Reply on: Sarko #581:
Co sa vadite o takejto blbosti? Navrhujem nasledovne:Vybrat si dve linky, jednu s klbovym VP autobusom, druhu s 15m Solarisom. (V idealnom pripade tu istu linku, na ktorej vyprave sa striedaju 18m VP a 15m NP.) Vyberte si kapacitne podobne zastavky (najlepsie tu istu) u oboch liniek a vykonajte 100+100 merani casu, po ktory su dvere na zastavke otvorene. Spocitajte si priemer a median a hotovo, odpoved na otazku je hotova.
Sarko
Okrem toho faktor predaja práve typu KT8 ovplyvnil vysoký dopyt po veľkokapacitných článkových električkách (Miškolc, Sarajevo), resp. potrebe výlučne obojsmerných vozidiel (Brno, Straussberg, Miškolc). Za ušetrené peniaze z predaja KT8 do Brna sa dnes robia napr. GO KT8 s vloženým NP článkom.
Ďalším faktorom predaja bolo obmedzovanie výkonov v ED a dvojnásobný počet vozidiel k dispozícii oproti výprave a vysoké percento odstavených vozidiel. Dnes už nájdeš odstavené len vozidlá, ktoré majú najazdené km.