Reply on: Vladimír #990:
samozrejme, táto možnosť tu je, ale mňa ako prevádzkovateľa by riadne napálilo, keby som zistil, že pri GO mi dosadili na voz staršie nápravy, ako som mal predtým...Asi to bude skutočne tak, že v Ikaruse mali ešte "na sklade" aj staré trilexové nápravy a zhodnotili to tak, že do menšieho mesta v ČSFR ich ešte môžu dodať (lebo do Prahy, Bratislavy a všetkých maďarských miest sa už v tom čase dodávali vozy s novými nápravami).
Majkl
Do BA sa od roku 1988 dodávali takéto Ikarusy:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=212d3a212b35ef392b342f26ea&foto=27302aeef1f022f9f8f8f121fa2122
=majú modernejšie nápravy (nemajú Trilexy) a majú gumenú bočnú lištu (nie hliníkovú).
Keď to porovnám s prešovskou 299, tak tá na mňa pôsobí evidentne staršie (a má mať r.v. 1990)
http://imhd.sk/po/index.php?w=212d3a212b35ef392b342f26ea&foto=27302aeef3f021f9f9f221fa2f30
Ako vieš, že v roku 1990 len neprišla z GO v ČSAO Košice a skutočný rok výroby je 1984? Ešte aj 262ka sa mi zdá novšia...
Ale je teoreticky možné, že Ikarus vyrábal ešte v roku 1990 aj vozy s Trilexami. Ako príklad uvediem Bratislavu a Budapešť. Kým do BA dodal v r. 1997 Ikarus vozy 435 so zadnou hnacou nápravou Rába, tak do Budapešti už v r. 1995 dodával rovnaké vozy s modernejšou nápravou ZF, podobné nápravy dosadil až do poslednej série 435iek pre BA.