Fungovanie MHD je v karpatskej kotline bytostne závislé od politiky. To nie je veda pochopiť, že ak úspešný kandidát vyslovene trepe bez toho aby mal pojem o skutkovom stave vecí, tak to nemôže dopadnúť dobre. Toto je výsledok procesu.
Hlavne z akého dôvodu sa v premávke ešte neukázala 802 a čo je nové ohľadom prenájmu jazdeniek z Piešťan (či pribudlo niečo nové, nakoľko v dodatku hrozil DP pokutami a z katalógu zmizli MAN a 1 Solaris). Verejné obstarávanie jazdeniek ani neriešim, nakoľko je to úplný blud zo strany vedenia. Keby boli vypísali výberovku aspoň na 1 nové vozidlo, tak by ho už možno stihli i vyrobiť. Takto je to len zbytočné mrhanie časom. Čo to sledujem, tak pomaly každý týždeň pribudne do odstaveniek jedno vozidlo
15.12.2024 je trolejové vedenie s natrolejovacou strieškou na Železničnej stanici v pôvodnej polohe. Taktiež bola namontovaná natrolejovacia strieška na nástupnej zastávke Sibírska.
Ja by som tam dal zachádzku do Šebastovej po Vranovskú, aby bola možnosť prestupu na L1 alebo L21 a v noci na N2. A posunul by som odchod L28 na skorší čas zo stanice ako o 22:51. Nie že o 23:06 ide 28 z Ľubotíc a zároveň N2 zo Šebastovej. To je k čomu dobré?
Dané spoje nemôžu byť ukončené na Šarišských lúkach z dôvodu zákazu odbočenia doľava zo Šebastovskej na Vranovskú ulicu, preto sa tie spoje vtedy presmerovali na Nižniansku alebo do Nižnej Šebastovej. Osobne si ale myslím, že by bolo lepšie, keby išli tie spoje buď k DP s cestujúcimi, alebo možno až do centra mesta a aby išli až odtiaľ do vozovne, no skôr realizovateľná je tá prvá možnosť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
afeno