Minimálne na 719 som si to všimol pred asi mesiacom, predpokladám, že to je tak isto aj so 717. Keďže nie su tak často v premávke, nedá sa to tak sledovať.
Nemá niekto informáciu o prípadnom odťahovaní vyradených vozidiel z vozovní? Čo som si všimol alebo skôr nevšimol boli B941 a B932 v Šarišských Lúkach a taktiež dnes sa mi zdalo že pri vstupe do Solivaru je vidno iba 334 a nie 332 aj keď neviem prečo by brali iba ju a ostatné nie
Pár metrov vedenia by ich nezruinovalo, ale dve výhybky navyše by to predražili snáď aj o 100%. Pre tie sporadické mimoriadnosti asi stačí možnosť buď obkrúžiť celý kruháč, alebo ísť po starej trase medzi OBI a Tescom.
Teraz mi napadlo, že keď už robia tú novú stopu, tak mohli by prepojiť ňou aj Východnú. Niekedy sa môže stať, že trolejbus bude potrebovať prejsť z Východnej na stanicu, trebárs počas výluky alebo manipulačnej jazdy a takto bude musieť krúžiť po celom kruháči. Tých pár metrov vedenia by ich už nezruinovalo.
Videl som po internete kolovať nejakú grafiku zo skicáru s načrtnutými výlukovými trasami. Neviem, do akej miery to zobrazuje budúci stav, ale je to približne to, čo by som očakával.
Akurát sa tam písalo, že linka 4 má mať posilnený interval - podľa mňa bolo lepšie, ak by linka 4 ostala na svojom intervale a linka 8 by mala posilnený interval z 20 na 10 min., t.j. zo Sibírskej by rovnako počas hodiny odchádzalo šesť spojov. Štvorka by išla v preklade po každej druhej osmičke.
O čo horšie je uvedomenie si, že ešte pár rokov naspäť bol 10 minútový interval v špičke a to bez akejkoľvek výluky
Nenájdem niekde dokonalú fotku starých linkových tabúľ?? Najlepšie takú aké mali vozidlá v časoch keď jazdila #47
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomoSK