Prajem vsetkym pekny den,
Vladimir: Pripojim sa k tym, co su nadseny Tvojimi prispevkami ohladom porovnania Solarisu a Citybusu. A pripajam sa, aby to bolo odzalohovane aspon niekde na tieto stranky, lebo bude to urcite zaujimave "ctivo" aj o nejaky cas.
Pochopil som nejake suvislosti a to hlavne vdaka tomu, ze prispevok je z informacii, ktore su "in", kdezto ja som napr. "out", i ked niektore klady a zapory som si ja vsimol.
Takze dam sa troska ovplyvnit Tvojim prispevkami. Najviac ma zaujala unifikacia, lebo je pravda, ze Presov je "karosacky". Aka je teda kompatibilita nahradnych dielov, ked taka B931 a CB su uplne inak konstruktne riesene vozy.
Niektore analyzy ma posadili do stolicky, hlavne to, ze je tam strasne vela malickosti, ktore dokopy robia velky problem. Dvere, kurenie, rozjazdy, zrkadla, s trochou snahy vyrobcu a objednavatela by mohla byt polovica problemov vyriesena.
Ak sa mam pozriet na Citybus vyslovene amatersky a subjektivne, osobne mi vadia " horolezecke vystupy" do sedaciek a dost velka hlucnost pri zadnych dverach. A davnejsie sa tu spominala aj poruchovost, svojho casu vzdy bol jeden z dvojcat 333, 343 odstaveny. Aj teraz mnohokrat na L:43 jazdia K732ky.
Vasi: Chudaci Pjotro a Kajsi (112) ?. To je moj oblubeny TB.
Vladimir: Pripojim sa k tym, co su nadseny Tvojimi prispevkami ohladom porovnania Solarisu a Citybusu. A pripajam sa, aby to bolo odzalohovane aspon niekde na tieto stranky, lebo bude to urcite zaujimave "ctivo" aj o nejaky cas.
Pochopil som nejake suvislosti a to hlavne vdaka tomu, ze prispevok je z informacii, ktore su "in", kdezto ja som napr. "out", i ked niektore klady a zapory som si ja vsimol.
Takze dam sa troska ovplyvnit Tvojim prispevkami. Najviac ma zaujala unifikacia, lebo je pravda, ze Presov je "karosacky". Aka je teda kompatibilita nahradnych dielov, ked taka B931 a CB su uplne inak konstruktne riesene vozy.
Niektore analyzy ma posadili do stolicky, hlavne to, ze je tam strasne vela malickosti, ktore dokopy robia velky problem. Dvere, kurenie, rozjazdy, zrkadla, s trochou snahy vyrobcu a objednavatela by mohla byt polovica problemov vyriesena.
Ak sa mam pozriet na Citybus vyslovene amatersky a subjektivne, osobne mi vadia " horolezecke vystupy" do sedaciek a dost velka hlucnost pri zadnych dverach. A davnejsie sa tu spominala aj poruchovost, svojho casu vzdy bol jeden z dvojcat 333, 343 odstaveny. Aj teraz mnohokrat na L:43 jazdia K732ky.
Vasi: Chudaci Pjotro a Kajsi (112) ?. To je moj oblubeny TB.
S499.1023
Ja by som to teda zhrnul asi takto:
Nevýhodami Solarisu sú: Zle ovládateľné prevádzkové brzdy, zle odbrzďujúca zastávková brzda, príliš dlhé previsy, nemožnosť kúriť samostatne do salónu.
Nuž, dosť toho je. Som sklamaný, hádam príde Jenki a niečo nám k tomu povie.
Design je podľa mňa subjektívny, ani jeden z autobusov podľa mňa moc krásy nepobral ale v rámci týchto dvoch sa mi predsa len viac páči Solaris. Samozrejme, lepšie by bolo Citaro, Volvo, MAN či SCANIA ? .