Reply on: S499.1023 #24407:
Budovateľská je oveľa viac využívaná trať 3 linkami, pričom dobre slúži aj pri prípadoch ako cez týždeň, keď bola porucha na meniarni. Širpo je naopak pomerne luxusná trať pre jeden solo trolej s dosť malým intervalom. Sú v Prešove miesta, kde by sa taká trať zišla oveľa viac.Na S3 mi je tiež záhadou, prečo sa ešte neuvažuje o rekonštrukcii. Ale tak asi ešte stav tej trate nie je taký zlý.
Čo sa týka parciálov, tak nebral by som ich ako náhradu za "všetko". Ak sa ich konečne odhodlá DP kúpiť, tak ich bude oveľa menej ako klasických trolejov a ja osobne by som ich využíval skôr ako náhradu za existujúce autobusové linky (taká 17, 32, 34, 36, 39 napr.).
Je aj otázne, aké dosahuju po pár rokoch používania dojazdy, ale viem, že v mestách kde ich už majú sa zväčša využívajú na 1-2km obchádzky.
rexino
Na Bajkalskej je problém kvôli kríženiu s traťou na výnimku. Pri Levočskej chcú tlačiť na ŽSR na vybudovanie mosta, keďže je to jedna z hlavných trati v PO a Bajkalskú zrušia, pošlú tam parciály a vybudujú stopu Levočská-DP aby sa vedeli dostať troleje z DP na konečnú S3 a späť.
Šváby na moje prekvapenie masterplán vylúčil a konštatoval, že ich budú obsluhovať taktiež iba parciálne trolejbusy. Masterplán vylúčil aj možnú trať k nemocnici, zato navrhol podľa mňa ozaj zbytočnú trať zo Sekčova do Ľubotíc.