Veľkostný koeficient ! To je to čo chýba Prešovu k zvyšeným prijmom .Ten koeficient síce máme,ale ? Ani nad 100 ani pod 50 tisíc obývateľov,tak teda ,nepriaznivý.Čo takto pričleniť k Prešovu nejaké obce a to v pomyselnej trase budúcich tzv. priem. parkov ? Tak teda pričleňujme a rátajme:
PREŠOV 91 400 + M.ŠARIŠ 1 330 + ĽUBOTICE 2 750 + ŽUPČANY 1 255 + KAPUŠANY 2 050 + V.ŠARIŠ 4 200 = 102
985
PREŠOV 91 400 + M.ŠARIŠ 1 330 + ĽUBOTICE 2 750 + ŽUPČANY 1 255 + KAPUŠANY 2 050 + V.ŠARIŠ 4 200 = 102
985
jsk
Necudo, ze N2 meska, ved stihnut trasu Zel.st.-Sidlisko III-Zel.st. za 30 minut, s takym mnozstvom cestujucich-porovnatelnym so spickou, ake cestuje N2 a s kratsimi intervalmi sa neda. Napr. l.c.43 ma na cestu z Trojice na Sidlisko III 8 min., N2 len 7 min; l.č.4 alebo 8 ma zo Sidliska III na Zel.st. 19 min, N2 len 17 min.
Napad umoznit ludom prestupovat medzi nocakmi bol podla mna super. Teraz by trebalo este doladit prave taketo "chybicky krasy" posunmi odchodov, tak aby vsetko fungovalo ako ma.