707 a 708 sú nepojazdné a je o ne záujem. 709 a 710 sú pojazdné a stále sa berú ako normálne vozidlá. Napríklad pred dvomi týždňami, keď bolo DOD na letisku, tak boli pripravené, ak by náhodou...
Denná výprava je 15 kĺbových trolejbusov z 25, niekedy aj viac (poruchy, nehody, P1). Náhrada v podobe autobusov prakticky žiadna, nakoľko autobusová doprava funguje na LTT. A aktuálny grafikon? V 90-tych rokoch sa jazdilo cez letné prázdniny tak, ako teraz cez školský rok (cez školský rok to bolo okolo 20 kĺbových trolejbusov denne 8 + 8 + 4). Takže 709 a 710 ako "studená záloha" sa vždy zídu.
Pokiaľ ide o 707 a 708 nemám vedomosť v akom technickom stave sa nachádzajú, no myslím si že Ukrajincom by poslúžili.
Osobne si myslím, že výstup pri bráne vozovne by stačil (tak ako kedysi pri poslednom spoji linky 7 zo Širpa). V blízkosti sú 3 zastávky, takže by to nemal byť problém.
Prečo niektoré spoje L28 končia na Nižnianskej... niekedy končievali na Vranovskej, tak sa dalo aspoň prestúpiť na L1, teraz sú nepoužiteľné pre cestovanie z obce...
Jur@j