr. 347. Korózia nosných častí je tak pokročilá, že rám by zrejme ani nebolo možné opraviť a bola by nutná jeho výmena, elektrické časti sú taktiež nepoužiteľné, prehoreli silové bloky, diely nie sú. Celkové investície by sa mohli vyšplhať až k 6-cifernému číslu. Dopravný podnik nemá financie a ani kapacity...
Reakcia na: Jan Vartas #24812:
78 ma prekvapila, nemala ostat ako historicak? Skor som cakal 701, alebo 704, ked uz 123 mala ostat
78, 122, 116, 117, 118, 702, 347, 349 - odpredaj na likvidáciu.

https://www.dpmp.sk/_uploads/files/b5a318e851.pdf
Po začatí riešenia preferencie na Levočskej, sa črtá aj riešenie na Sekčove - https://mesto-presov.digitalnemesto.sk/DmApi/fileDownloadDZ/49d44c6e-e665-4200-8610-cd93b622c4fc.
Stále som ale nezachytil, kedy a ako chcú riešiť investíciu do modemov v autobusoch a trolejbusoch.
EDIT: Tak po preštudovaní priložených linkov v žiadosti o NFP sú súčasťou zrejme aj komunikačné moduly do MHD.
Reakcia na: rexino #24809:
To určite áno, ale 15-metrový autobus sa testoval už roky dozadu a na prešovské cesty s zákruty sa nehodí. Na linkách 29, 32A by bol problém zrejme dole na Štefánikovej, na Sibírskej by bol tiež problém s otáčaním pri plnom obratisku, na Bjornsonovej taktiež problém s prejazdom, v Ľuboticiach už absolútne nie a Fintice/Malý Šariš na to tiež nie sú veľmi vhodné. Na linke 34 by to tiež nešlo (Jilemnického, Škultétyho x Budovateľská). Celkom nádejne by to možno bolo na linke 45, no tam by sa museli služby spraviť extra pre linku 45, keďže momentálne robí na striedačku 28 a 45.
https://i.ibb.co/WFbtzBm/solaris.png
Pridám foto, keďže nie každý asi má FB, alebo je členom skupiny. Ale takýto 15m Solaris by bol oveľa lepšia dočasná náhrada na kĺbových špičkách ako 10,5m SORky.
Reakcia na: Solider #24807:
Tak na to sa este nabalia priplatky a premie...oh, wait...
Reakcia na: irizar #24803:
4,44 za hodinu v hrubom je mizerne mááálo 🙁
Reakcia na: irizar #24803:
Z dopravného podniku neodišiel nikto kvôli kauze prémie. Nahromadili sa PN-ky a dôchodky.
Reakcia na: N/A #24798:
Otvárali sa ponuky časť - ostatné. Tie sa na UVO nezverejňujú. Predpokladám, že možno ešte tento mesiac tam pribudne dátum otvárania ponúk časť - kritéria s cenami a technickými kritériami. Po tom bude nasledovať aukcia a až tak spoznáme víťaza. Predpokladám niekedy začiatkom jesene. Potom samozrejme dvojstupňová kontrola, takže zmluva optimisticky na prelome rokov.
Ako je to s bratislavskými SORkami? Má podnik záujem o ich trvalé odkúpenie?
Reakcia na: N/A #24798:
Každý deň to sledujem a tiež vždy odídem s neúspechom, asi si budeme musieť počkať...
Neviete ako to vyzerá so súťažou na elektrobusy? Otváranie ponúk sa malo uskutočniť už pred vyše mesiacom a na webe ÚVO stále nič nie je.
Reakcia na: Pe Ha #24781:
NO TO SI ASI ROBIA SRANDU!
Reakcia na: Jur@j #24787:
Nie,este na tej 2 za zidu 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.