Ak si dobre spomínam, tak pred dvomi rokmi ale aj v rokoch 2008, 2009 väčšina ranných spojov bola vynechaná. V 2008-om tie mrazy išli až k -25 stupňov Celzia. Opravte ma ak to bolo inak.
Ako sa to potom ale vyriesi v pracovny den? Velmi som nesledoval, ako to bolo pri tych mrazoch pred dvoma rokmi, kedy teploty sli na prelome januara/februara k -20.
Od Citelisa321:
keď je námraza na vedení zvyknú sa /niekedy len na tie turnusy , ktoré začínajú ako prvé/ vypravovať 15 TR , aby "prerazili" námrazu na vedení, nakoľko nemajú /asi žiadnu ? / elektroniku a 31 TR majú dosť citlivú -kde by to každú chvíľu pre niečo pískalo - a aby sa predišlo poruchám u 31 TR, keď už sa námraza roztopí /väčšinovv doobedňajších hodinách / tak sa zvyknú vozy vymienať , napr.dnes cca o 10,30 išla 100 smerom do vozovne po sabinovskej ul. , niekedy, keď je námraza silná , zvyknú sa vypravovať doobeda aj autobusy /ale len cez víkend , keď je ich dostatok/ a neskôr sa vymieňajú za trolejbusy , vraj jeden postrek trolejového vedenia vychádza okolo 10 000 SK - preto , ak si nie sú istý či sa im večer oplatí/aby zbytočne nevyhodili peniaze/ striekať /či ráno bude námraza/ rieši sa to potom takto
Dobre rano vsetkym,no ale tak toto je ozaj uzasne rano ☺ dneska urcite to bude treba zdokumentovat hlavne tie 15Tr(m) ako budu odychovat na S3.
Joo,raj sa moze zacat ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Polio
111/3 - 119
111/4 - 89
121/1 - 713
121/2 - 118 -> 714
121/3 - 104
121/4 - 110
121/5 - 107
121/6 - 116
121/7 - 109
121/8 - 100
121/9 - 114
121/10 - 98
121/11 - 99
211/2 - 378
211/3 - 364
211/5 - 368
211/7 - 366
211/8 - 379
211/9 - 353
221/1 - 356
Zatial sa nemenilo nic okrem 121/2 (a 121/1 mozno...) na 121/4 stale 110.