Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: matis #25308:
Asi som to už tu niekde písal, ale náš DPMP som si začal vážiť po každodennej skúsenosti s DPMK 😁 Tam sa na ranný spoj spoľahnúť nedá. Tu mi síce ráno občas príde BASORka namiesto klbáku, ale aspoň príde a systematické odriekanie spojov tu našťastie nepoznáme. Plus nie je to len vozidlami. Aj Košice majú dlhodobo problém s vodičmi.
Ak náhodou niekto ešte nezaregistroval, tak nie len v Prešove máme problémy s nedostatkom vozidiel ? 😕

https://imhd.sk/ke/doc/sk/20937/Nedostatok-vozidiel-rie%C5%A1i-DPMK-pren%C3%A1jmom

Trošku ma síce zarazila tá Karosa 934.E ale asi sú na tom vážne zle.🤪
Od 20.9.2021 je v MHD a predajniach CL opäť povinný respirátor.

https://www.dpmp.sk/_uploads/files/2ab85f5bc6.pdf
Drobná zmena cestovného poriadku na linke 23 (od 16.9.2021).

https://www.dpmp.sk/news--890.html
Reply on: TVkubo #25303:
Áno, zastávka ešte stále nie je obsluhovaná.
Prečo sú niektoré vozidlá, ktoré boli odpredané súkromným osobám, označené ako vyradené historické #313; #320; #74) a niektoré iba ako vyradené #311; #319; #341)?
Dobrý deň, je ešte stále aktuálne dočasné zrušenie zastávky Čistička ? Lebo ak vyhľadávam spojenie, tak mi nevie nájsť. Predom ďakujem za odpoveď.
Reply on: Solider #25300:
Aj ja to tak vidím - košický syndróm prenikol aj do Prešova.
Reply on: Jur@j #25299:
Že by nemali jedny aj druhé zberače Faiveley ex Lekov Blovice? Neviem o žiadnom dopravnom podniku v ČR a SR, který by používal iné.
A 25Tr má síce motor silnejší, než 24Tr ale mechanicky úplne zhodný.
Reply on: S499.1023 #25298:
Keď si tak pozerám počet vozov vo výprave a počet disponibilných vozov, tak sa ani nečudujem, že sa im to neoplatí opravovať.
Reply on: S499.1023 #25298:
Pokiaľ dobre viem, zberače na 30 Tr sú iné ako ma 25 Tr, takže to zrejme nepôjde. Ďalšou prekážkou môže byť záruka a pod.

A čo sa týka ostatných otázok, ja osobne to posúdiť neviem a nemôžem, keďže nemám v rukách katalóg 🙂. Ale predpokladám, že motor v 25 Tr nebude nejako extra kompatibilný s 24 Tr.
Reply on: Jur@j #25297:
A to sa nedá rentabilne prehodiť napr. trakčák zo 707 do 703? Zadná náprava zo 708 do 704? Zberače na 736 zo 707?
Reply on: Mrtn #25296:
703 - spálený trakčný motor, oprava nerentabilná, skončil
707 - poruchy rôzneho druhu, oprava nerentabilná, vozidlo nespoľahlivé, skončil

704 - tuším zadná náprava, momentálne odstavený a nepojazdný
708 - tuším trakčné obvody, vozidlo nespoľahlivé, momentálne odstavený a nepojazdný

709, 710 - plne pojazdné, zálohy

123 - plne pojazdný, záloha záloh

714 - porucha elektroniky, oprava jednotky realizovaná v Plzni
736 - čaká na zberače
Priatelia z fachu, ako je to so #703? Vyjde ešte niekedy do ulíc? Píše sa pri nej, že je dočasne vyradená, takže osud má už asi spečatený 😦
A ako sú na tom 25 Tr-ky? Včera po dlhej dobe vybehli #709 a #710 (aj to len kvôli mimoriadnemu režimu), zvyšok je v akom stave? Mala by sa v súčasnosti nejaká troloCiteliska vyradiť?
Ešte by ma zaujímali plány s #123 (ilúzie s historičákom si asi robiť netreba 😕).
Ďakujem vopred všetkým za odpovede.
Reply on: T6A5.3 #25294:
uz sa nahrava opravena verzia
Na vnútorných displejoch v niektorých vozidlách píše dátum po poľsky
Reply on: Jur@j #25292:
Beriem späť. Pri L1 som si to nevšimol.
Reply on: Pe Ha #25289:
Je to správne. Vstup ku mestskej hale bude otvorený už krátko po polnoci, treba zabezpečiť návoz dobrovoľníkov a tiež aj návoz prvých veriacich zo záchytných parkovísk a z rôznych kútov mesta.
Reply on: Pe Ha #25289:
Asi nie je, keďže sú aj na L1.
Reply on: Pe Ha #25289:
Aj L1 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.