Veru tak, celá táto akcia by sa mohla pokladať za nezvládnutú. Problém nastal pri migrácii dát, kedy sa časť hlásení dostala do PP a nahradila pôvodný hlas, no časť neprešla. Preto v niektorých vozidlách (386, 731...) vznikli hybridné hlásenia.
Ďalším problémom je aj nízka hlasitosť, na ktorú už stihlo prísť x sťažností. Každý typ vozidla má iné reproduktory a hlásiče a to, čo je niekde najhlasnejšie, môže byť inde potichu.
Každopádne o všetkých problémoch sa vie a do niekoľkých dní, max. dvoch týždňov by mali byť vyriešené. Situáciu mierne komplikuje fakt, že nastavenie hlasitosti prebieha fyzicky na PP pomocou servisného kľúča, takže je potrebné obehnúť každé vozidlo. To je daň za nepripravenosť...
Už sa mi podarilo odchytiť nove hlásenia, ale zatiaľ som natrafil na mix starého a nového hlásenia. Problém ale je, že novú hlásateľku veľmi veľmi slabo počuť. V prázdnom trolejbuse pod hlásičom som musel naozaj "nastaviť uši", aby som počul čo hovorí.
Tam dokonca existuje vypracovany projekt, ktory ma SSC v sufliku. Cela krizovatka sa mala zmenit, vratane upravy Bjornsorky a Kotradovej. No malokto o tom vie a preto sa na to netlaci. A SSC pochopitelne nema zaujem tuto stavbu prioritizovat. Ja som chcel aspon domalovat odbocovak k Tatranu, ale je tam problemovy kanalizacny zberac a SSC to zamietla ze si tym sami urobia sarapatu. Skoda, sirkovo to tam vychadzalo.
zastávka Hinrichs sa nachádza v Ľuboticiach na ulici Za potokom, zastavuje sa na ploche približne na úrovni budovy firmy. Nie som si ale istý, či je tam označník.
Uz je zverejneny novy cestovny od 1.12.2020 spoj o 22:18 uz nepojde ale az o 22:31 zo šariškych luk o 22:31 do Fintic a o 22:44 po šariške luky ďalej ako N2
V katalógu vozidiel pribudli nové nákresy, ktoré doposiaľ neboli k dispozícii:
- Karosa B 961E #381 (ex-zvolenčan v nátere DPMP),
- Iveco First FCLLI #387 (druhá séria midibusov),
- Škoda 31 Tr SOR #719 (inovovaná séria),
- Škoda 31 Tr SOR #722 (TR-EÚ s klimatizáciou),
- Škoda 31 Tr SOR #74x (TR-EÚ opcia, inovovaná séria).
Jur@j
- Karosa B 961E #381 (ex-zvolenčan v nátere DPMP),
- Iveco First FCLLI #387 (druhá séria midibusov),
- Škoda 31 Tr SOR #719 (inovovaná séria),
- Škoda 31 Tr SOR #722 (TR-EÚ s klimatizáciou),
- Škoda 31 Tr SOR #74x (TR-EÚ opcia, inovovaná séria).