Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mbc3245 #24964:
Cize po zavedeni IDS to bude u nas vyzerat ako v zahranici, t.j. spoj do VS bude 211ka?
Reply on: Solider #24954:
V Prahe v metre funguju na 100%.
Reply on: Bmpeer #24965:
Nemajú sa dôvod hádať. Číslo 21 bolo odjakživa označením fintickej linky, zatiaľčo do Malého Šariša jazdila celé desaťročia L23.
Takto sa vlastne len vráti určitá obdoba stavu spred roka 2001, kedy sa L21 a 23 zlúčili do jednej linky.
Preboha, to nie! Zas nikto nemyslel na tie stovky ľudí, ktorí cestujú z Fintíc do Malého Šariša alebo opačne! Budú musieť prestupovať! 😃 😃
Reply on: Mbc3245 #24964:
Už sa teším ako sa budú Malý Šariš a Fintice hádať o číslo linky. 😂
https://www.fintice.sk/oznamy/navrh-na-zmenu-v-cestovnom-poriadku-linky-c-21.html
Rozdelenie linky 21 na 21 a 23.

https://idsvychod.sk/o-projekte/zonova-tarifa/
Uz je tam nahrata mapka zo vsetkymi zonami v ramci IDS vychod.
Reply on: rexino #24960:
aj autobusová linka 57
Reply on: Solider #24954:
A prečo sa nedajú použiť tlačidlá umiestnené na dverách a súčasne bezproblémové, ako boli napr. na T6A5 s výklopnými dverami?
Reply on: N/A #24959:
V Košiciach majú špeciálnu električku, ktorá čaká na rýchliky a vozí študentov na intráky. Možno by sa hodil nejaký školský spoj viazaný na príchod týchto vlakov.
Reply on: T6A5.3 #24957:
So 706 a 708 sa ráta určite, elektronika sa už opravuje v Plzni. So 707 je to otázne.
Reply on: Jur@j #24956:
A ešte 706, 707 a 708 sú vyradené, alebo sa s nimi ešte v prevádzke ráta?
Reply on: T6A5.3 #24955:
S 123 sa aj naďalej ráta ako s prevádzkovou rezervou. Bude jazdiť, dokým vydrží.
Reply on: Jur@j #24953:
Dúfam, že 123 aj napriek novým dodávkam trolejbusov nebude vyradená, pretože je to môj najobľúbenejší trolejbus a mohol by sa aspoň zachovať ako historicky keď už niet 78
Reply on: Tomas #24948:
Tento typ tlačidiel má problém v tom, že sa sám stláča a nedarí sa to odstrániť. Takisto je problém v nastavení citlivosti na dotyk. Preto viacerí dopravcovia prechádzajú naspäť k mechanickým tlačidlám umiestnených mimo dverí.
Reply on: Jur@j #24943:
V stredu (30.9) dodané 30 Tr 08 a 09 a 31 Tr 06. Dnes (2.10.) dodaná 30 Tr 10.

Dodávka nových trolejbusov je teda ukončená, nasledujú nevyhnutné formality.

Z vozovne zároveň odvezené trolejbusy 78 a 702, do šrotu v najbližších dňoch zamieri aj 347 a 349.
Reply on: rexino #24950:
Podľa môjho názoru je ideálna kombinácia tlačidiel aj madlá, aj dvere. Čiže presne tak ako to má najnovšia várka TR.

SORka mala kedysi bezproblémové tlačidlá, no novší typ (720-736) je dosť nespoľahlivý. Najnovšia várka má opäť iné tlačidlá, neviem však povedať, či sa zmenil len dizajn alebo aj princíp fungovania (doposiaľ kapacitné tlačidlá).
Reply on: Tomas #24949:
Nie, konania o námietkach sú neverejné a nechcem špekulovať, čo sa tam stalo.
Je to ale problém, lebo notoricky dlhé diaľničné tendre sú spôsobené práve týmto. Niekto sa prihlási, vylúčia ho, podá námietku, odvolá sa proti rozhodnutiu, niekedy nariadi UVO nanovo vyhodnotiť ponuky atď.
Reply on: Tomas #24948:
Na druhej strane tie dotykové tlačidla minimálne v SORkach vedia byť občas absolútne necitlivé na dotyk. Neraz som zažil keď niekto nevedel otvoriť tak musel vodič otvoriť všetky dvere. Taktiež pri nástupe keď sú tie tlačidla v strede dverí tak to ľudia často stlačia a ostanú stať v strede dverí. Tlačidla popri dverách v tomto trocha lepšie smerujú ľudí z vonka, kde majú stáť, aby neblokovali ľudí na výstup.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.