Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prajem vsetkym pekny den,

Vladimir: Ano, ja som si vsimal Ikarus 291-ku a myslel som si, ze Majkl mysli na dvojdveraky.
Co sa tyka tych SADkarskych emtestov, najprv som si myslel, ze skutocne vidim len prichadzajuce busy, kedze velkym bolo napisane AS Presov, ale videl som aj takto stojace vozidla na stanovistiach na stanici a prave nastupovali cestujuci, tak neviem ... budem si vsimat viac.
Vladimir: Ktore vozidla budu osadene displejmi v prvej varke ? A este otazocka: Preco bola zastavka 17. novembra premenovana na Duchnovicovo namestie, ked 17. nov. je dlha a siroka a to namestie je vlastne len jedna socha a nejake dve budovy (nech sa ujo Duchnovic neurazi :))) ?
Reakcia na: Miro #167:
Si prvy co si to precital! ?

Re #160 Richard: Emtesty su v poriadku, vsetky co som dnes videl ukazovali cielove miesto korektne.

Dnes som prvykrat videl ten tambus s displejom. Fakt mu pristane. Uz aby ich mali vsetky tambusy.
Reakcia na: Miro #167:
Heh, tak toto musím ešte opraviť 🙂
Zdravím Vladimíra a pridávam sa k obdivu nad touto stránkou.

Len taká malá technická pripomienka: Keď som si klikol na pridaj príspevok, zobrazil sa mi text "tieto stránky sú určené na debaty o KOŠICKEJ doprave"... ?
V prehlade sprave som nasiel tento trochu chaoticky text. Pre priaznicov MHD text nebude nicim novym:
"PRÍPRAVA INTEGROVANÉHO DOPRAVNÉHO SYSTÉMU NA SLOVENSKU
Rozhlasová stanica Lumen
Infolumen
14.04.2004, 17.30
Autor: VAĽOVÁ Lucia
Z. POPÁLENÁ, moderátorka:
"Cestovanie po celom Slovensku by malo byť skoordinované, v nasledujúcich dvoch až troch rokoch by to mal zabezpečiť integrovaný dopravný systém. Zavedenie systému by malo znamenať časové prepojenie spojov vlakovej aj autobusovej dopravy a tiež jednotné čipové karty."
L. VAĽOVÁ, redaktorka:
"V Prešove je koordinátorom činností súvisiacich s integrovaným dopravným systémom Dopravný podnik mesta Prešov. Hovorí vedúci odboru dopravy Prešovského samosprávneho kraja Pavel OLEJÁR."
P. OLEJÁR:
"Podporujeme túto myšlienku zaviesť integrovaný dopravný systém, ale sme žiadali, aby boli do tohto integrovaného dopravného systému zaradení všetci dopravcovia na území nášho kraja. Zatiaľ to bolo rokovanie za účasti železníc a dopravného podniku, respektíve SAD-ky Humenné a Dopravného podniku mesta Prešova. Je to určitá výhoda zavedením týchto čipových kariet, lebo je možné používať ako platidlo pri preprave sa hromadnou autobusovou dopravou, totiž vieme, že dneska už hospodári každá SAD-ka na svojom piesočku i každý dopravca, keď si zakúpi lístok, u jedného, neplatí u druhého. Tým spôsobom, pokiaľ by boli zavedené tie čipové karty v rámci integrovaného dopravného systému, touto kartou by si mohol platiť u všetkých dopravcov. Je možné použiť tieto čipové karty príklad konkrétne na použitie parkovísk, na rôzne podujatia."
L. VAĽOVÁ:
"Cieľom integrovaného systému je zabezpečenie časového zosúladenia spojov jednotlivých druhov dopráv.""
Reakcia na: Vladimír #164:
Jo biela. to som tam zabudol dopisat ?

ad. updaty. A ja som si myslel, ze ich mas vsetky predom pripravene... 😉
Reakcia na: Richard #160:
Ee! Ee! Ee! Teraz sa mýliš. V prešovskej SAD-ke popisuješ minulý rok odpredaný dvojdverový Ikarus č. 291 (mimochodom, Majklom obľúbený), ktorý teraz jazdí na trase Prešov - Drienov - Košice. Ale my sa teraz bavíme o DVOCH ŠTVORDVEROVÝCH Ikarusoch, ktoré DP odpredal len pred dvoma mesiacmi (262 a 289 - viď hl. stránku). 262-ka je červená a 289-tka je biela (ex-Istrobanka).

Čo sa týka SADistických displejov, možno to bol len nejako zle nastavený displej, čo si videl. Ja mám dojem, že v dolnom riadku je tučným cieľová zastávka a v hornom riadku bežia ovšetky obce na trase. Alebo sa mýlim?

Re #161 pete: 289-tka je biela 😉

Tvoj posledný odstavec ma privádza k poznaniu, že som zatiaľ dosť neporiadny webmaster. Na piatkový-dnešný update som zabudol 😛

Re #163 genius: No vidíš a mne sa tá reklama páči 🙂
zdravim vsetkych diskutujucich. nielen bozie mlyny melu pomaly, ale aj tie moje 🙂

sice trochu offtopic: vsimol si niekto nejaku policajnu hliadku pocas velkonocneho vikendu ?? lebo sa dlho vyhrazali kontrolami, ale ja som jazdil cely vikend po meste a nikde nic.

btw. ta reklama na citybuse je otrasna. bol som poobkukovat na konecnej, ale strasne neznasam reklamy cez bocne okna ...
Reakcia na: pete #161:
no, vidím, že Emtest nerobí problémy len v BB...
A to pritom v minulom Trende bol o nich článok, aká sú super inovačná firma s vlastným vývojom a bla bla...
Reakcia na: Richard #160:
V SADke jazdi (zatial) iba jeden cerveny (pruhovany) Ikarus - 291tka. Ten bol vyradeny a odpredany nasej SADke uz davnejsie, spolu s Karosami C744. Posledne vyradene Ikarusy su cisto cervene, a kde skoncili sa asi dozvieme neskor...

Ad. SAD dispeje. odkedy sa zacali objavovat na karosach, bol napis cielovej stanice hore napisany velkymi pismenami a dole rolovala cela trasa. V poslednej dobe (dva tyzdne dozadu som to zacal pozorovat) sa riadky vymenili a fak t to vyzera dost divne, no zda sa mi, ze cielovu stanicu stale zobrazuje korektne. Je mozne ze ked si Ty natrafil na ozdobenu Karosu, tak len strajkoval Emtest ?. Ale vsimnem si to blizsie, ci nahodou sa to fakt nepokaslalo...

Ad DPMP displeje. v zajtrajsom fotkovom update este nebudu, ale slubujem ze do utorka sa posnazim, a nieco cvaknem 🙂
Majkl: Ak som sa minule dobre dival, tak oba cervene Ikarusy jazdia v SADke este aj s originalnymi evidencnymi cislami akurat na boku maju SAD Presov - vas dopravca. Sice videl som len jeden, ale logika dava, ze tam budu obidva. Inac aj Ikarus a aj Karosy maju na oknach este Tarify a prepravne poriadky DPMP, evidencne cisla uz pomaly "lezu" dole. Tie displeje su naozaj skarede a ked ich este daju na Ikarusy ... to bude "podivana".
Hej a vysvetlite mi logiku tych displejov. Dole velkym AS Presov ako vychodzia stanica a hore malinkym roluje ciel a priebezne zastavky. Naco mi je vediet odkial bus odchadza, ked na na cielovu stanicu musim zaostrit a pockat kym doroluje ... hm ???
Tie "nase" sa mi pacia coraz viac ale ten bocny by som si vedel predstavit na mieste, ktore som spominal, na spodnej casti okna pred zadnymi dverami, tam, co teraz je ten stary. Letmo odpozorovane - vyska by mala byt rovnaka ako vyska plechoveho transparentu a ludia by ho mali pred ocami. Akurat mozno problem je v tom, ze konstrukcia displeja zasahuje dovnutra vozidla a tak by mozno zavadzala sediacim cestujucim. Napadlo mi to, lebo pri vstavani zo sedadla v 91-ke som displej "pokrstil" svojou hlavou :)))
Reakcia na: Papyr #158:
Myslim tym prejazd na inu linku bud s cestujucimi, alebo vacsinou bez nich (na konecnej). Aby si si zas nemyslel, ze takmer kazdy spoj v PO meni za jazdy cislo 🙂
Reakcia na: S499.1023 #155:
Na inu linku nikdy neprechadzaju myslim len vozidla vypravene na linku cislo 1. Tych je v PD nanajvys sest. Mozno sa najdu aj jedno-dve autobusove poradia, ktore nerobia prejazdy, ale neviem, ktore to su. Vsetko ostatne robi kazdy den prejazdy.

Proste 95% vypravenych vozov robi denne aspon jeden prejazd.
Hej a mimochodom, na zadnom skle vozidiel sa objavila nová reklama na Errortel --> Daj prednosť 2 kačkám 🙂 Zaujímavé je, že svojou červenou farbou zaujímavo ladí k zvyšku červeného zadku našich autobusov.
Reakcia na: S499.1023 #155:
Žiaľ, sklamem Ťa. Prehadzovanie čísla linky počas spoja sa týka rozhodujúcej časti vozidlového parku. A ten zvyšok, aj keď číslo nemení počas spoja, mení ho počas služby. A to sú také obrovské nároky na počet tabúľ do vozidla, že skutočne je displej nutný. A to na každé vozidlo.

Informačná hodnota minidispleja je síce zatiaľ malá, ale u posledne montovaných verím, že sa podarí počet informácií rozšíriť. Za ideálne budem považovať, ak v hornej časti bočného displeja bude konečná zastávka a v dolnej časti bude bežať "cez:" a názvy dôležitých nácestných zastávok, ktoré sa po prejdení budú mazať.
Reakcia na: Papyr #152:
Ale ja nehovorím, že má ostať 4CPO naveky. Až budú zase peniaze, tak sa kúpia ďalšie. A zatiaľ by sa dalo zaistiť, aby displeje dostali práve tie vozy, ktoré majú prejazdy. Taký mikrodisplej je z hľadiska informačnej hodnoty horší než CPO. A že iné mestá majú blbo nastavené priority neznamená, že PO ich musí mať nastavené do opačného extrému.
Reakcia na: Shadow #148:
Tak vitaj! 🙂 Dúfam, že sa dopracujeme k stavu, že tá L48 prázdna nebude.

Re #149 S499.1023: Aha, ďakujem za definíciu divne označeného vozu. Súhlasím, že je to výrazný nedostatok. Oficiálne stanovisko je také, že do vozidiel sa už montujú displeje, takže situácia sa pomerne rýchlo zlepšuje. Pred Veľkou nocou prišli displeje pre 5 vozidiel, do týždňa by malo prísť ďalších 5... Celkom v roku 2004 by malo prísť 20 displejov, celkovo v rámci zmluvy 50...

Re #151 S499.1023: Na klobásy by som dva bočné (aj vnútorné) bral aj ja, ale tým sa to končí. Sila mojej myšlienky zatiaľ hory neprenáša 🙂

Re #152 Papyr: Súhlas.

Re #153 Majkl: Neviem kam smerovali. Karosy šli sprostredkovateľovi, ktorý ich mal vyviezť na východ (i keď 257 skončila v Poprade). Ale o Ikarusoch neviem nič. Možno sa to podarí zistiť.
Vladimír: Mám otázku ohľadne vyraďovania: komu sa predali tie 2 Ikarusy - opäť SAD Prešov?
Reakcia na: S499.1023 #151:
Moj nazor je taky: pokial bude dalej system 4CPO, bude v tom dalej bordel v oznaceni prave kvoli prejazdom jedneho vozidla na ine linky. A to nielen za jazdy, ale i na konecnych. 4CPO si mozu dovolit v Ziline. Ak chceme mat relativne slusne oznacenie vozidla orientaciami, tak musime mat displeje. No a ze su len tri a male? Presov vie, kolko ma penazi a podla toho sa aj sprava :)V inych mestach maju napriklad vsade superziarive BUSE, ale na takych vozoch, ze by clovek zaplakal 🙂 zivot je otazka priorit 🙂
Vladimir:A este k tym displejom-moj nazor nakoniec poznas-nez take parodie,radsej displeje na polovicu vozov ale na klobasy striktne dva bocne,velke displeje a zvysok vozidiel 4CPO...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.