Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: DanielBusak22 #24793:
Dobrý deň, linka 32A premáva len cez pracovné dni.

https://imhd.sk/po/linka/32A
Dobry den ,ide 32A aj cez vikend,alebo ide len cez pracovne dni?
Reakcia na: Jur@j #24787:
Tak 707 ešte poslúži na náhradné diely ostatným 25Tr, ale skôr by ma zaujímalo ktorý bude šiesty kus. Ak počítame so 116-118, 122, tak logicky by som zobral aj 702 ktorá už je v štádiu rozoberania dosť dlho, a Boh vie čo sa tam ešte nájsť dá. Otázkou ale je, čo bude posledný kus ? Možnosť je 121, ktorá by mala byť ešte stále pojazdná takže zošrotovať to je asi kus blud. Som sám zvedavý, možno to bude aj nejaká z prvých 24TR, alebo dokonca naša "historická" 78. Nechajme sa prekvapiť !
Reakcia na: Polio #24790:
123 ostáva, 707 podľa informácií z júna tiež ostáva.

A áno, čo sa týka ankety, som sám v šoku, neviem, či ju tak skresľujú šotouši alebo je tretina verejnosti naozaj spokojná s tým, v čom sa vezie.
Mimochodom, co je urcite sok, je tych temer 30% ludi, ktori su spokojni s technickym stavom a cistotou vozidiel.
Reakcia na: Jur@j #24784:
Nemam uz moc prehlad, kolko vozov nam stoji v garazi a ci o ne ma niekto zaujem (pripadne, ci ich uz niekto kupil), ale neviem, ci ma zmysel tam uskladnovat vyradene 14/15TrM...jediny sok pre mna by bol, ak by sa podnik namiesto 123/702 rozhodol konecne zbavit snad najvacsieho nepodarku v historii - 707.
Reakcia na: Solider #24786:
Asi áno, neviem, to čo som napísal, bol len fór.
Reakcia na: Solider #24786:
Bolo, tu ide o rozšírenie vozidlového parku, nie o výmenu kus za kus. Takže vyjadrenie "všetky 25 Tr" nie je správna odpoveď 🙂
Reakcia na: autobusar357 #24785:
A nebola jedna z podmienok čerpania eurofondov na opčné trolejbusy náhodou posilňovanie výkonov trolejbusovej MHD?
Reakcia na: Jur@j #24784:
6 trolejbusov rôznych typov - 702 a všetky 25Tr 😃
Reakcia na: Mrtn #24782:
V podniku mi spomenuli 6 trolejbusov rôznych typov, ktoré pôjdu do šrotu, ale dokým nie je vyhlásená súťaž na likvidáciu, evidenčné čísla si nechám pre seba.

Každopádne, senzáciu nečakajte.
Reakcia na: Mrtn #24782:
Už sa sama vyradila 122, 121 už s cestujúcimi nepôjde a 702 už asi tiež nevyjde. Prídu 4 nové. Takže nejaké veľké vyraďovanie neočakávam. Skôr to bude stabilizácia, keďže pred koronou bolo viac krát problém vypraviť 11 denne.
Už sa vie, ktoré Citelisky sa vyradia s príchodom nových 30 a 31 Tr? Dnes som napríklad natrafil na #711 a z motorovej časti sa ozývali naozaj nepekné pazvuky, až som sa chvíľami bál o život. Hneď nato som sa viezol #734 a ďalšie prekvapenie - rozbitý diferenciál 😏😒
Uzávierka Štefánikovej, ktorá mala pôvodne skončiť včera sa predlžuje až do polovice augusta, konkrétne do 16.8.
Reakcia na: N/A #24777:
Určite v pravidelnom intervale neboli, keďže uprostred noci bola pracovná prestávka. Cieľom tejto zmeny bolo dosiahnutie úspory - ubratie jedného vozidla. To sa im podarilo, aj za cenu toho, že tie linky sú poriadne vymetáky a cestovný poriadok vyzerá ako noty na bubon.
Reakcia na: N/A #24777:
L50 sa preto tak motá, lebo mesto je tak postavné. Za tie prachy si to inak ani neviem predstaviť.



Čo sa týka Prešova, tak to riešenie považujem za veľmi nešťastný a nenavrátny krok.


V našich končinách už by bol najvyšší čas osprostiť sa od sociálnej funkcie VHD a nepokrývať územie rovnomerne pre čo najvyrovnanejšiu ponuku, lebo potom vznikajú také asymetrické modelovania dopravy, že o tých pár sociálnych spojov nikto nestojí a hlavný prúd sa na VHD vyserie.


V prípade nočnej dopravy by som to napríklad riešil:
- dvojlinkovým variantom (sídliská - centrum; bez 17. 11.) v noci pred pracovným dňom, od druhej do štvrtej MHD kompletne vypnúť;
- štvorlinkovým variantom (oproti starému trojlinkovému by sa ponuka pre niektoré významné (!) lokality zdvojnásobila, jedno vozidlo navyše, ale omnoho efektívnejšie) v noci pred nepracovným dňom, od cca tretej do cca piatej len dvojlinkový variant.

Týmto by sme síce málo vyťaženým lokalitám (17.11., Solivar, Šebastová) zrušili MHD po väčšinu týždňa ale v konečnom dôsledku podporíme silné prúdy, vozidlá budú rovnomerne vyťažené, v neposlednom rade budú premávať v ľahko zapamätateěných intervaloch.

Nočná doprava reformu potrebovala ale nie takú, ktorá bude pre každého ale vlastne pre nikoho. Hneď vedľa je taxík za pár šupiek, každá mestská časť nepotrebuje úžasný 75´ interval bez ohľadu na svoju veľkosť.

Aký dôvod majú zmeny nočných liniek? Boli pekne prehľadné, v pravidelnom intervale, rovnaké trasy... a teraz...
Pripomína mi to žilinskú nočnú 50, ktorá sa tak divne motá po celom meste.
Čo sa týka klimatizácií, musím súhlasiť s rexinom. Tá klíma, keď sa chce, ide tak, že v trolejbuse je normálne zima. Ako keď som raz v Nižnej Šebastovej nastupoval do 736 tuším, a vonku bolo možno cez 30°C a v trolejbuse bolo perfektne chladno, netrúfnem si ale povedať koľko stupňov tam bolo.
Avšak sa nájdu šoféri, ktorí púšťajú klímu slabšie.
A taktiež sa nájde aj trolejbus, v ktorom klíma nejde, napr. 733, včera teplý vzduch z nej fúkal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.