Reakcia na: Vladimír #185:
"Vicerým ľuďom pripadá logickejšie, aby jedna polovica trasy bola jedna linka a druhá polovica trasy linka druhá. Nie je žiaden problém..."
Ale problém by to bol! Ak by L2 premávala na trase Dúbrava - Hlavná - Obrancov mieru a späť a L5 na trase Obrancov mieru - Hlavná - Budovateľská a späť, tak L2 aj L5 by boli na Hlavnej ul. jednosmerné a cez tie isté zastávky prechádzané 2x, čím by sa zmysel 2/5 naozaj stratil.
Ale ak L2 premáva v trase Dúbrava - Hlavná - Obrancov mieru a späť Budovateľská - Hlavná - Obrancov mieru a L5 Obrancov mieru - Hlavná - Budovateľská a späť Obrancov mieru - Hlavná - Dúbrava, tak na Hlavnej ul. sú L2 aj L5 obojsmerné a obe linky majú v každom smere iný cieľ.
Re #186 Vladimír:
Iste uznáš, že najlepší príklad, ako vysvetliť nejakú zvláštnosť, je na príklade daného mesta, odkiaľ dotyčný pochádza. V mojom prípade stačí predstavivosť, vo Tvojom prípade je potrebné odsledovanie v mape a v prípade Petra K by som tomu asi neporozumel. :-)))
Vladimír
Pre premenovaní zastávky 17. novembra na Duchnovičovo nám. v roku 2002, či kedy to bolo, pristúpil DPMP na základe nejakého občianskeho návrhu... V Prešove je zvykom, že jedna zo zastávok na ulici nesie názov tejto ulice. Pokiaľ by sme šli za hranice nášho mesta, tam by túto zmenu označili za logickú, pretože vo väčšine väčších miest je neprípustné, aby sa zastávka volala podľa ulice, na ktorej sa priamo nachádza. To totiž komplikuje lokalizáciu zastávky.
Re #171 Miro: Veruže je to kacírska myšlienka Ale odpovedal si si sám. Vo svete (a zďaleko to nie je len Ostrava) existuje trend prideľovať čísla prímestským a mimomestským linkám a nie naopak. A už vôbec Tvoj návrh nesedí na linky, ktoré majú na jednej strane obec a na druhej sídlisko... V Prešove totiž pojem mestská a prímestská linka neexistuje.