Prajem vsetkym pekny den,
Vladimir: Pripojim sa k tym, co su nadseny Tvojimi prispevkami ohladom porovnania Solarisu a Citybusu. A pripajam sa, aby to bolo odzalohovane aspon niekde na tieto stranky, lebo bude to urcite zaujimave "ctivo" aj o nejaky cas.
Pochopil som nejake suvislosti a to hlavne vdaka tomu, ze prispevok je z informacii, ktore su "in", kdezto ja som napr. "out", i ked niektore klady a zapory som si ja vsimol.
Takze dam sa troska ovplyvnit Tvojim prispevkami. Najviac ma zaujala unifikacia, lebo je pravda, ze Presov je "karosacky". Aka je teda kompatibilita nahradnych dielov, ked taka B931 a CB su uplne inak konstruktne riesene vozy.
Niektore analyzy ma posadili do stolicky, hlavne to, ze je tam strasne vela malickosti, ktore dokopy robia velky problem. Dvere, kurenie, rozjazdy, zrkadla, s trochou snahy vyrobcu a objednavatela by mohla byt polovica problemov vyriesena.
Ak sa mam pozriet na Citybus vyslovene amatersky a subjektivne, osobne mi vadia " horolezecke vystupy" do sedaciek a dost velka hlucnost pri zadnych dverach. A davnejsie sa tu spominala aj poruchovost, svojho casu vzdy bol jeden z dvojcat 333, 343 odstaveny. Aj teraz mnohokrat na L:43 jazdia K732ky.
Vasi: Chudaci Pjotro a Kajsi (112) ?. To je moj oblubeny TB.
Vladimir: Pripojim sa k tym, co su nadseny Tvojimi prispevkami ohladom porovnania Solarisu a Citybusu. A pripajam sa, aby to bolo odzalohovane aspon niekde na tieto stranky, lebo bude to urcite zaujimave "ctivo" aj o nejaky cas.
Pochopil som nejake suvislosti a to hlavne vdaka tomu, ze prispevok je z informacii, ktore su "in", kdezto ja som napr. "out", i ked niektore klady a zapory som si ja vsimol.
Takze dam sa troska ovplyvnit Tvojim prispevkami. Najviac ma zaujala unifikacia, lebo je pravda, ze Presov je "karosacky". Aka je teda kompatibilita nahradnych dielov, ked taka B931 a CB su uplne inak konstruktne riesene vozy.
Niektore analyzy ma posadili do stolicky, hlavne to, ze je tam strasne vela malickosti, ktore dokopy robia velky problem. Dvere, kurenie, rozjazdy, zrkadla, s trochou snahy vyrobcu a objednavatela by mohla byt polovica problemov vyriesena.
Ak sa mam pozriet na Citybus vyslovene amatersky a subjektivne, osobne mi vadia " horolezecke vystupy" do sedaciek a dost velka hlucnost pri zadnych dverach. A davnejsie sa tu spominala aj poruchovost, svojho casu vzdy bol jeden z dvojcat 333, 343 odstaveny. Aj teraz mnohokrat na L:43 jazdia K732ky.
Vasi: Chudaci Pjotro a Kajsi (112) ?. To je moj oblubeny TB.
Vladimír
Na východ pokojne príď a nezabudni sa ohlásiť. Nebudeš ľutovať. Také dva dni v Prešove, dva v Košiciach a na zotavenie jeden v Tatrách
Irisbus tento rok prišiel len s tzv. "restylingom" interiéru, ale neviem ešte čo presne obnáša. Prvé takéto City busy dostane ešte tento mesiac Žilina. Ale zmeny budú len minimálneho rozsahu.
Čo sa týka románu, ešte teraz si spomínam na ďalšie porovnania týchto autobusov, ktoré som včera nespomenul
Re #651 Sarko: Len sa pozorne sústreď. Ja som nikde nepovedal, že voz má nejako skočiť tak, že cestujúci popadajú alebo čo. Ale pri troche chcenia je možné aj z pozície cestujúceho zaregistrovať krátke otáčky naprázdno a až potom plynulý rozjazd. Keď sa už začne rozjazd, ten už plynulý je, to som nespochybňoval, ide však o to, čo predchádza tomu rozjazdu.
Re #652 S499.1023: Také somariny ako kúrenie a pod., to sa dá nastaviť. Dokonca aj kopanie plynu by sa dalo "kopaním" do Poliakov a Košičanov nejako znormalizovať. K podpore City busu mňa osobne presvedčilo definitívne (a tu je vlastne odpoveď na pôvodnú galiyoshovu otázku) zistenie, že pre Solaris máme v sieti podstatne viac obmedzení ako pre City bus.
Inak do pozornosti dávam, že napriek mojej úprimnej snahe DPMP OPÄŤ ZAS A ZNOVA zostavil prázdninový CP tak, že spoj L41 na Surdok na 7:10 budú robiť nízkopodlažáky. Vodiči sú zhrození, City busáci prvý deň vraj so sebou berú sekerku, aby si prekliesnili cestu, Solarisáci vykresľujú scenáre o tom, že ich budú odtiaľ vyťahovať nejaké mechanizmy. Uvidíme. City bus po minulé roky s odretými ušami, ale predsa na Surdok prešiel. Odvtedy sa však cesta ešte miestami aj zhoršila. Solaris ešte na Surdoku nevideli.
Pre veci neznalých ani nevysvetľujem, čo to znamená pustiť nízkopodlažák na Surdok. Bolo by to zbytočné. Príďte do Prešova, dajte mi vedieť a ukážeme-predvedieme
Re #654 V.P.: Pokiaľ sa očakáva odpoveď odo mňa, tak ja o žiadnej podnikovej Octávii neviem, ale to ešte nič neznamená, pretože o služobné gumokoly sa vôbec nezaujímam.